Wij zouden NIET DURVEN!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:04 schreef luciano het volgende:
[..]
Slijmen levert 3dubbele STRAFpunten op ............
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CHAS ! Welkom in dit altijd serieuze FB topic. Kan ik iets voor je betekenen ?quote:
Het duurt te lang he ? Het word jullie inmiddels te heet onder de voeten en nu gaan jullie een andere zondebok zoeken........sorry Manu.....aint gonna work.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu begint het bijna overduidelijk te worden dat je een Gert-wannabee bent
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef Ice_rulez het volgende:
Heb je je MOD iets te melden, doe dat hier http://www.dewinkelvansinkel.nl/
neh...je hebt gelijk...wat dat betreft is al het personeel hier zo harteloos; onrechtvaardig en zo bang voor de eigen posities dat promotie langs natuurlijke weg er simpelweg niet in zit.quote:
hoe laat spreken we af bij de bank/bed ?quote:
Nee jap, maar je hebt dat witte voetje niet nodig pik, we moeten gewoon als dat modderende tuig weer terug is, 1 front vormen dan komt alles goedquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het duurt te lang he ? Het word jullie inmiddels te heet onder de voeten en nu gaan jullie een andere zondebok zoeken........sorry Manu.....aint gonna work.![]()
zal wel laat worden jou kennendequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
hoe laat spreken we af bij de bank/bed ?![]()
ja lekker tochquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:07 schreef chas het volgende:
[..]
He gatverdamme, op de zaterdagavond???¿![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef Ice_rulez het volgende:
Heb je je MOD iets te melden, doe dat hier http://www.dewinkelvansinkel.nl/
ik pas me wel aan hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal wel laat worden jou kennende![]()
Nou ehummmmm.... moet ik hier echt serieus zijn??????quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CHAS ! Welkom in dit altijd serieuze FB topic. Kan ik iets voor je betekenen ?
Volgens mij probeert ice de huidige positie van het mod-tuig aan te gevenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd is dit een serieuse FB, nieuwe stijl en is er geen ruimte voor spam
![]()
Lees de OP ffquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:12 schreef chas het volgende:
[..]
Nou ehummmmm.... moet ik hier echt serieus zijn??????![]()
Jij bent echt de goeiste mod nu!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lees de OP ff![]()
Je moet die kutnewbees ook overal op wijzen![]()
zei ik dat nou ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ice de huidige positie van het mod-tuig aan te geven![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef luciano het volgende:
Chas is van MIJ , ze heeft rood haar , OPZOUTUH!
True true...het ging mij dan ook niet zo zeer om lijfsbehoud maar een blik op de adminfiles lijken mij wel een nobel streven na zoveel dienstjarenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee jap, maar je hebt dat witte voetje niet nodig pik, we moeten gewoon als dat modderende tuig weer terug is, 1 front vormen dan komt alles goed![]()
zeur eens niet zoquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lees de OP ff![]()
Je moet die kutnewbees ook overal op wijzen![]()
IK ga wel een avondje yvonneren voor hetzelfde doelquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
True true...het ging mij dan ook niet zo zeer om lijfsbehoud maar een blik op de adminfiles lijken mij wel een nobel streven na zoveel dienstjaren
*PROEST*quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef luciano het volgende:
Ik wil chas wel ff " inwijden " hier hoor !
Kom die rooie hier maar ophalen!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef luciano het volgende:
Chas is van MIJ , ze heeft rood haar , OPZOUTUH!
WHAHAHAHHAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef luciano het volgende:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef luciano het volgende:
ik zeur niet, want het is 3-0 Faaaaaaarrrrrrrffffffffffaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
zeur eens niet zo![]()
en ga je mic zoeken
![]()
Bilspleet? Ja om jou op je kop te schijten, vies stuk stront van het burenforum!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:16 schreef luciano het volgende:
Les 1 ) Haal je benen eens uit de knoop voor je een avatar post !
Spreidstand wordt meer gewaardeerd in FB. ( Versas bilspleet staat ook altijd wijd open hier ! )
Nee dankje, wil vandaag mijn eten binnenhouden!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef luciano het volgende:
Ben jij ook niet benieuwd naar dat kruispunt van die 2 goddelijke benen / dijen op haar avatar Bommelt ?![]()
![]()
![]()
LOLLLLLLLLLLL Hij vind ut anders altijd wel heel lekker, zei hij!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:16 schreef luciano het volgende:
Les 1 ) Haal je benen eens uit de knoop voor je een avatar post !
HUH? Die zitten nooit in de knoop!![]()
Spreidstand wordt meer gewaardeerd in FB. ( Versas bilspleet staat ook altijd wijd open hier ! )
Hij krijgt echt klop!quote:
Ik zit nog in mijn 5 jarige proeftijd hoor ! , Ik kan nog terug hier !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bilspleet? Ja om jou op je kop te schijten, vies stuk stront van het burenforum!![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zeur niet, want het is 3-0 Faaaaaaarrrrrrrffffffffffaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
Dan moet je vooral beginnen met vijanden maken gekkehuis!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:20 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn 5 jarige proeftijd hoor ! , Ik kan nog terug hier !![]()
Makkelijk scoren als je een fb opent op een modloze dag duh!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:21 schreef luciano het volgende:
Komt er tenminste weer eens wat leven in de brouwerij hier als ik een topic open .. deze gaat harder dan SC...........
Kan ook een teken van gebrek aan smaak zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:19 schreef luciano het volgende:
Je vergeet dat meer dan 50% van mijn vriendinnen roodharig was lieve schat ... dus ik denk dat het wel gaat lukken hoor !
quote:
WAT ?quote:
ishetookniet,hebflugeltjevanmorgennoggezienenalsjehetmakkelijkervindtypenzonderspatiesgeeftdatvolgensmijaandatjenietblindtyptquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:23 schreef luciano het volgende:
Weetikveeldatditeenmodlozedagis,jajullielezenhetgoed,hettyptveelmakkelijkerzonderspaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |