abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 november 2006 @ 00:48:13 #101
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43249558
Whehe .
Plaats hem ook even in Fakepics en andere fotosoep!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_43249596
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:40 schreef Leshy het volgende:
En dan te bedenken dat deze mensen op 22 november ook gewoon mogen stemmen
Is dat echt zo?
pi_43249612
na vanavond snel LimeWere opgegaan en alle liedjes van de Zangeres Zonder Naam gedownload.
Shit zeg, wat hou ik ineens van die liedjes
  zondag 5 november 2006 @ 00:56:40 #104
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43249756
Hmm, die lui wonen nog niet eens ver bij mij vandaan .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_43249845
Ik vond die lui echt ongelooflijk. Ik was oprecht verbaasd dat niemand die twee tegen zichzelf beschermde. Ze komen op mij gewoon over als zwakzinnig, en volgens mij is die Roef nog een inteeltproduct ook.
Mja, die voorrondes vind ik dan ook het leukst, het blijft sensatie he
  zondag 5 november 2006 @ 01:07:45 #106
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43250028
Marian zag er meer inteelt uit.
  † In Memoriam † zondag 5 november 2006 @ 01:49:33 #107
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_43250781
quote:
Tijdens de Auditie van X FACTOR blijkt dat de jury niet overtuigd is van het talent van Roef en Marian. Henkjan Smits zette vraagtekens bij de vakbekwaamheid van de zangleraar van het duo. Manager Henk kan zijn oren niet geloven: “Dat is natuurlijk onzin, want hun leraar heeft op het conservatorium gezeten. Die man weet dus wel waar hij het over heeft.” Roef springt zijn manager bij: “Het is een waardeloos iemand die Henkjan. Als je kritiek hebt op onze zangleraar…!”
.. wauw
:')
pi_43251948
Hier moeten Kamervragen over komen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zondag 5 november 2006 @ 08:01:14 #109
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43252761
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 22:13 schreef PeRi het volgende:
Ik wil echt graag weten wie zangleraar Sammy is en aan welk niet-bestaand conservatorium hij is opgeleid en les gegeven heeft.
De zangleraar kan best een goeie zijn, maar er moet wel iets in je leerlingen zitten om er uit te kunnen halen....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_43252843
On-ge-lo-fe-lijk. Dat er mensen zijn die meedoen aan z'n programma en die zo'n plaat voor hun harses hebben . En dan ouweteringhoeren dat ze niet door zijn. Ik zeg een gracht eromheen met een ophaalbrug en een bord erbij "Verboden te voederen".
  zondag 5 november 2006 @ 08:49:41 #111
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43252858
Ja maar weet je wat het lullige is... die mensen zijn dus wel uitgenodigd nav filmpjes die ze zelf in hebben moeten sturen!

Het is dus niet zo dat je op zo'n auditiedag er gewoon naar toe kan gaan, eerst hebben mensen filmpjes of geluidsfragmenten in moeten sturen waarna ze zijn uitgenodigd. Dus denken ze al dat ze wel goed moeten zijn, anders gebeurt dat toch niet! Terwijl er gewoon een hele partij kneuzen zijn uitgenodigd om de boel op te leuken! Ik bedoel, een John zal toch echt in een promofilmpje niet beter gezongen hebben dan daaro! En dat geldt ook voor Roef en Marian. Die mensen wordt gewoon valse hoop gegeven!
pi_43252952
Waar is de zelfkennis van de mens? Ik wil ook zoveel maar weet van mijzelf dat ik lang niet alles kan wat ik graag zou willen en dan moet je logisch nadenken en bepaalde dingen laten varen. En die zangleraar had natuurlijk al lang in moeten grijpen! Profiteur.
  zondag 5 november 2006 @ 09:13:42 #113
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_43252955
Tja, als in de X-Factor alleen maar goede en 'net niet' gevallen langskomen, kijkt er geen hond naar natuurlijk. Juist die idioten maken dit soort programma's wat het is. Het erge is wel dat mensen als Roef en Marian, Hugo, Brigitta, enz. daadwerkelijk denken dat ze goed kunnen zingen, en dat het als een klap bij heldere hemel komt als HJ&co ze vervolgens vertelt dat ze waardeloos zijn.

Met Hugo en die twee oude mensen had ik overigens echt medelijden, die waren zó teleurgesteld...
  zondag 5 november 2006 @ 09:53:57 #114
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43253192
Ze kunnen schijnbaar echt niet tegen kritiek! Het halve gastenboek is opgeschoond!
  zondag 5 november 2006 @ 10:15:09 #115
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_43253410
quote:
Op zondag 5 november 2006 09:53 schreef Ireth het volgende:
Ze kunnen schijnbaar echt niet tegen kritiek! Het halve gastenboek is opgeschoond!
Daar heb ik op gereageerd:
quote:
Beste Roef en Marian,

De vele berichten die jullie uit het gastenboek hebben gewist, sloten naadloos aan op de kritiek die jullie hebben ontvangen van onze vakjury.

Door het wissen van deze berichten hebben wij sterk het gevoel dat jullie de boel willen manipuleren, hetgeen in strijd is met de regels van het meedoen aan X-Factor.

Wij verzoeken jullie de berichten binnen 24 uur weer terug te plaatsen. Gebeurt dit niet, dan overwegen wij juridische stappen.

Vriendelijke groet,

Sarah Tumpers,

Redactie X-Factor
Ben benieuwd of ze Sarah Tumpers (=stumpers) doorhebben.
  zondag 5 november 2006 @ 10:16:28 #116
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43253425
quote:
Op zondag 5 november 2006 10:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

[..]

pi_43253451
Ik dacht dat et vooral tieners waren die niet konden zingen en dat hun ouders dan zeiden van wel, om ze niet teleur te stellen.
Maar er zijn daadwerkelijk volwassene die dat ook hebben, en zelfs zangleraren die dat niet durven.
Ik denk dat die conservatorium leraar wel zijn spullen kan pakken
Het nieuwste kinderforum van Nederland.
  zondag 5 november 2006 @ 10:27:46 #118
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_43253562
quote:

[..]

[..]

Laat die mensen toch eens met rust. Dit vind ik echt vuig, dreigen met juridische stappen als X-Factor zijnde. Ze zullen er zeer waarschijnlijk nog intrappen ook en dat vind ik het droevige. Minne streek zeg.
  zondag 5 november 2006 @ 10:56:01 #119
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_43253986
Me vader vroeg of die Marian misschien was ontsnapt uit de Jostiband ofsow
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
  zondag 5 november 2006 @ 10:58:04 #120
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43254020
quote:
Op zondag 5 november 2006 08:49 schreef Ireth het volgende:
Ja maar weet je wat het lullige is... die mensen zijn dus wel uitgenodigd nav filmpjes die ze zelf in hebben moeten sturen!

Het is dus niet zo dat je op zo'n auditiedag er gewoon naar toe kan gaan, eerst hebben mensen filmpjes of geluidsfragmenten in moeten sturen waarna ze zijn uitgenodigd. Dus denken ze al dat ze wel goed moeten zijn, anders gebeurt dat toch niet! Terwijl er gewoon een hele partij kneuzen zijn uitgenodigd om de boel op te leuken! Ik bedoel, een John zal toch echt in een promofilmpje niet beter gezongen hebben dan daaro! En dat geldt ook voor Roef en Marian. Die mensen wordt gewoon valse hoop gegeven!
Bijna. Zaterdag komen ze voor een productiejury (iedereen) die de mensen met enigszins kansen en de mensen die mooie televisie kunnen opleveren eruit pikt. Zo dus ook Roef en Marian, die dan ook spreken over 'een mooi resultaat', ze hadden de eerste jury immers overleefd. Deze auditie is ook terug te zien op xfactor.nl, kandidaatnummer is 05050.
Zondag komen ze dan voor de tvjury, die ze vervolgens afzeikt, en dát komt dan op tv.
  zondag 5 november 2006 @ 10:58:35 #121
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_43254031
quote:

[..]

[..]

HAHAAHA Geniaal dit
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
  zondag 5 november 2006 @ 11:00:01 #122
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43254056
quote:
Op zondag 5 november 2006 10:58 schreef BVO het volgende:

[..]

Bijna. Zaterdag komen ze voor een productiejury (iedereen) die de mensen met enigszins kansen en de mensen die mooie televisie kunnen opleveren eruit pikt. Zo dus ook Roef en Marian, die dan ook spreken over 'een mooi resultaat', ze hadden de eerste jury immers overleefd. Deze auditie is ook terug te zien op xfactor.nl, kandidaatnummer is 05050.
Zondag komen ze dan voor de tvjury, die ze vervolgens afzeikt, en dát komt dan op tv.
Nope toch niet allemaal. Mijn vriendin heeft namelijk een officiele uitnodiging gehad nadat ze een promofilmpje had gemaild... en ze waren vol lof en ze mocht komen.. om vervolgens afgezeken te worden! (lokatie A.Dam)
  zondag 5 november 2006 @ 11:00:15 #123
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43254060
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:00 schreef Ireth het volgende:

[..]

Nope toch niet allemaal. Mijn vriendin heeft namelijk een officiele uitnodiging gehad nadat ze een promofilmpje had gemaild... en ze waren vol lof en ze mocht komen.. om vervolgens afgezeken te worden! (lokatie A.Dam)
Oke dat kan wel, maar met een inschrijving wordt je sowieso voor de auditie voor zaterdag uitgenodigd.
quote:
Op zondag 5 november 2006 10:27 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:

[..]

Laat die mensen toch eens met rust. Dit vind ik echt vuig, dreigen met juridische stappen als X-Factor zijnde. Ze zullen er zeer waarschijnlijk nog intrappen ook en dat vind ik het droevige. Minne streek zeg.
Ze gaat er nu ook serieus op in, een van de reacties:
quote:
Daar wil ik dan nog wel even op reageren:
Ook wij hebben uiteraard alle filmpjes in ons bezit.
We zullen speciaal voor jullie het filmpje van de 1e auditie op onze site plaatsen en vragen ana de kijkers of dat beter was.

Wordt vervolgd....

--------------------------------------------------------------------------------
Reactie :

Nou heb ik nog een vraag?
Is dit de echte Henkjan Smits of niet, ik geloof niet dat diegene die zich nu als henkjan voordoet als waar wij tijdens de auditie mee te maken heb gehad. Als je de echte Henkjan Smits ben, dan neemt u maar even telefonisch contact met ons op, u heeft mijn telefoonnummer.Verder geef ik geen reactie meer op dit voorval, ik hoop dat jullie vanavond jullie fout hersteld hebben,en de originele auditie uitzenden zoals wij hem ook op de camera hebben opgenomen.Het is natuurlijk wel vreemd dat er nu wel over de eerste auditie ronde gepraat mag worden.Met vriendelijke groet Duo Roef & Marian
pi_43254118
Echt triest dit
  zondag 5 november 2006 @ 11:05:41 #125
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43254134
Ik lach in een deukkkk!
En die Marian: "Ze zeggen dat Sammy niet kan zingen"
Dat zeiden ze helemaal niet. Ze zeiden dat zij niet konden zingen Hoop maar dat deze mensen niet representatief zijn voor de regio.

Met de camper naar Apeldoorn... Proest!
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')