http://www.youtube.com/watch?v=B3Y1_h5Li7cquote:Op zondag 5 november 2006 16:16 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat jullie geschraap enigzins op carven lijkt?
moet je eens bij een rode of zwarte piste gaan kijkenquote:Op zondag 5 november 2006 17:14 schreef Rnej het volgende:
ik zie sowieso weinig wintersporters echt carven eigenlijk...
die skiers sproeien altijd sneeuw naar de zijkanten en de gemiddelde boarder rutscht gewoon lekker alles...
Helaas, ik moet werken bij de M. morgenavond. Anders was ik op zeker meegegaan. Mijn plank staat op springen namelijk. En een schraper had ik ook nog wel liggen hoor...quote:Op zondag 5 november 2006 14:30 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Morgen naar Landgraaf.
Beer/XL, er is nog 1 plekje over in de auto eventueel. Ik schat dat ik rond een uur of 4 vanuit Breda vertrek, dan doe ik nog even Tilburg aan om de overige pasagiers in te laden.
Ik ga nu even ijskrabber halen, ben die van afgelopen jaar kwijt![]()
Wat kom je hier doen? Een zinloze discussie skiërs vs snowboarders op gang brengen?quote:Op zondag 5 november 2006 16:16 schreef j0rrit het volgende:
[..]
die rode piste waar ik een week lang vanaf ben geschopt in oostenrijk carvden wel veel mensen...quote:Op zondag 5 november 2006 17:19 schreef Kentaro het volgende:
[..]
moet je eens bij een rode of zwarte piste gaan kijken![]()
Onwijs!quote:Op zondag 5 november 2006 17:08 schreef Kentaro het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=B3Y1_h5Li7c
Nee hoor, tenzij jij er op in gaat?quote:Op zondag 5 november 2006 17:23 schreef beerke het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen? Een zinloze discussie skiërs vs snowboarders op gang brengen?![]()
Die discussie hoef je helemaal niet aan te gaan, het antwoord is toch algemeen bekend.quote:Op zondag 5 november 2006 17:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
maak wel ns skiers mee die vinden dat ze harder kunnen dan snowboarders... ook erg leuk....![]()
wie het eerste bij het restaurant isquote:Op zondag 5 november 2006 17:43 schreef XL het volgende:
*XL haalt chips en bier
Dit wint Rnej op zijn sloffen!
![]()
een goeie skier wint het idd van een snowboarder ja...quote:Op zondag 5 november 2006 17:44 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Die discussie hoef je helemaal niet aan te gaan, het antwoord is toch algemeen bekend.
Bedankt voor de moeite, leuk om te lezen. Ben benieuwd of ze gelijk hebben. Waar heb je het uit overgeschreven? Ik constateerde gister in de Ierse pub met Beerke dat we dit jaar nog geen Nederlandstalige boardmagazines hebbben gezien.quote:Op zondag 5 november 2006 17:48 schreef Kentaro het volgende:
[..]
wie het eerste bij het restaurant is![]()
Dat verhaaltje van de Darkstar was, op dat ene zinnetje na, helemaal overgetypt
Het komt uit de Snowboardermag, wel een aardig blad, de boardtest is beter dan wat je meestal aantreft, hoewel het nog wel wat scherper en kritischer kan. Ik heb ook de Transworld meegenomen met de Goodwood test en als je dat leest dan zit daar toch nog een heel verschil tussen met de Nederlandse bladen.quote:Op zondag 5 november 2006 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, leuk om te lezen. Ben benieuwd of ze gelijk hebben. Waar heb je het uit overgeschreven? Ik constateerde gister in de Ierse pub met Beerke dat we dit jaar nog geen Nederlandstalige boardmagazines hebbben gezien.
Ja, het is een leuk gebied.quote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef Zjwegel het volgende:
Iemand die me kan vertellen of La Plagne een leuk gebied is?
(slechte tvp :x)
Ik ga er eind januari dus ook heen en voor mij is het ook een nieuwe bestemming. Twijfelde nog tussen la Plagne en Les Arcs (aangezien het wel in eenzelfde gebied ligt). Maar beide dorpen zijn ook weer geplitst; zit uiteindelijk in la Plagne Soleil.quote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef Zjwegel het volgende:
Iemand die me kan vertellen of La Plagne een leuk gebied is?
(slechte tvp :x)
La Plagne is geweldig. Van de verschillende plagnes is Plagne Soleil wel de minst spannende.quote:Op zondag 5 november 2006 20:00 schreef RichardX het volgende:
[..]
Ik ga er eind januari dus ook heen en voor mij is het ook een nieuwe bestemming. Twijfelde nog tussen la Plagne en Les Arcs (aangezien het wel in eenzelfde gebied ligt). Maar beide dorpen zijn ook weer geplitst; zit uiteindelijk in la Plagne Soleil.![]()
Je hebt snowboardermag en de taste die al uit zijn. Nederlandse bladen alle 2 natuurlijk.quote:Op zondag 5 november 2006 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, leuk om te lezen. Ben benieuwd of ze gelijk hebben. Waar heb je het uit overgeschreven? Ik constateerde gister in de Ierse pub met Beerke dat we dit jaar nog geen Nederlandstalige boardmagazines hebbben gezien.
[heerlijke -foute-serieus-reactie]quote:Op zondag 5 november 2006 16:16 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik heb in me eerste seizoen een keer een wedstrijdje gedaan over een lange rode piste met een lerares. Ik won toen vrij dik. Was wel redelijk goede skiester trouwens.quote:Op zondag 5 november 2006 17:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
een goeie skier wint het idd van een snowboarder ja...
maar t leuke is dat de suffe skiers het altijd beweren
de goeie rijden je gewoon voorbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |