Day haar niveau ligt wel een stukje hoger dan die van TL!quote:Op zondag 5 november 2006 00:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou nou...zo hoog wil ik ook niet gelijk van de toren blazen...ik dacht eik wat bescheidener zoals Day te beginnen eerlijk gezegd...![]()
Chas...wees nou verstandig en hou het nou op Loes...die kun je tenminste handelen...quote:Op zondag 5 november 2006 00:10 schreef chas het volgende:
[..]
Jappie, je leest het (zoals wel vaker) weer eens verkeerd!![]()
Klopt , Day is medeRotterdammer , en die andere ......... ach laat ook maar ............quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day haar niveau ligt wel een stukje hoger dan die van TL!
Dat niveau wel ja...ik had het nu eik meer over de hoogte van de toren...quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day?quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik eens een keertje vreemd gaan, zeg!quote:Op zondag 5 november 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Chas...wees nou verstandig en hou het nou op Loes...die kun je tenminste handelen...![]()
Loes vind je niet Rivella light genoegquote:Op zondag 5 november 2006 00:16 schreef chas het volgende:
[..]
Mag ik eens een keertje vreemd gaan, zeg!
![]()
Lieverd, mijn lieve Loes geef ik beslist geen Rivella, maar gelijk een flinke stoot van een andere drankje!quote:
Weleens mijn magische Caipirinha geproefd lieverd ?quote:Op zondag 5 november 2006 00:20 schreef chas het volgende:
[..]
Lieverd, mijn lieve Loes geef ik beslist geen Rivella, maar gelijk een flinke stoot van een andere drankje!
![]()
Nee, maar dat gaat komen, geloof me!quote:Op zondag 5 november 2006 00:21 schreef luciano het volgende:
Weleens mijn magische Caipirinha geproefd lieverd ?
Goeie FB!quote:
Wat zit er zoal in de minibar vanavond?quote:
quote:
Wat niet ! Tis overigens geen minibar maar een behoorlijke bar!quote:Op zondag 5 november 2006 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat zit er zoal in de minibar vanavond?![]()
bemoei jij je eens met je eigen zegquote:
doe mij dan maar eens een tequila met zout en citroenquote:Op zondag 5 november 2006 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat niet ! Tis overigens geen minibar maar een behoorlijke bar!
Veel drank, heel veel drank!quote:Op zondag 5 november 2006 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat zit er zoal in de minibar vanavond?![]()
Mag jij stoken?quote:Op zondag 5 november 2006 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Loes vind je niet Rivella light genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
goor he! Over skype hoorde je gewoon die groende klodder in haar hand landen!quote:
nies dadelijk in de mic als je zo door gaatquote:
brammetje is my middle name...dus ja als er 1 is die het mag lijkt mij dat Jappert (gezegend zij zijn naam ) toch wel.quote:
Nou ja, zeg!!quote:Op zondag 5 november 2006 00:31 schreef luciano het volgende:
Waar blijft die Sabinapuppieboy nou ? Bij de buurtjes serveert hij zich het apelazerus , maar hier ........... Tlijkt wel of hij hier niet welkom is of zo !?
Hebben jullie iets tegen hem of zo ?
Geef hem ook eens een knuffel ....... wie begint ?
[ wegrent mode on ][ wegrent mode blijft aan ]
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
goor he! Over skype hoorde je gewoon die groende klodder in haar hand landen!![]()
2 dagen en dit subforum loopt als nooit tevoren!quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Zelfregulerende users *proest*
Ik geef jullie precies 2 dagen.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Volgens mij zat die groene klodder op d'r beeldscherm!quote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
goor he! Over skype hoorde je gewoon die groende klodder in haar hand landen!![]()
quote:
ranzig wijf dat je bentquote:Op zondag 5 november 2006 00:34 schreef chas het volgende:
[..]
Volgens mij zat die groene klodder op d'r beeldscherm!
En dat is nog niet zo erg... maar die klodder gaat glijden over dat scherm!
Bahhhhhhhhh![]()
Owhhhhhhhhh... hihihihi......quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Neuh, dan maar met opgeheven hoofd de consequenties dragen!quote:Op zondag 5 november 2006 00:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
kom op nou bommels...redden wat er te redden valt![]()
Hebben die Mods ZOLANG nodig om alles in het gareel te houden?quote:Op zondag 5 november 2006 00:35 schreef luciano het volgende:
Maar we hebben WEL 2 dagen .............. SCREENSHOT !
quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Day het volgende:
Wie gaat de bans aanvragen eigenlijk?
Oké, dan ga ik ook wel elrgens anders postne, tis ook best heftig als er 20 actieve threads in een subforumpje staan waar nog maar 10 mensen postenquote:Op zondag 5 november 2006 00:37 schreef Day het volgende:
Kan prima in het Marcia-topic.
quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, dan maar met opgeheven hoofd de consequenties dragen!![]()
Niemand!quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Day het volgende:
dus ik hoesquote:
Ik wil best bans aanvragen, helemaal geen probleemquote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Day het volgende:
helt ?quote:
Ik heb niet zo'n behoefte aan diverse Floris-topics hier. Dit had je ook prima kunnen melden het vorige Floris-topics dat je opende.quote:Op zondag 5 november 2006 00:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik ook wel elrgens anders postne, tis ook best heftig als er 20 actieve threads in een subforumpje staan waar nog maar 10 mensen posten
ey! PAK MIJN AANVRAAG OP MSN EENS AAN!quote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil best bans aanvragen, helemaal geen probleem![]()
![]()
HEB IK ALLANG GEDAANquote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
ey! PAK MIJN AANVRAAG OP MSN EENS AAN!
MAAR WEL HET CAPSLOCKVIRUS! :pquote:Op zondag 5 november 2006 00:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
HEB IK ALLANG GEDAANHEB ALLEEN DIE MSN NIET AAN
nee,womanquote:Op zondag 5 november 2006 00:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
De rest van die post geloofde je wel ?![]()
![]()
Ja dag!quote:Op zondag 5 november 2006 00:39 schreef luciano het volgende:
Eerst ff deel 4 doorlezen Day , dan oordelen .......![]()
Die Jappie begrijpt het nog steeds niet, DIT MOET HIERquote:Op zondag 5 november 2006 00:47 schreef Jappie het volgende:
Oh mijn god....ze hebben echt veel gezopen.......nu krijgen we de godganse nacht overal over het forum van die liefdesverklaringen te lezen...
![]()
![]()
HEIR HEIR!quote:Op zondag 5 november 2006 00:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die Jappie begrijpt het nog steeds niet, DIT MOET HIER![]()
Als je dat zou doen , dan konden jullie allemaal je kleurtje inleveren wegens overbodigheid hier ......quote:Op zondag 5 november 2006 00:49 schreef Day het volgende:
Ja dag!![]()
Ik ga echt geen hele topic doorlezen, samenvatting graag!
kannie te laat hier ?quote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef luciano het volgende:
[ FB #5 ] Het zelfregulerende gedrag van de users !
Mag dicht Day.......
Ik was net te laat .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |