don't insult my intelligence...quote:Op zondag 5 november 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nobody is![]()
Wie draaien er trouwens allemaal onder windows ?![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nobody is![]()
Wie draaien er trouwens allemaal onder windows ?![]()
weleke link? fuckinggoogleit.com ?quote:
Het is in de buurt van Maarssen, lekker centraalquote:Op zondag 5 november 2006 22:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok ik offer me wel op, ik ga je checken![]()
![]()
Ben alleen niet zo handig met die IP's, waar moet ik heen
OMFGquote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Het is in de buurt van Maarssen, lekker centraal![]()
Hij is aardig tegen me vanaf het begin en iets in zijn berichten zegt me dat het een leuke kerel is!quote:Op zondag 5 november 2006 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
wat heeft duckie wat wij niet hebben ?![]()
Uw zoekbewerking - neferhone is PC eend - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Hij is aardig tegen me vanaf het begin en iets in zijn berichten zegt me dat het een leuke kerel is!
Volgens mij lees ik al over een heleboel mensen heenquote:Op zondag 5 november 2006 22:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat leer je vanzelf ..incl. het over mensen heen lezen![]()
ze heet daar ook geen neferhone zoals gezegdquote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - neferhone is PC eend - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd![]()
Misschienquote:
Oh..quote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Hij is aardig tegen me vanaf het begin en iets in zijn berichten zegt me dat het een leuke kerel is!
Volgens mij ben je nu al newbie afquote:Op zondag 5 november 2006 22:13 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik al over een heleboel mensen heen![]()
gewoon niet te ver terug lezenquote:Op zondag 5 november 2006 22:13 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik al over een heleboel mensen heen![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
ze heet daar ook geen neferhone zoals gezegd![]()
jij bent ook lief hoor Jappie!quote:
Die komt hier ook? Is hij niet of juist wel aardig??quote:Op zondag 5 november 2006 22:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je moet scanman kennen om te weten wat ze bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |