Klik dan maar niet op de link naar het audio fragmentquote:Vermeld maar in het spoilertopic
Damn, nu nog dat geluid van butthead erbij en het kan zo hollywood in.quote:
quote:Nou zoals beloofd een berichtje van mij.
De site is mooi ga vooral zo door.
Groetjes en tot de volgende koffieronde
Dikke kus meindert
eh Roelf die kus is voor Marian ik zoen geen mannen hahahahahahaha
Maak anders even een webcam versie van jouw kunsten, dan haal ik alvast de tisues.quote:Op maandag 6 november 2006 12:23 schreef winnygirl het volgende:
Zeker weten The beast, maar nu is het inderdaad gelukt om zichzelf voor een groter publiek voor schut te zetten.
Vertel nou maar de ins en outs over die tweequote:Op maandag 6 november 2006 12:23 schreef winnygirl het volgende:
Zeker weten The beast, maar nu is het inderdaad gelukt om zichzelf voor een groter publiek voor schut te zetten.
quote:Echt diep triest, zo weinig zelfkennis, en zo slecht met kritiek om kunnen gaan.
Eerst henkjan zijn kont likken, en 10 seconden later als de hele jury het er over eens is dat jullie ECHT niet goed genoeg zijn, beginnen te schelden...
Maargoed, wel goed voor de kijkcijfers, mensen als jullie.
--------------------------------------------------------------------------------
Reactie :
Nou in de eerste plaats likken we henkjan zijn kont niet, want wij mogen henkjan niet eens.En in de tweede plaats hebben ze de originele auditie niet laten zien.Jullie als kijkers weten dat niet en zie dat niet.En meer woorden maak ik hier niet aan vuil, wij hebben de goede auditie in ons bezit.
vergeet maar, alles is weer weggehaald en het gastenboek is zelfs weer geslotenquote:Op maandag 6 november 2006 14:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Haha, hij blijft staan, ze heeft er zelfs op gereageerd.![]()
Dagelijks van 15:00 uur tot 15:20 uur het gastenboek geopend?quote:Op maandag 6 november 2006 15:20 schreef john6 het volgende:
vergeet maar, alles is weer weggehaald en het gastenboek is zelfs weer gesloten![]()
![]()
![]()
Zover ik weet heeft er 2x in hun gastenboek een link naar dit topic gestaan, waarvan de 2e keer een klein uurtje geleden was.quote:Op maandag 6 november 2006 15:50 schreef Divel het volgende:
Weten ze trouwens van dit topic vraag ik mij nu in eens af? Zou ook wel leuk zijn.....![]()
Die mensen hebben zo een bord voor hun kop dat ze denken dat hun 'originele' auditie beter was. Terwijl ze gewoon door zijn gelaten voor het leedvermaak dat hun verschijning op de Nederlandse televisie zou opleveren.quote:Op maandag 6 november 2006 15:56 schreef BVO het volgende:
De originele auditie waar ze het steeds over hebben is gewoon op xfactor.nl te zien, met kandidaatnummer 05050... Mara of het echt beter is.......
Misschien kunnen ze samen optreden.quote:Op maandag 6 november 2006 16:22 schreef BVO het volgende:
Als ze het goed anapakken kunnen ze, net als Herman, hier heel veel uithalen. Zijn toch een beetje iconen aan het worden zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |