quote:Op zondag 5 november 2006 21:26 schreef Zwansen het volgende:
Jan heeft nog minder charisma dan het kapsel van Edward Sturing.
Goh was te verwachten, weer zo'n ajax slet die wat te zeiken heeftquote:Op zondag 5 november 2006 21:25 schreef Bananenman het volgende:
Jammer, je hebt geen fotoboek.
Johan Cruijf had na zijn carriere als voetballer ook wel gewoon tegelzetter kunnen worden...quote:Op zondag 5 november 2006 21:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Persoonlijk ben ik voor het afsterven van alle Ruud Gullits in NL.
Nooit iets gepresteerd (1x beker met Chelsea als trainer) maar wel een beetje de allesweter uithangen
Jezus. Hoe dik kun je je das knopen?quote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Wat een irritante rotkop heeft die gozer toch. Die kale kutkop van hem vraagt er gewoon om verbouwt te worden met een honkbal knuppel. En dan die bijdehante stem mijn zijn ‘’ik heb er verstand van commentaar’’. Die vent wek echt zo enorm veel agressie op om een of andere reden.
Feuteux van die kale
[afbeelding]
Nederlands was niet je favoriete vak ?quote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Wat een irritante rotkop heeft die gozer toch. Die kale kutkop van hem vraagt er gewoon om verbouwt te worden met een honkbal knuppel. En dan die bijdehante stem mijn zijn ‘’ik heb er verstand van commentaar’’. Die vent wek echt zo enorm veel agressie op om een of andere reden.
Ruud Gullit nooit iets gepresteerdquote:Op zondag 5 november 2006 21:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Persoonlijk ben ik voor het afsterven van alle Ruud Gullits in NL.
Nooit iets gepresteerd (1x beker met Chelsea als trainer) maar wel een beetje de allesweter uithangen
quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Jezus. Hoe dik kun je je das knopen?Het ziet er ècht niet uit!
Dat jullie geen oog voor stijl hebben, is natuurlijk niet mijn schuld.quote:Op zondag 5 november 2006 23:31 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u heeft de meest homoseksuele reactie van het topic.
Dat jij een latent homoseksueel studentje bent dat aan dress-ups doet.quote:Op zondag 5 november 2006 23:44 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat jullie geen oog voor stijl hebben, is natuurlijk niet mijn schuld.
Persoonlijk gedoe please achterwege laten.quote:Op zondag 5 november 2006 23:46 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat jij een latent homoseksueel studentje bent dat aan dress-ups doet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |