abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43263690

tvp
pi_43264059
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:16 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Je wilt toch niet zeggen dat jullie geschraap enigzins op carven lijkt?
http://www.youtube.com/watch?v=B3Y1_h5Li7c
  zondag 5 november 2006 @ 17:14:23 #28
71115 Rnej
I walk the line
pi_43264223
ik zie sowieso weinig wintersporters echt carven eigenlijk...

die skiers sproeien altijd sneeuw naar de zijkanten en de gemiddelde boarder rutscht gewoon lekker alles...
pi_43264355
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:14 schreef Rnej het volgende:
ik zie sowieso weinig wintersporters echt carven eigenlijk...

die skiers sproeien altijd sneeuw naar de zijkanten en de gemiddelde boarder rutscht gewoon lekker alles...
moet je eens bij een rode of zwarte piste gaan kijken
pi_43264442
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:30 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Morgen naar Landgraaf.

Beer/XL, er is nog 1 plekje over in de auto eventueel. Ik schat dat ik rond een uur of 4 vanuit Breda vertrek, dan doe ik nog even Tilburg aan om de overige pasagiers in te laden.

Ik ga nu even ijskrabber halen, ben die van afgelopen jaar kwijt
Helaas, ik moet werken bij de M. morgenavond. Anders was ik op zeker meegegaan. Mijn plank staat op springen namelijk. En een schraper had ik ook nog wel liggen hoor...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_43264487
quote:

[..]

Wat kom je hier doen? Een zinloze discussie skiërs vs snowboarders op gang brengen?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  zondag 5 november 2006 @ 17:25:21 #32
71115 Rnej
I walk the line
pi_43264537
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:19 schreef Kentaro het volgende:

[..]

moet je eens bij een rode of zwarte piste gaan kijken
die rode piste waar ik een week lang vanaf ben geschopt in oostenrijk carvden wel veel mensen...

maar dat waren alleen maar mensen in opleiding of slalomteams....

op een gemiddelde piste zijn t 90% beginners.. .. (mits vakantiemensen)

maar dat is in de gebieden waar ik ben geweest.. en dat was nogal vakantieterrein....
pi_43264730
quote:
Onwijs! Echt heel stoer om te zien!

...maar helaas zie je dit soort lui dus nooit langskomen. Skiërs idem overigens.
pi_43264762
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:23 schreef beerke het volgende:

[..]

Wat kom je hier doen? Een zinloze discussie skiërs vs snowboarders op gang brengen?
Nee hoor, tenzij jij er op in gaat?
  zondag 5 november 2006 @ 17:40:19 #35
71115 Rnej
I walk the line
pi_43265021
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:32 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Nee hoor, tenzij jij er op in gaat?
maak wel ns skiers mee die vinden dat ze harder kunnen dan snowboarders... ook erg leuk....
  zondag 5 november 2006 @ 17:43:41 #36
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43265135
*XL haalt chips en bier

Dit wint Rnej op zijn sloffen!

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_43265161
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:40 schreef Rnej het volgende:

[..]

maak wel ns skiers mee die vinden dat ze harder kunnen dan snowboarders... ook erg leuk....
Die discussie hoef je helemaal niet aan te gaan, het antwoord is toch algemeen bekend.
pi_43265267
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:43 schreef XL het volgende:
*XL haalt chips en bier

Dit wint Rnej op zijn sloffen!

wie het eerste bij het restaurant is

Dat verhaaltje van de Darkstar was, op dat ene zinnetje na, helemaal overgetypt
  zondag 5 november 2006 @ 17:49:30 #39
71115 Rnej
I walk the line
pi_43265292
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:44 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Die discussie hoef je helemaal niet aan te gaan, het antwoord is toch algemeen bekend.
een goeie skier wint het idd van een snowboarder ja...

maar t leuke is dat de suffe skiers het altijd beweren

de goeie rijden je gewoon voorbij
  zondag 5 november 2006 @ 17:52:06 #40
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43265380
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:48 schreef Kentaro het volgende:

[..]

wie het eerste bij het restaurant is

Dat verhaaltje van de Darkstar was, op dat ene zinnetje na, helemaal overgetypt
Bedankt voor de moeite, leuk om te lezen. Ben benieuwd of ze gelijk hebben. Waar heb je het uit overgeschreven? Ik constateerde gister in de Ierse pub met Beerke dat we dit jaar nog geen Nederlandstalige boardmagazines hebbben gezien.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_43265531
Iemand die me kan vertellen of La Plagne een leuk gebied is?

(slechte tvp :x)
pi_43265622
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:52 schreef XL het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite, leuk om te lezen. Ben benieuwd of ze gelijk hebben. Waar heb je het uit overgeschreven? Ik constateerde gister in de Ierse pub met Beerke dat we dit jaar nog geen Nederlandstalige boardmagazines hebbben gezien.
Het komt uit de Snowboardermag, wel een aardig blad, de boardtest is beter dan wat je meestal aantreft, hoewel het nog wel wat scherper en kritischer kan. Ik heb ook de Transworld meegenomen met de Goodwood test en als je dat leest dan zit daar toch nog een heel verschil tussen met de Nederlandse bladen.
pi_43266066
Is de nieuwe snowboardermagazine er alweer?komt meestal toch pas in december?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 5 november 2006 @ 18:49:56 #44
72282 360sjors
King of the Hill
pi_43266966
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef Zjwegel het volgende:

Ja, het is een leuk gebied.
pi_43269055
Zo, ff een druk weekje gehad en geen tijd om hier te kijken en meteen weer een draadje verder!

Nog een toevoeging op de statistieken:
RichardX 182m 72kg 163 (Burton Raven) met ratio's: 1.12 en 0.44
-> kan dus goed mee met de middenmoot hier

Ik ben zelf ook in L2A (2 weken), ValTho (3 weken) en Alpe d'Huez (1 dag) geweest.
Wat me opviel:
L2A : Indien je het niet vervelend vindt om vaak dezelfde pistes te nemen dan is het een prima gebied. Voor mij persoonlijk wel weer te klein. Wat wel heel leuk is, zijn de boardercros mogelijkheden. Die is heel toegankelijk en kun je je leuk vermaken!

ValTho: Perfect gebied, kunt tochten maken van ValTho naar Courchevelle (Met 3V pas) en de hele dag kwijt zijn, ideaal voor pistevreters zoals ik. Ook genoeg off-piste mogelijkheden en zeer goeie apres-ski in ValTho.

Alpe d'Huez: mooi gebied, mooie snelle liften en mooi gelegen op zonnig plateau! Ook niet bijster groot maar ik was er maar een dagje

Deze winter ga ik naar voor mij twee nieuwe bestemmingen: la Plagne en Mayrhoven. Ben benieuwd waar het mee te vergelijken zal zijn met de al bezochte bestemmingen..

Maar conclusie is natuurlijk dat de ideale plaats toch afhankelijk is van de snowboarder zelf, wat wil deze doen, hoeveel ervaring, etc..

Over wachttijden bij liften kan ik weinig zeggen. Ben nog nooit in de drukke 'carnaval' periode geweest dus het was altijd wel minimaal wachten gelukkig.

[ Bericht 8% gewijzigd door RichardX op 05-11-2006 20:01:18 ]
pi_43269217
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef Zjwegel het volgende:

Ik ga er eind januari dus ook heen en voor mij is het ook een nieuwe bestemming. Twijfelde nog tussen la Plagne en Les Arcs (aangezien het wel in eenzelfde gebied ligt). Maar beide dorpen zijn ook weer geplitst; zit uiteindelijk in la Plagne Soleil.
  zondag 5 november 2006 @ 21:18:28 #47
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43272258
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:00 schreef RichardX het volgende:

[..]

Ik ga er eind januari dus ook heen en voor mij is het ook een nieuwe bestemming. Twijfelde nog tussen la Plagne en Les Arcs (aangezien het wel in eenzelfde gebied ligt). Maar beide dorpen zijn ook weer geplitst; zit uiteindelijk in la Plagne Soleil.
La Plagne is geweldig. Van de verschillende plagnes is Plagne Soleil wel de minst spannende.
pi_43275983
Ja dat was ook de bedoeling, lekker rustig pitten. Wel was de gedachte dat de weg van en naar de meest spannende niet zo lang was en ook 's nachts nog mogelijk is...?!
  maandag 6 november 2006 @ 08:43:14 #49
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43283105
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:52 schreef XL het volgende:

[..]

Je hebt snowboardermag en de taste die al uit zijn. Nederlandse bladen alle 2 natuurlijk.
Heb gister met nieuwe board opgehaald. Vanavond ff testen in Snowplanet.
Mooie kerel waar heb gekocht. Webshop heeft ie erbij al hobby. Hele huis vol snowboard en wakeboard spullen. Pure hobbyist.
check www.boardfun.nl

Zelfs die muts heb ik ook
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 6 november 2006 @ 10:25:01 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43284635
quote:

[..]

[heerlijke -foute-serieus-reactie]
Ik durf hierbij te beweren dat ik beter carve met me board dan 95% van de skiers.
[/heerlijke -foute-serieus-reactie]
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:49 schreef Rnej het volgende:

[..]

een goeie skier wint het idd van een snowboarder ja...

maar t leuke is dat de suffe skiers het altijd beweren

de goeie rijden je gewoon voorbij
Ik heb in me eerste seizoen een keer een wedstrijdje gedaan over een lange rode piste met een lerares. Ik won toen vrij dik. Was wel redelijk goede skiester trouwens.

Aan de andere kant ben ik met een Oostenrijker gaan boarden vorig seizoen en hij op skies. Toen moest hij elke keer op mij wachten. Maar die gast is ook wedstrijdskier geweest. Die gast gaat zooooooo ongelovelijk hard.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')