Oh, díe 'dt'-fout, in het andere topic. Ja, dat moet beslist 'houd' zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Och laiverd.
met .. houdt je niet veel in stand.
Persoonsvorm voor 2e persoon enkelvoud: geen t achter de stam
met .. loop je ..
Klopt. Daar ben ik nu ook achter.quote:
't Gronings.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef wyccie het volgende:
Tot welk dialect hoort 'laiverd'?
Je moet wel in de buurt blijven voor als we je nodig hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dan kan ik wel weer gaan, zeker.
Da's goud, mien lutje wicht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet wel in de buurt blijven voor als we je nodig hebben.
Kleine meid.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:39 schreef wyccie het volgende:
Wat betekent 'lutje wicht'?
Ik heb net The Butterfly Effect gekeken. Ik ga weer terug naar de horrors.quote:Op zondag 5 november 2006 00:44 schreef k_man het volgende:
Wat een vaag geneuzel hier.
Gaan we het nog over essentiële existentiële levensvragen hebben of hoe zit dat?
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 5 november 2006 01:22 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net The Butterfly Effect gekeken. Ik ga weer terug naar de horrors.
Hoe komt dat, k_man?quote:Op zondag 5 november 2006 11:44 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik heb ook ooit eens zo'n reünie meegemaakt, was van de 2/3 gym klas. Beetje gemengde gevoelens daarover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |