nouja als het spul werkt, en je hebt bij voorbaat iteresse, waarom zou je het dan nog eerst moeten zien en dan niet willen hebben? Ik bedoel we hebben het hier over een paar grijpstuivers voor een verzamel object. het gaat immers niet om honderden euro's.quote:Op zondag 5 november 2006 17:53 schreef suddendeath77 het volgende:
Kijken is kopen......
Jij bent helemaal gek
Anders kijk je even in z'n profiel....quote:Op zondag 5 november 2006 18:17 schreef Remizon het volgende:
waar af te haalen?
Ik had te text gewoon gecopieerd van mijn oude advertentie op marktplaats en eigenlijk vergeten het weg te halen.. Haal het idd ff wegquote:Op zondag 5 november 2006 18:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
nouja als het spul werkt, en je hebt bij voorbaat iteresse, waarom zou je het dan nog eerst moeten zien en dan niet willen hebben? Ik bedoel we hebben het hier over een paar grijpstuivers voor een verzamel object. het gaat immers niet om honderden euro's.
(maar hij had het er niet persee in moeten zetten inderdaad)
In Haarlem, Schalkwijkquote:Op zondag 5 november 2006 18:17 schreef Remizon het volgende:
waar af te halen?
Genoteerdquote:Op zondag 5 november 2006 18:18 schreef ikookhier het volgende:
18E geboden
20 euro staat genoteerd (of je moet hem nu op kunnen komen halen) Dan is ie voor 20 euro van jou, anders mogen andere ook nog ff bieden.quote:Op zondag 5 november 2006 20:17 schreef Remizon het volgende:
voor 20 kom ik m ophaalen
Mits voor morgen middag 5 uur geen ander bod is hij voor jou (ik wil de rest ook nog ff een kans geven)quote:Op zondag 5 november 2006 20:37 schreef Remizon het volgende:
pfoe nu word lastig morgen avond?
Is prima, ik werk tot kwart voor 5. Dus komt goedquote:Op zondag 5 november 2006 20:47 schreef Remizon het volgende:
is eerlijk ik kijk morgen avond nog wel even dan wat de stand is aangezien ik tot 5 werk
Opsturen kan altijd!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:16 schreef MdMa98 het volgende:
godver.. had ff gezegd dat je m te koop had.. was al bij je geweest:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |