abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67161606
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:44 schreef Tim86 het volgende:
Que?
quote:
De Koning gaf de laatste weken te kennen dat hij open staat voor aanbiedingen van clubs die op zoek zijn naar een trainer. Hij zou bijvoorbeeld best naar FC Den Bosch willen.
pi_67161674
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

[..]
De hoer! Achja, hij zit hier als het goed is tot de winterstop van volgend seizoen..dat is zijn eigen plan. Probleem is dat hij dan dus sowieso weer een half jaar zal moeten wachten tenzij hij bij een crisisclub wil gaan inspringen halverwege. Hij verdient het wel om hogerop te gaan in ieder geval..3 keer play-offs met een club als TOP in 4 seizoenen is gewoon een wereldprestatie
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_67162022
quote:
Drie Bronzen Stieren voor TOP Oss
Hans de Koning heeft de Bronzen Stier gewonnen voor beste trainer in de vijfde periode. De trainer van TOP Oss is verkozen door de lezers van jupilerleague.nl, AD Sportwereld en elfvoetbal.nl uit een voorselectie gemaakt door de trainers en aanvoerders uit de Jupiler League.

Naast Hans de Koning vielen ook Rick ten Voorde (FC Emmen, beste talent), TOP Oss, (beste ploeg) en Erik Quekel (TOP Oss, topscorer) in de prijzen. Quekel vond vijfmaal het net, evenveel als Marc Höcher van Helmond Sport. In zijn totaliteit speelde Quekel in zes wedstrijden 537 minuten mee. Höcher stond over de zes gespeelde duels uit de vijfde periode drie minuten langer op het veld. Omdat de spits van TOP Oss dus minder tijd nodig had om tot zijn productie te komen, bleef hij Höcher nipt voor.

Alleen de Bronzen Stier voor beste speler van de vijfde periode is nu nog niet uitgedeeld. Net als alle andere keren dingt Keisuke Honda (tweevoudig Stier-winnaar) ook ditmaal weer mee naar de hoofdprijs. De Japanner gaat deze keer de strijd aan met de TOP Oss-spelers Erik Quekel en Emrullah Guvenc, Kevin Vink (Excelsior) en Cecilio Lopes (FC Dordrecht).

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_67176136
Erik Quekel, de Inzaghi van TOP Oss. Mag nooit meedoen met positiespelletjes, maar hij scoort wel altijd zijn intikkertjes. Toch handig, zo'n spits.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67185876
Haha voetballend is het niet al te best nee..in de jeugd zat hij ook vaak gewoon op de bank
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 19 maart 2009 @ 01:49:18 #181
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67194744
Speelt onze plaatselijke legende Davy Zafarin nog regelmatig?
pi_67195003
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 01:49 schreef Schimpie het volgende:
Speelt onze plaatselijke legende Davy Zafarin nog regelmatig?
Onmisbaar eigenlijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67362627
Tony de Groot, eerder dit seizoen nog een keer "superinvaller", gaat na dit seizoen van TOP Oss naar zondaghoofdklasser De Treffers uit Groesbeek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67369891
Is ook een erg matige speler, maar had wel een cultwaarde..toch jammer..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67383430
quote:
Oss, 25 maart 2009

Certificaathouders kunnen nieuwe thuistenue FC Oss kiezen

Nadat eerder het nieuwe logo van FC Oss is gekozen, is het ditmaal de beurt aan de certificaathouders om het thuistenue van FC Oss te kiezen. Op www.mijntop-oss.nl kan uit een drietal ontwerpen het nieuwe thuistenue worden gekozen waarmee FC Oss het seizoen 2009-2010 van start wil gaan.

Het reclamebureau van TOP Oss heeft een drietal tenues ontworpen waaruit de certificaathouders het nieuwe thuistenue mogen kiezen. De keuzeperiode loopt tot en met maandag 13 april a.s. Op de homepage, welke binnenkort vernieuwd is, zijn de ontwerpen te zien voorzien van een ‘watermerk’. Voor certificaathouders zijn ze 100% zichtbaar.

‘Mijn TOP Oss’ is een community die in het leven is geroepen om TOP Oss te ondersteunen, zowel in financiële als in beleidsmatige zin. Als certificaathouder van Mijn TOP Oss steunt men de club in financieel opzicht, door middel van de jaarlijkse contributie. Het certificaat kost ¤ 75,- per jaar en dat bedrag is desgewenst te betalen in termijnen. Het certificaat kan online betaald worden via Ideal en PayPal. Met de introductie van het fenomeen ‘certificaathouders’ via mijntop-oss.nl zorgde TOP Oss voor een primeur in de Nederlandse voetballerij. Een over dit initiatief bijzonder positief gestemde Johan Derksen van Voetbal International, ontving op 11 november j.l. het eerste certificaat. De website van de certificaathouders is www.mijntop-oss.nl.

Tja, ik zou dan misschien wel die eerste nog het liefst willen, hoewel die misschien wel het lelijkste is . Bij de tweede lijken we op Emmen en de derde op AZ
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67388823
Die eerste heeft wel iets inderdaad. In ieder geval het meest origineel. Maargoed je weet het eigenlijk pas als je het shirt ook daadwerkelijk ziet want die schetsen wijken toch vaak af.
pi_67389088
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Die eerste heeft wel iets inderdaad. In ieder geval het meest origineel. Maargoed je weet het eigenlijk pas als je het shirt ook daadwerkelijk ziet want die schetsen wijken toch vaak af.
Ja, dat is ook zo. Hoop in ieder geval dat het een beetje een eigen tenue gaat worden. Blijft jammer dat we wel keurig bij rood en wit blijven, maar dan wel persé van de traditionele strepen moeten afwijken.

Hoe speelde Güvenc zondag trouwens?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67389409
Kwam er -net als heel Top Oss eigenlijk- nauwelijks aan te pas. Paar aardige acties maar die leverden weinig op. Verdedigen kan die niet, dat bleek wel bij de 2-1 waar die zn man laat lopen en zich vervolgens ook nog eenvoudig laat uitkappen. In de slotfase nog een aardig schotje op doel.
pi_68137289
Oss, 18 april 2009

Güvenį tekent contract TOP Oss

Emrullah Güvenį (22) en het toekomstige FC Oss zijn het eens geworden over een 2-jarig contract. Na afloop van TOP Oss-AGOVV Apeldoorn maakte trainer-coach/manager technische zaken Hans de Koning dit bekend en werden in het sponsorhome door De Koning en Güvenį handtekeningen onder de overeenkomst gezet.

De middenvelder is sinds de winterstop actief voor de Osse club. Güvenį scoorde tot dusverre 1-doelpunt in de 14-wedstrijden voor de club waarin hij zich al snel tot een publiekslieveling ontwikkelt. Speler en trainer vertelden beiden verheugd te zijn over het contract en zien uit naar een fijne samenwerking de komende jaren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_68205359
Oss, 20 april 2009

Twee certificaathouders gaan nieuw shirt FC Oss ontwerpen

TOP Oss zorgt weer voor een stuntje. Op de oproep aan de certificaathouders op mijntop-oss.nl om zelf met een ontwerpvoorstel voor het nieuwe thuistenue te komen is door een aantal certificaathouders positief gereageerd. De club is erg blij met deze inzet, het toont hun betrokkenheid en bedankt de inzenders hiervoor! Niet alle inzendingen waren conform de instructie die gegeven is en die vallen dus helaas af.

Uit de overgebleven ontwerpen wil de club samen met de indieners hun concepten verwerken in een definitief ontwerp. Dit gaat deze week gebeuren achter de computer samen met Rob Nelissen van Circa Twee, het reclamebureau van TOP Oss. De indieners worden hiervoor benaderd door de club.

Daarna worden de ontwerpen nogmaals ter (laatste) keuze voorgelegd aan alle certificaathouders. Gezien de beperkte tijd die er nog maar is zullen zij dan een paar dagen krijgen om hun definitieve stem uit te brengen. Daarna moet met spoed de productie opgestart worden.

Certificaathouders en nieuwe seizoenkaartkopers gratis naar Play-Offs
TOP Oss biedt certificaathouders die lid zijn van mijntop-oss.nl gratis toegang tot de Jupiler League Play-Offs. Op vertoon van een certificaat kunnen zij voor elke thuiswedstrijd in de Jupiler League Play-Offs een gratis kaartje afhalen bij de stadionreceptie van TOP Oss. Nieuwe certificaathouders kunnen zich nog aanmelden om zo in de toekomst ook mede het beleid van de club te bepalen.

Supporters die voor 12 mei een nieuwe seizoenkaart bestellen krijgen naast een extra korting ook gratis toegang tot de eerste ronde van de Play-Offs!

Hiermee laat de club opnieuw zien de certificaathouders serieus te nemen, te luisteren naar hun opmerkingen en hen te betrekken in het beleid van de club. Ook de vaste supporters met een seizoenkaart worden met deze actie extra beloond.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_68308960
Hans de Koning vandaag boos weggelopen bij de training.
pi_68312590
Ik hoorde het al ja..zoals ik het begreep was hij ontevreden over het tactisch inzicht van sommigen en dit in combinatie met een mindere scherpte zorgde voor een boze Hans

Even blijven kwakkelen tot de PO vrees ik..hopelijk pieken we dan weer, maar vrees het ergste.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:16:11 #193
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68968256
0-2

Had Zafarin nog wel eens willen zien spelen...
En ik ben nog nooit bij Oss geweest
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_68968307
Top Oss in de play offs: Het waren twee fantastische dagen
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:20:15 #195
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68968351
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Tegen NAC een paar jaar terug 3...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_68970816
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef TerroRobbie het volgende:
we winnen gewoon vrijdag met 0-3
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:47:42 #197
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68971011
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef gers het volgende:

[..]

3x Davy Zafarin
Planning:
-
pi_68978583
Zuur hoor. TOP speelde gewoon een prima eerste uur in een leuke open wedstrijd met aanvallend voetbal van 2 kanten. TOP had in het overgrote deel duidelijk de overhand, maar we missen gewoon een echte spits op dit moment. Een wagonlading aan corners en veel druk, maar amper ECHT grote kansen. Dordrecht viel me een beetje tegen, maar was net wat meer volwassen op de momenten dat het er toe deed. Dat resulteerde in de 0-1 en vanaf dat moment hadden ze de boel aardig onder controle. De 0-2 van Slotta was prachtig. Respect voor de Dordt fans overigens, mooi sfeertje en meer herrie dan ons hele stadion bij elkaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_68980338
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef gers het volgende:

[..]

Is het niet zo dat 0-1 genoeg is voor een beslissingswedstrijd?
pi_68981116
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:08 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Is het niet zo dat 0-1 genoeg is voor een beslissingswedstrijd?
Nee. Eerste ronde is europacup regels.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')