postje van Anne.quote:Op zondag 5 november 2006 12:12 schreef LXIV het volgende:
,.l k.6cyu ggggggggggggggggggggg v vccccc opollllllllppppppppppp;i0-/'
Lang niet allemaal of lang niet altijd?quote:Op zondag 5 november 2006 12:16 schreef Augustina het volgende:
[..]
Mirakels wellicht, maar lang niet allemaal even leuk, heur.
Als mensen waar je vroeger goed mee op kon schieten zich blijken te hebben ontwikkeld tot nogal vervelende schepsels, is een reünie tamelijk ontnuchterend.quote:
Oh, dat is jammer zeg. Was de dame die je laatst postte er ook?quote:Op zondag 5 november 2006 12:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Als mensen waar je vroeger goed mee op kon schieten zich blijken te hebben ontwikkeld tot nogal vervelende schepsels, is een reünie tamelijk ontnuchterend.
Ik kan nog wel even doorgaan met geld uitgeven hoor!quote:Op zondag 5 november 2006 13:47 schreef JAM het volgende:
891 euro scheiden mij van het volkomen pauperdom. De vraag is; hoe diep heeft u de limiet op uw betaalrekening al aangesproken?
Oh, ik zie nu pas dat er toen al een pagina 2 was.quote:Op zondag 5 november 2006 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Hé, dat was vast Anne.
Toch goed geraden!quote:Op zondag 5 november 2006 14:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu pas dat er toen al een pagina 2 was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |