Ik ken die shampoo, die ruikt echt vies en je haar stinkt ervan. Wat alle vrouwen in mijn familie altijd doen is de haren met wat opgewarmde (lekkere temperatuur dus zeker niet heet) olijfolie rijkelijk insmeren, een handdoek (tulband) om je hoofd en een nacht slapen. Wel je kussen met een handdoek beschermen nog. Resultaat de volgende morgen na het wassen met een milde shampoo (mag 2 keer als het haar nog vet is) heel zacht handelbaar haar en een relaxte hoofdhuid. Dit mag best elke week en als het beter gaat doe je het om de 2 weken.quote:Op zondag 5 november 2006 22:27 schreef miss_schaapje het volgende:
Geweldig moet ik van de dokter een teer schampoo gebruiken omdat mijn hoofdhuid al zo lang geiriteerd is.
en erg brand. oorzaak kan hij mij niet vertellen.
ga ik de schamppo vandaag gebruiken ik heb heel snel me haar gewassen want ik kreeg gewoon geen adem die stank van de teer sloeg gewoon op me longen ik moest bijna overgeven ik ben snel de douche uitgevlucht op zoek naar frisse lucht zonder stank van die teer en nu ruikt mijn haar er ook nog naar
![]()
vreselijk
en dit zou ik dan 1 maand moeten uit proberen nou echt dus niet want die schampoo doet nou nog pijn aan me hoofden me haar stinkt gewoon naar de teer
heey thnx voor de tip, maar ik heb 's ochtends bijna nooit zo veel tijdquote:Op maandag 6 november 2006 19:17 schreef woniya het volgende:
[..]
Ik ken die shampoo, die ruikt echt vies en je haar stinkt ervan. Wat alle vrouwen in mijn familie altijd doen is de haren met wat opgewarmde (lekkere temperatuur dus zeker niet heet) olijfolie rijkelijk insmeren, een handdoek (tulband) om je hoofd en een nacht slapen. Wel je kussen met een handdoek beschermen nog. Resultaat de volgende morgen na het wassen met een milde shampoo (mag 2 keer als het haar nog vet is) heel zacht handelbaar haar en een relaxte hoofdhuid. Dit mag best elke week en als het beter gaat doe je het om de 2 weken.![]()
dan sta je maar wat vroeger op, luie aap!quote:Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef miss_schaapje het volgende:[..]
heey thnx voor de tip, maar ik heb 's ochtends bijna nooit zo veel tijd
Ik heb net 10 minuten onder de tafel gelegen van het lachen om deze postquote:Op maandag 6 november 2006 09:45 schreef EvilWasp het volgende:
Laat me raden: Je schreeuwde "TERING HE!" toen je de douche uit rende?
Pwned.
allang andere shampoo gekregen maar werkt niet en de vitamine creme ook nietquote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hmm, ook al eerder een kapper geprobeerd? Deze weten er vaak ook wel wat van
haha een raampje open in de winter? die is grappigquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef lief_kellytje het volgende:
Die shampoo stinkt idd nogal. Maar ik mocht, van de dermatoloog, wel gewoon cremespoeling gebruiken. Dus t stonk alleen in de douche, maar dan zet je maar n raampje open. Werkt wel prima voor de rest. Succes ermee!
Het is geen winter, het is al helemaal niet koud, en je stelt je godsgruwelijk aan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:09 schreef miss_schaapje het volgende:
[..]
haha een raampje open in de winter? die is grappig![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 22:45 schreef tvlxd het volgende:
'Miriam, moet je nu eens horen, ' zei de dokter, die na een dag hard consulteren thuis kwam, tegen zijn vrouw, 'er was vandaag zo'n leuk meisje bij mij in de praktijk. Een beetje in de war en duidelijk naïef, maar dat is natuurlijk geen probleem. Je weet dat ik daar van hou, niet waar, schat? Hoe dan ook, ze vertelde mij dat last had van brandend haar. Ik wilde haar meteen adviseren een douche te nemen, maar dat zou te gemakkelijk zijn. Weet je wat je nodig hebt, zei ik haar, teershampoo. Teerschampoo? Nee, teershampoo, zonder de c, van clitoris. ' De dokter liep naar de voorraadkast en pakte een fles wijn, die nog open was. Terwijl hij een glaasje vin the fucking rouge inschonk, ging hij verder: 'Nou, dat malle wijf helemaal ondersteboven natuurlijk, eindelijk een oplossing voor dat brandende haar. Ze ging weg, zou het nog wel opzoeken op een internetforum, of zoiets, zei ze, en toen ze weg was, nou, echt waar, ik heb mezelf wat kalmeringsmiddelen moeten voorschrijven, want ik kwám niet meer bij. ' Miriam lachte, daarom hield ze van die man,
als jij gewoon LEEST dan weet je dat het geen roos isquote:Op woensdag 8 november 2006 19:15 schreef jehovaguerilla het volgende:
Is je roos al een tulp geworden?
Doe niet zo gemakkelijk jij kan het later nog altijd krijgenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:04 schreef Devlinsect het volgende:
Dat is shampoo wat ze ook voor schrijven aan psoriasis klantjes.![]()
www.psoriasis.nl
Had je al een antiroos shampoo geprobeerd? Werkte bij mij prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |