Wie belt?quote:Als je de echte Henkjan Smits ben, dan neemt u maar even telefonisch contact met ons op, u heeft mijn telefoonnummer.Verder geef ik geen reactie meer op dit voorval, ik hoop dat jullie vanavond jullie fout hersteld hebben,en de originele auditie uitzenden zoals wij hem ook op de camera hebben opgenomen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]! Die pens probeert te ontsnappen!
Waarom zouden ze dat nu gedaan hebben?quote:
En terecht.quote:Op zondag 5 november 2006 11:15 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
damn huilies
De beheerder van dit gastenboek heeft besloten dit
gastenboek voor onbepaalde tijd te sluiten voor schrijven.
Daar wonen ze waarschijnlijk in.quote:Op zondag 5 november 2006 11:36 schreef Natalie het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij: met de camper naar Apeldoorn vanaf regio Nieuwe-Pekela. Hoelang dachten ze dat het rijden was? Een dag?
Die mensen zijn echt wereldvreemd
Had ik gisteren al gedaan, maar die post is ook verwijderd.quote:Op zondag 5 november 2006 11:47 schreef Natalie het volgende:
Jammer dat hun GB dicht is, anders hadden we even een linkje kunnen geven naar dit topic
Volgens mij dachten ze serieus dat ze een kans maakten, goed warenquote:Op zondag 5 november 2006 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Had ik gisteren al gedaan, maar die post is ook verwijderd.
quote:Op zondag 5 november 2006 10:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Daar heb ik op gereageerd:
[..]
Ben benieuwd of ze Sarah Tumpers (=stumpers) doorhebben.![]()
dat is ehct triest idd.... ze kunnen niet tegen kritiekquote:Op zondag 5 november 2006 11:15 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
damn huilies
De beheerder van dit gastenboek heeft besloten dit
gastenboek voor onbepaalde tijd te sluiten voor schrijven.
Is het niet zo ver dan bij elkaar vandaan?quote:Op zondag 5 november 2006 11:36 schreef Natalie het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij: met de camper naar Apeldoorn vanaf regio Nieuwe-Pekela. Hoelang dachten ze dat het rijden was? Een dag?
Die mensen zijn echt wereldvreemd
Ze hebben mijn uberpositieve post ook verwijderd.quote:
quote:Hallo Jack
Leuke website heb je, hopelijk hebben wij straks ook een leuke website. Wij hebben Zaterdag 16-9-'06 meegedaan met de audities van XFACTOR en zijn doorgekomen met het nummer DIE GRIEKSE MELODIE van Stef Ekkel.We moesten de volgende dag 17-9-'06 weer voor de tweede ronde, maar die hebben we jammer genoeg niet gehaald, omdat we Henkjan Smits (idols) in de jury hadden en die mag ons noordelingen graag afkraken.Groetjes Duo Roef & Marian
quote:Reactie van beheerderhoi hoi Duo Roef en Marian
in ieder geval bedankt voor jullie mailtje
en het lijkt me leuk om jullie een keer tegen te komen al is het maar op een eigen website.
en wat betreft XFactor!!!!!!!!!!
ik was ook uit genodigt om daar te komen afgelopen zaterdag,MAAR ik ben niet gegaan,
ik schrijf zelf teksten en muziek en we waaren er al snel achter, (lees de achter kant van de brief maar)
dat ALS je mee doet je ALLE rechten aan hun afstaat!
dus wat ons betreft NEE DANK JE. hahaha
maar wie weet hebben jullie de volgende keer wat meer gelukt!
hoop jullie snel weer4 eens tegen te komen.
Met Vriendelijke Groet Jack Slade
quote:We moesten de volgende dag 17-9-'06 weer voor de tweede ronde, maar die hebben we jammer genoeg niet gehaald, omdat we Henkjan Smits (idols) in de jury hadden en die mag ons noordelingen graag afkraken.Groetjes Duo Roef & Marian
Als zij de gemiddelde noordling voorstellen, vind ik het een goede reden.quote:Op zondag 5 november 2006 12:34 schreef BVO het volgende:
[..]. Oftewel, ze dneken dus werkelijk dat die eerste jury hen doorliet omdat ze 'zo geweldig goed waren', maar dat ze het enkel door de aversie van Henkjan tegen Noorderlingen het de tweede keer niet gered hebben.
Die waarheid dringt niet door, da's het hele probleem.quote:Op zondag 5 november 2006 12:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een losers. Echt van die mensen die eens keihard de waarheid zouden moeten horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |