Welke? Die van Badel offuh..quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:43 schreef skiczukie het volgende:Vandaag weer eens een flesje slivovic gekocht.
ga ga ga ga ga ga ga gaquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:51 schreef makedonija het volgende:
jaooooooooo ovaj topic je strasan...
hollandjani koje oce da nauce nas jezik??? KOJI CE VAM KURAC?
prvo kazete da smo cigani,criminalci,lopovi a sad nas volite???
mrs jebem vam majku hollandsku
ja sum roden u skoplje iliden znaci ja sum 100% makedonac ili yugosloven iz nase bivse yugoslavije koje su ove hollandjani i amerikanci unistili.... a zasto??? ljudi moje samo zamislite kako bi nam bilo ako je sve ostalo zajedno. Bili smo prvi u evropu. Pre 30 godine su bugari bjezili u yugoslaviju da nadje posao??? danas su oni usli u EU i mi bjezimo u bugarsku da trazimo posao??? ovaj svet je nas zajebo a najvise ove hollandjani.
pozzzzz
Ga ga nederlands leren en lees goed en ga je schamen.
Cuj betonirati cijelu avliju.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:11 schreef desaparacido het volgende:
Majka mi krene bas sutra (sa Jat-om). Slavice Djurdjevdan kod babe, pa ce onda u Bosni da natera neko da zavrsi terasu i parkiraliste. I ja sam htjela ici, jer se bojim da ce ona betonirati celu avliju
Dva meseca? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Bron: http://www.nu.nl/news/1563075/21/%27EU-akkoord_met_Servi%EB_heeft_goed_gewerkt%27_%28video%29.htmlquote:Lagendijk vindt het wel "merkwaardig" dat ook Serven in het naburige land Kosovo mochten stemmen. Servische nationalisten erkennen de afscheiding van Kosovo niet. "Ik begrijp dat de VN en andere organisaties daar nu geen ruzie over wilden maken. Maar wat mij betreft was dit de laatste keer.
Vind ik wel, maar laten we het hier maar niet verder over Kosovo hebben lijkt me niet verstandig. Maar mijn ouders mochten ook stemmen en dat moesten ze in Den Haag doen geloof ik.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:58 schreef LintuxCx het volgende:
Je ne comprend pas!
[..]
Bron: http://www.nu.nl/news/1563075/21/%27EU-akkoord_met_Servi%EB_heeft_goed_gewerkt%27_%28video%29.html
WTF hebben ze het nou over? Of Kosovo nou bij Servië hoort of niet, dit moet in beide gevallen kunnen. Stemmen in het buitenland is toch heel gewoon?
Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:28 schreef desaparacido het volgende:
Acht jaar folklor, bitches.![]()
(ik had er een hekel aan)
Hm ja, ergens in augustus, 4 weken, met de auto. Waarschijnlijk blijven we anderhalve week in BiH, halve week in SRB (misschien iets langer als ik m'n zin krijg en we ook naar Zlatibor gaan) en een weekje strand.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:47 schreef don-diablo het volgende:
Iedereen klaar om naar joego te gaan voor de zomer?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef desaparacido het volgende:djindji rindji bubamaro
Aj romale, aj chavale!
...
Het feestje ging achteraf gewoon door in de lobby waar ik als een rasechte Balkanslet schuddend met m'n sisurine uit m'n dak ging.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |