Hee! afblijven! ze is van mij!quote:Op zondag 5 november 2006 13:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
Das mijn bitch.
Oh?quote:Op zondag 5 november 2006 13:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Hee! afblijven! ze is van mij!
Ow je gelooft t zeker nietquote:Op zondag 5 november 2006 13:55 schreef extreme het volgende:
wat schattig, de amerikaanse miniplaybackshow![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 13:55 schreef extreme het volgende:
wat schattig, de amerikaanse miniplaybackshow![]()
Bianca Ryhanquote:Op zondag 5 november 2006 14:01 schreef Foeske het volgende:
Ik twijfelde in het begn of het inderdaad echt geen playbacken was. Wat een stem zeg! Hoe heet zij? Daar zullen we nog wel vaker van gaan horen... en ik denk niet dat ik dat erg vind.
toch verder niks over gehoort,quote:Op zondag 5 november 2006 14:01 schreef Foeske het volgende:
Ik twijfelde in het begn of het inderdaad echt geen playbacken was. Wat een stem zeg! Hoe heet zij? Daar zullen we nog wel vaker van gaan horen... en ik denk niet dat ik dat erg vind.
Ik denk het niet, ze slaat haar jeugd over (ik denk dat ze wel vaker aan dit soort castings heeft meegedaan) en raakt vast als menig ander tienersterretje in Amerika aan de drugs en drank en je hoort er nooit meer wat van.quote:Op zondag 5 november 2006 14:01 schreef Foeske het volgende:
Waarom zou je op je 11e buiten moeten spelen als je het helemaal kan maken zoquote:Op zondag 5 november 2006 14:10 schreef broodje_poep het volgende:
Maarja, 11 jaar en dan dit... ik denk dat het te vroeg is. Op je 11e hoor je gewoon lekker buiten te spelen met vriendinnetjes en barbie poppen (al begrijp ik van de frontpage dat scholieren van 12 al aan de coke zitten in Nederland momenteel, dus ik ben een ouwe zak).
quote:Op zondag 5 november 2006 14:19 schreef existenz het volgende:
Op welke leeftijd raakt Bianca Ryan zwanger?
» 11
» 12
» 13
» 14
» Ze heeft er al 4
» Van Mr. Knight Rider
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ze heeft vorige week twee maanden geleden de finale gewonnen las ik net ergens. Dus dat zal nog wel komen idd!quote:
Waarom heb je zo'n idee? Ze is pas op haar 8e begonnen met zingen, en ze lijkt er ook erg veel plezier in te hebbenquote:Op zondag 5 november 2006 15:24 schreef Nuna het volgende:
Volgens mij heeft ze vast van die ouders die haar pushen totdat ze niet meer kan. Ze heeft vast sinds haar 4e alle talentenjachten afgestruind. Tenminste zo'n idee heb ik.
Maar dat neemt niet weg dat ze natuurlijk wel een hele mooie stem heeft.
quote:Op zondag 5 november 2006 15:26 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n idee? Ze is pas op haar 8e begonnen met zingen, en ze lijkt er ook erg veel plezier in te hebben
Achja, al zouden de ouders haar een beetje dr naar toe zetten, so whatquote:Op zondag 5 november 2006 15:28 schreef Nuna het volgende:
[..]
Oh, nou dan valt het me nog mee. Je hoort namelijk wel vaker van die verhalen over die kindsterretjes.
Dat had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 5 november 2006 14:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zYAk5jX-zts&eurl= gaat ze janken!![]()
ze wint 1 miljoen dolar, zal papa blij mee zijn
Idd! Ik hoop alleen niet dat ze op die jonge leeftijd nu een hele zooi kapsones gaat krijgen, alhoewel ze me niet zo'n type meisje lijkt..quote:Op zondag 5 november 2006 16:22 schreef rashudo het volgende:
Ik hoop dat ze veel plezier heeft, zo te zien heeft ze dat, ze is geniaal en ze verdient het. Ongelooflijk! Ben benieuwd hoe lang ze nog in de schijnwerpers zal staan.
Wie is Mr. Knight Rider?quote:Op zondag 5 november 2006 14:19 schreef existenz het volgende:
Op welke leeftijd raakt Bianca Ryan zwanger?
» 11
» 12
» 13
» 14
» Ze heeft er al 4
» Van Mr. Knight Rider
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |