http://www.multiartist.nl/index.phpquote:Hier zijn X-Duo Roef & Marian. NIEUW*****
Ze zijn leuk een duo, ze hebben meegedaan aan X-FACTOR, waar zij een leuk resultaat hebben gehaald. ze hebben daar twee dagen fotoreportages gedaan en ook regelmatig interviews gehad. Dat was voor hen een hele ervaring en dat is volgens eigen zeggen van het duo wel voor herhaling vatbaar.
Zij hebben voorheen al verschillende lokale optredens gedaan, maar nog nooit hebben ze zoveel aandacht gekregen als na de opnames bij X-Factor.
LET OP!
Vandaag 6 november opname man bijt hond.
In het shownieuws bij SBS.
Morgen 7 november opnames bij Robert Jensen op de rode bank!
Henkjan zei: jullie hebben geen X-factor NEDERLAND ZEGT VAN WEL!
Bekijk hier de auditie
Waaronder lokale radio & tv.
Roef en Marian zijn nu exclusief te boeken via Multi Artist
T 072-5615067
Ik weet het niet, maar ik vrees dat ze het in de gemiddelde boer'ndiscotheek danwel op een standaard bierfeest goed doen.quote:Op maandag 6 november 2006 16:43 schreef BVO het volgende:
"Roef en Marian zijn nu exclusief te boeken via Multi Artist". Hoeveel zou dat nou kosten?
Henk is al druk zat met moeder en dochter.quote:Op maandag 6 november 2006 16:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Henk krijgt het druk met het besturen van de camper naar al die media optredens.![]()
Naar Jensen met hun kijk ik zeker uit.![]()
Hij rijdt een camper, een invalide wagen en een oldtimer.quote:Op maandag 6 november 2006 16:51 schreef BVO het volgende:
Henk is al druk zat met moeder en dochter.
Die site, Bev van Abnormaal staat er ook op, helemaal onderaanquote:Op maandag 6 november 2006 16:34 schreef Wicha het volgende:
NIEUWS!!!
[..]
http://www.multiartist.nl/index.php
Jammer dat ze niet zien dat het geen X Factor is dat ze bekend maakt maar iets heeeeeeeeel anders........dit is geen X Factor.......wie weet een naam voor een andere factorquote:"Henkjan zei: jullie hebben geen X-factor NEDERLAND ZEGT VAN WEL!
En voor nog geen 1300 euro boek je 4 idols-losers waaronder herman.quote:Op maandag 6 november 2006 18:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Die site, Bev van Abnormaal staat er ook op, helemaal onderaan![]()
Nou, nou... "quote van het jaar"quote:Op maandag 6 november 2006 17:02 schreef Marble het volgende:
"Henk-Jan, drop dead."
Het lijken zulke boerenpummels, maar dan scoren ze wel mooi de quote van het jaar.
quote:
Quote van het jaar jaquote:Op maandag 6 november 2006 18:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, nou... "quote van het jaar"![]()
Al vond ik het wel opmerkelijk dat ze Engels bleken te kunnen![]()
quote:De X-factor, de opvolger van Idols, blijkt een doorslaand succes. Zaterdag keken er 1,7 miljoen mensen. Nieuw bij de X-factor is dat ook oudere deelnemers en groepjes een kans krijgen om auditie te doen voor de strenge jury. Het duo Roef en Marian kwam zaterdag echter niet door de selectie heen. Man bijt hond zoekt hen op in Stadskanaal om ze wat op te vrolijken en een tweede kans te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |