En hoe reageerde haar moeder erop dat haar lover het nu ook met haar dochter doet? Hebben moeder en dochter nu ruzie of mag Henk er om en om overheen?quote:Op zondag 5 november 2006 22:59 schreef the-beast het volgende:
O,ja die Henk(haar manager of welke benaming ze er ook maar aan geeft) ishaar stiefvader waar ze mee het bed in duikt, net alshaar moeder, getver wat een stel!
Kijk waar je ook komt in het Noorden des Lands, je komt haar overa ltegen, en ja dan vang je wel eens wat op.quote:Op zondag 5 november 2006 23:21 schreef the-beast het volgende:
Nou, vertel! Wat is je band met Marian en wat weet je voor sappige details?
Waarom verrast mij dit totaal niet?quote:Op zondag 5 november 2006 22:59 schreef the-beast het volgende:
O,ja die Henk(haar manager of welke benaming ze er ook maar aan geeft) ishaar stiefvader waar ze mee het bed in duikt, net alshaar moeder, getver wat een stel!
heeft iemand daar een stream van ?quote:Op maandag 6 november 2006 07:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
tussen 8 en 9 iig. Giel gaat dr bellen![]()
ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op maandag 6 november 2006 10:47 schreef BVO het volgende:
Wat werd er gezegd?
thx... ga ik thuis even beluisterenquote:Op maandag 6 november 2006 11:43 schreef Dammie het volgende:
http://xfactor.free-blog.nl/
eerste item, bovenaan, met de tijden van het geluidsbestand waar het over ze gaat.
Vermeld maar in het spoilertopicquote:Op maandag 6 november 2006 11:54 schreef Dammie het volgende:
Is windows media player bestand van Radio 3FM........ maar geen Roef & Marian aan de lijn gekregen, wel mooie scoop wie de coaching gaat doen.....althans, het was een aardige verspreking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |