Zeur niet? Van die mensen die daar cheap-ass komen hangen met een snertinternetverbinding om vervolgens met Barcelona achterin rond te gaan spelen.quote:Op zondag 5 november 2006 16:37 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Zeur niet dat hoort er toch ook bij.
jawel met de knop voor te schietenquote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Prachtige goal van Perez [afbeelding]
Geen save functie [afbeelding]
Nee, Dat is toch andersquote:Op zondag 5 november 2006 21:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is offline ook.
Op zich een goed idee ja, maar wat is het maximum aantal leden?quote:Op zondag 5 november 2006 21:59 schreef steve-urkel het volgende:
kunnen we trouwens geen fok! groep maken?
ik speel het op topplayer en sta 3e in de master leage met ajax (autosave)... bij de kopduels(eigenlijk bij bijna elke pass) moet je je speler goed plaatsen(voor je man komen, moet je zelf doen)quote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef febster het volgende:
Serieus, wat is dat niveau op Regular toch kut. Ik verlies ALLE kopduels, een Robben wordt door iedereen ingehaald als hij sprint dus verlies ik alle aanvallen. Ik creeer 1 kans in een wedstrijd vn 15 min omdat geen 1 Y bal of wat voor bal dan ook aankomt etc. Bah bah, wat baal ik er van. In PES4 en 5 was het ook moeilijk, maar daarin had je iig het idee dat je langzaamaan beter werd, maar nu helemaal niks. Vind PES tegen de CPU dus geen kont aan, dan maar Live/tegen vrienden....
dit is echt een goede tip. ben ik gisteren ook achter gekomen. ik had echt moeite om mannetje voorbij te komen (passte gewoon steeds rond tot ik bij het doel kwam) maar als je steeds wisselt met wel rennen/niet rennen dan weet de computer geen raad met je!quote:Op zondag 5 november 2006 19:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Probeer bij het sprinten af en toe af te wisselen met verschillende snelheden, daar weet de cpu ook geen raad mee. Dan loop je even wat langzamer en dan sprint je weer door.
nee!! ze hebben het gefixt!quote:Op maandag 6 november 2006 00:24 schreef hoM3r het volgende:
Het klopt dat op de PC nu het netwerk eruit ligt he?
Vind ik jammer.
Zat ik gisteren ook aan te denken.quote:Op zondag 5 november 2006 21:59 schreef steve-urkel het volgende:
kunnen we trouwens geen fok! groep maken?
Precies. Gisteren ook best wel goede wedstrijden gehad al was er een gast tussen die vloog overal in met een vliegende tackle.quote:Op maandag 6 november 2006 12:12 schreef Feen het volgende:
Harregarre, ik weet wat je bedoelt, sta je 1-0 voor is het 2e helft, ben je aan het aanvallen gaat ineens je beeld stotteren, is hij aan het aanvallen is het weg. Of dat het zo lagt dat als je hard langs de zijlijn loopt dat je mannetje te laat reageert als je op voorzet drukt en je de bal zo over de achterlijn loopt...
Dit soort dingen zijn echt irritant, krijg dan de neiging om harde slidings en tijdrekken toe te passen, maar ja mooiste is natuurlijk nog om alsnog te scoren en te winnen.....
Ik ben vanmiddag wel in voor een potje..
FOK!quote:Op maandag 6 november 2006 13:01 schreef Feen het volgende:
Ik ben nu online met pes6 op de ps2, zal ik zo'n group aanmaken?
Hoe zal ik um noemen:
Fok.nl
Fok Forum geen spaties mogelijk
Forum.fok.nl
etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |