geef belle eenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Langzaamaan begin ik mijzelf een beetje te verraden he
![]()
Maar goed, ik loop richting de stad.![]()
Leuk, daar woon ik vlakbij sinds een paar wekenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
net zoiets als ik nu heb, 12m2 oid. Maar nu teminste op een kleine 5 minuten fietsen vanaf centraal station
En kleinzoon van Baantjer...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef Soempie het volgende:
Afgelopen augustus trouwde Thijs Römer met Katja Schuurman – voor die ene ziel die dat nog niet wist.
ik dus![]()
NUHR met Festen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:26 schreef Soempie het volgende:
ik ken wel de zoon van Baantjer...die speelt vaak samen met NUHR en dan heten ze weer anders. Briljant waren ze met Festen(vond ik)
Oja, welke straat dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Leuk, daar woon ik vlakbij sinds een paar weken![]()
(de kattenburgerstraat dus)
Heb je een brilletje nodig?quote:
Hij zegt toch dat 'ie vlakbij de kattenburgerstraat woont, niet in welke straat hij zelf woontquote:
Whehehequote:Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat 'ie vlakbij de kattenburgerstraat woont, niet in welke straat hij zelf woont![]()
En als dat wel zijn bedoeling was om te zeggen dat 'ie in de Kattenburgerstraat woont, heeft 'ie het verkeerd er neer gezet.![]()
Heb je soms een brilletje nodig?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik dacht dat 'ie MaJo gequote had
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heb je soms een brilletje nodig?![]()
Hij is best leukquote:Op woensdag 8 november 2006 01:33 schreef lienelien het volgende:
ik wil jullie dit nog even meegeven voordat ik ga slapen, ik moest namelijk erom lachen
De Ploeg dus met Festenquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja...en als je niet meer weet hoe hij eruit ziet, open je toch Google
De straat uit, onder het spoor door, kruispunt over, onder het pakhuis door en de brug over en daar woon ikquote:Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat 'ie vlakbij de kattenburgerstraat woont, niet in welke straat hij zelf woont![]()
En als dat wel zijn bedoeling was om te zeggen dat 'ie in de Kattenburgerstraat woont, heeft 'ie het verkeerd er neer gezet.![]()
ohhh, dat is nog wel een eindjequote:Op woensdag 8 november 2006 11:09 schreef macondo het volgende:
[..]
De straat uit, onder het spoor door, kruispunt over, onder het pakhuis door en de brug over en daar woon ik![]()
Zit je helemaal aan de kant van het scheepvaartmuseum dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohhh, dat is nog wel een eindje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |