Maak er 15 van en we hebben een deal!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:42 schreef Sosa het volgende:
[..]
12 incl?
dat koperen spul op de foto hoort erbij toch?
Ja prima! mn toetsenbord is weer brandschoonquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:28 schreef koen_pijl het volgende:
@ Sosa: Ja die cooler is er nog steeds
@ Amaranta: Jep ook die polsbal is er nog.
Mail me maar op koenvdpijl [at] gmail.com
@ Dagguz: Nu al binnen?Dat is snel gegaan! Was alles in orde?
Heb je nog interesse? Maak er anders maar 14 incl vanquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:42 schreef Sosa het volgende:
[..]
12 incl?
dat koperen spul op de foto hoort erbij toch?
Ik moet heel ff kijken of het gaat passen. Ik blijf trouwens bij 12 incl.quote:Op zondag 26 november 2006 17:33 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Heb je nog interesse? Maak er anders maar 14 incl van.
Ik moet even wachten omdat ik al ver met iemand was op internet die hem ook wilden kopen voor 7,50. Daar heb ik al een tijdje niks van gehoord. Ik heb hem nu een mailtje gestuurd en als ik niks meer hoor krijg jij het. Maak er dan 12,20 van, want de verzendkosten zijn 6,20. Is makkelijk.quote:Op zondag 26 november 2006 18:07 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik moet heel ff kijken of het gaat passen. Ik blijf trouwens bij 12 incl.![]()
Ik heb je gemaild ja.quote:Op zondag 26 november 2006 17:33 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Heb je nog interesse? Maak er anders maar 14 incl van.
Amaranta heb jij nog interesse in de polsbal?
quote:Op zondag 26 november 2006 22:24 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik zal morgen middag een foto voor je maken!
koen, hartstikke bedankt, maar ik heb het nagezocht en het gaat niet passenquote:Op zondag 26 november 2006 22:29 schreef koen_pijl het volgende:
@ SOSA: Je kunt de cooelr toch krijgen
sorry maare dit is verboden het staat ook altijd op demo disks dat je die NIET mag doorverkopen.quote:Drie demo disc's
¤ 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |