quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:12 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Had ik al gedaan maar gesloten door hoerlof
Voor wat werd ie benaderd dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maikuuul zou ons allang dood gegooit hebben met het feit dat hij in 1 of ander dom blaadje zou staan... toen hij door geenstijl werd benaderd kregen we ook 12 topics van hem![]()
anale neuqsexz0rs achter het station.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:32 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Voor wat werd ie benaderd dan?
Was toen vlak na check die truitje check die kraagje en toen had maikuuul ook net zijn loller rondleiding door zijn woonwagen op internet gespamd Maikuuul moest dan met een geenstijl t-shirt tjek die kraag doen enzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:32 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Voor wat werd ie benaderd dan?
Wat een homo actiequote:Op zaterdag 4 november 2006 22:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Was toen vlak na check die truitje check die kraagje en toen had maikuuul ook net zijn loller rondleiding door zijn woonwagen op internet gespamd Maikuuul moest dan met een geenstijl t-shirt tjek die kraag doen enzo
Kloptquote:
Nee lul je bent scheelquote:Op zondag 5 november 2006 14:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
toch is t em.....
Staat nergens in de regels dat het niet mag!quote:Op zondag 5 november 2006 14:58 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Mogen we ook klaarkomen in dit topic?
quote:Op maandag 6 november 2006 13:40 schreef Pakspul het volgende:
Kijk-mij-stoer-Maaikuuul-topic-openen-maar-eigenlijk-blijf-ik-een-vis-stakker
meer een AIDS-topicquote:Op maandag 6 november 2006 13:42 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Wat een kankertopic.
Geslaagt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:39 schreef Qunix het volgende:
Je grap is niet geslaagt.
geslaagd met een dquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:39 schreef Qunix het volgende:
Je grap is niet geslaagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |