Niet veel snuggerder dan Roef dus.quote:
Ik zag allemaal xxx staan in die link!quote:
Je bent niet de enige lmao!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:36 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik zag allemaal xxx staan in die link!Ik schrok me dood hé!
quote:
quote:Van country tot Nederlandstalig en weer terug
Naast chauffeur is Henk, die al tien jaar een relatie heeft met Marian, ook manager van Roef en Marian. Henk: “Marian zong altijd country. Maar omdat countrymuziek steeds minder populair werd, heb ik haar geadviseerd om over te stappen naar Nederlandstalige muziek. Ook heb ik haar gekoppeld aan Roef. In de toekomst wil ik ze ook wel weer country laten zingen. Maar dan moet ik Roef eerst Engels leren.”
en toppers zijn in het verdraaien van woorden!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:46 schreef Bhuddy het volgende:
Haha. Horen ze van hun dorpsgenoten dat ze ook niet kunnen zingen. Hahaha.
Hell no... dat is een belediging van Lucas en Gea mênquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:59 schreef BVO het volgende:
Zijn dit nou de Pekelse Lucas en Gea?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:45 schreef Veendammer het volgende:
zelfs op het dorpsforum zijn ze bekend geworden!
http://www.pekelders.nl/
Hopelijk vind HJ ze stinken en weigert hij naast ze te gaan zittenquote:Op zondag 5 november 2006 00:01 schreef BVO het volgende:
10 tegen 1 dat deze bij Jensen komen. En dan komt Henkjan ook langs.
Kijk, zo komen ze dus aan hun misplaatst idee dat ze kunnen zingen...quote:Hallo roef en vrouw..
Ik heb jullie zien optreden in stadskanaal en was meteen verliefd op jullie mooie nummers.. nu ben ik al heeel lang op zoek naar een nummer van jullie kan ze alleen niet vinden ? kunnen jullie mischien een nummer naar mij toe sturen ?
Groetjes + een dikke kus voor MARIAN
PS. Roef heb ik je ook niet deze week in gasselte gezien ?
quote:Het spijt me zeer Marian, maar jullie kunnen inderdaad niet zingen.Ik heb nooit een reactie op jouw zangkunsten gegeven, omdat ik niet wou liegen en dan kan ik me maar beter stil houden. Ik weet, dat je het graag wilt, maar dit is onbegonnen werk. Je kan er beter me stoppen. Je maakt jezelf belachelijk.
SORRY, maar het is wel waar.
groetjes uit Delfzijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |