Hee! afblijven! ze is van mij!quote:Op zondag 5 november 2006 13:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
Das mijn bitch.
Oh?quote:Op zondag 5 november 2006 13:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Hee! afblijven! ze is van mij!
Ow je gelooft t zeker nietquote:Op zondag 5 november 2006 13:55 schreef extreme het volgende:
wat schattig, de amerikaanse miniplaybackshow![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 13:55 schreef extreme het volgende:
wat schattig, de amerikaanse miniplaybackshow![]()
Bianca Ryhanquote:Op zondag 5 november 2006 14:01 schreef Foeske het volgende:
Ik twijfelde in het begn of het inderdaad echt geen playbacken was. Wat een stem zeg! Hoe heet zij? Daar zullen we nog wel vaker van gaan horen... en ik denk niet dat ik dat erg vind.
toch verder niks over gehoort,quote:Op zondag 5 november 2006 14:01 schreef Foeske het volgende:
Ik twijfelde in het begn of het inderdaad echt geen playbacken was. Wat een stem zeg! Hoe heet zij? Daar zullen we nog wel vaker van gaan horen... en ik denk niet dat ik dat erg vind.
Ik denk het niet, ze slaat haar jeugd over (ik denk dat ze wel vaker aan dit soort castings heeft meegedaan) en raakt vast als menig ander tienersterretje in Amerika aan de drugs en drank en je hoort er nooit meer wat van.quote:Op zondag 5 november 2006 14:01 schreef Foeske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |