abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43268653
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:37 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Zeur niet dat hoort er toch ook bij.
Zeur niet? Van die mensen die daar cheap-ass komen hangen met een snertinternetverbinding om vervolgens met Barcelona achterin rond te gaan spelen. Tegen Feyenoord nog wel.

Maar goed, het is wel 'leuker' dan offline spelen. Meer emotie bij de wedstrijd. Ik begin ook eindelijk een beetje te winnen.

[ Bericht 10% gewijzigd door SuperHarregarre op 05-11-2006 20:43:13 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_43271775
Vind hem steeds beter worden op de 360
pi_43272416
Prachtige goal van Perez

Geen save functie
Houd van een lijntje.
pi_43272857
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:08 schreef Jasza het volgende:
Vind hem steeds beter worden op de 360
Ik ook voorral op Live

Heb wel vaak dikke lag bij corners enzo
pi_43272939
Dat is offline ook.
Houd van een lijntje.
pi_43273112
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Prachtige goal van Perez [afbeelding]

Geen save functie [afbeelding]
jawel met de knop voor te schieten
pi_43273332
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is offline ook.
Nee, Dat is toch anders
  zondag 5 november 2006 @ 21:57:57 #33
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_43274404
ben ook beschikbaar op PS2 online..

alleen duurt soms wel lang
  zondag 5 november 2006 @ 21:59:40 #34
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_43274495
kunnen we trouwens geen fok! groep maken?
pi_43274969
PES
pi_43276003
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:59 schreef steve-urkel het volgende:
Op zich een goed idee ja, maar wat is het maximum aantal leden?
pi_43276098
Vind het wel minder, dat als je over het LAN wilt spelen men 2x het spel moet kopen
pi_43276334
Speel ook op ps2 online,

Nick: Feen

Mij is het nog nie tgelukt om tegen pc speler te spelen, zag wel ergens een functie met multi-platform, heb dat aangezet maar nog geen succes...

Als ik room join speel ik alleen tegen 2 streepjes of hoger, 1 streepje is gewoon teveel lag, speelde vanmiddag tegen een italiaan, geen lag gezien....

Als iemand online potje wil doen houd ik me aanbevolen......
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_43276556
scoren is een stuk kutter geworden wil ik em links onder schieten, schiet ie em met zn linker voet recht op de keeper
pi_43277184
kwestie van rustig lopen als je op de keeper af komt, en je moet weten welke speler goed kan afmaken..
pi_43279565
Het klopt dat op de PC nu het netwerk eruit ligt he?
Vind ik jammer.
pi_43282871
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef febster het volgende:
Serieus, wat is dat niveau op Regular toch kut. Ik verlies ALLE kopduels, een Robben wordt door iedereen ingehaald als hij sprint dus verlies ik alle aanvallen. Ik creeer 1 kans in een wedstrijd vn 15 min omdat geen 1 Y bal of wat voor bal dan ook aankomt etc. Bah bah, wat baal ik er van. In PES4 en 5 was het ook moeilijk, maar daarin had je iig het idee dat je langzaamaan beter werd, maar nu helemaal niks. Vind PES tegen de CPU dus geen kont aan, dan maar Live/tegen vrienden....
ik speel het op topplayer en sta 3e in de master leage met ajax (autosave)... bij de kopduels(eigenlijk bij bijna elke pass) moet je je speler goed plaatsen(voor je man komen, moet je zelf doen)
pi_43282895
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Probeer bij het sprinten af en toe af te wisselen met verschillende snelheden, daar weet de cpu ook geen raad mee. Dan loop je even wat langzamer en dan sprint je weer door.
dit is echt een goede tip. ben ik gisteren ook achter gekomen. ik had echt moeite om mannetje voorbij te komen (passte gewoon steeds rond tot ik bij het doel kwam) maar als je steeds wisselt met wel rennen/niet rennen dan weet de computer geen raad met je!
pi_43283464
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:24 schreef hoM3r het volgende:
Het klopt dat op de PC nu het netwerk eruit ligt he?
Vind ik jammer.
nee!! ze hebben het gefixt!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43286286
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:59 schreef steve-urkel het volgende:
Zat ik gisteren ook aan te denken. Ik kan 'm zo wel aanmaken, als 't me lukt tenminste. Volgens mij zie je dan ook een tekentje achter de nick van andere mensen in die groep staan.

Oja, m'n winstpercentage is met 7 procent gestegen net.

Oja, en met die streepjes inderdaad:

[ / ] door de nick dan krijg ik geen verbinding met diegene.
[ I ] teveel lag
[ II ] wel te doen
[ III ] lekker

Maar soms denk ik dat de ander wel eens z'n downloads/uploads opengooit want dan verslechtert de lag opeens, bijvoorbeeld als ik voorsta rond het einde van de wedstrijd.
pi_43287483
Harregarre, ik weet wat je bedoelt, sta je 1-0 voor is het 2e helft, ben je aan het aanvallen gaat ineens je beeld stotteren, is hij aan het aanvallen is het weg. Of dat het zo lagt dat als je hard langs de zijlijn loopt dat je mannetje te laat reageert als je op voorzet drukt en je de bal zo over de achterlijn loopt...

Dit soort dingen zijn echt irritant, krijg dan de neiging om harde slidings en tijdrekken toe te passen, maar ja mooiste is natuurlijk nog om alsnog te scoren en te winnen.....

Ik ben vanmiddag wel in voor een potje..
pi_43287612
quote:
Op maandag 6 november 2006 12:12 schreef Feen het volgende:
Harregarre, ik weet wat je bedoelt, sta je 1-0 voor is het 2e helft, ben je aan het aanvallen gaat ineens je beeld stotteren, is hij aan het aanvallen is het weg. Of dat het zo lagt dat als je hard langs de zijlijn loopt dat je mannetje te laat reageert als je op voorzet drukt en je de bal zo over de achterlijn loopt...

Dit soort dingen zijn echt irritant, krijg dan de neiging om harde slidings en tijdrekken toe te passen, maar ja mooiste is natuurlijk nog om alsnog te scoren en te winnen.....

Ik ben vanmiddag wel in voor een potje..
Precies. Gisteren ook best wel goede wedstrijden gehad al was er een gast tussen die vloog overal in met een vliegende tackle. En de scheids liet in 50 procent van de gevallen nog doorspelen ook.
pi_43288271
Gister 1 van me mooiste potjes gespeeld uit me pes carriere .

Ik ging tegen 2 man spelen, normaal gesproken was dit altijd erg makkelijk omdat met zijn 2en nou moeilijker was, maar in pes6 is dit makkelijker geworden. Oftewel ik stond met rust Manchester United - Valencia 3-0 achter...

Tweede helft aangezet en de 3-3 viel in de laatste minuut, in de verlening de 3-4 gescoord en uiteindelijk gewonnen...
pi_43288643
Ik ben nu online met pes6 op de ps2, zal ik zo'n group aanmaken?

Hoe zal ik um noemen:
Fok.nl
Fok Forum geen spaties mogelijk
Forum.fok.nl
etc?
pi_43289195
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:01 schreef Feen het volgende:
Ik ben nu online met pes6 op de ps2, zal ik zo'n group aanmaken?

Hoe zal ik um noemen:
Fok.nl
Fok Forum geen spaties mogelijk
Forum.fok.nl
etc?
FOK!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')