abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 november 2008 @ 15:43:59 #151
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63161112
Zoals ik het lees, heb je bijzonder weinig te zeggen over het beleid voor de 75,- euro. Alleen voorgelegde vraagstukken, zoals clublied, merchandise en catering. Nou poeh poeh.
pi_65819125
quote:
Ook TOP Oss op zoek naar geld
Door LUDO VAN DENDEREN

OSS - Noem het gerust een historische wedstrijd.Nagenoeg zeker stond de ontmoeting tussen TOP Oss en Fortuna Sittard (1-0) vrijdagavond voor de allerlaatste keer op het programma.

Dat Fortuna na dit seizoen waarschijnlijk met Roda JC samengaat in een nieuw op te richten fusieclub is bekend. En met een beetje pech is ook het financieel kwakkelende TOP er komend seizoen niet meer, als de zogenaamde ‘Talentencampus’ niet van de grond komt.

Het nieuws dat TOP financiële problemen heeft, kwam niet onverwacht. De licentiecommissie heeft de Brabanders inmiddels ingedeeld in de zogenaamde licentiecategorie I; clubs die vanwege financiële problemen onder curatele van de voetbalbond staan.

Over het vorige seizoen noteerde TOP een tekort van 2,5 ton. Daardoor is het negatieve vermogen van de club inmiddels opgelopen tot liefst 1,8 miljoen euro. Ook het werkkapitaal is negatief, welgeteld 9,5 ton in de min. Dat TOP geen budget heeft om te investeren in de niet bijster sterke selectie, is daarom geen verrassing.

Om uit de sores te komen, is alle hoop gevestigd op de ontwikkeling van de Talentencampus, aan één van de korte zijden van het stadion. Met die ‘topsportschool’ wil TOP helpen ‘verbindingen te leggen tussen leren, sport en het bedrijfsleven’, zo valt er te lezen op de kleurrijke website van het project.

Door die talentencampus zouden er nieuwe sponsors komen, zo verwacht de club, en komen er dus nieuwe geldstromen op gang.

Geld dat hard nodig is, want zonder campus lijkt TOP reddeloos verloren. Volgens de clubleiding zal TOP net zo lang in de rode cijfers blijven, totdat de campus gerealiseerd is. Het definitieve besluit over de ontwikkeling daarvan wordt pas medio juli genomen. Voordat dan alles klaar is, is er ook weer geruime tijd verstreken.

Dan is Fortuna waarschijnlijk al ter ziele. Ook al hopen verstokte fans er tegen beter weten nog in dat er straks een weldoener met een grote zak geld opstaat, die de Sittardse club alsnog voor een faillissement of fusie met Roda behoedt. Maar alle bewonderenswaardige initiatieven, zoals van de donateurs Trots op Fortuna (TOF), ten spijt komt die hulp te laat. Zodra de officiële aankondiging van de fusie daar is, zullen alle donateurs hun geschonken geld terugkrijgen.

In Oss bleek Fortuna zich niet goed af te hebben kunnen sluiten van alle fusieperikelen, want de vorm uit de vierde periode was ver te zoeken. Met geluk bleven de Limburgers op de been, terwijl TOP enkele uitstekende mogelijkheden creëerde. Zo tikte doelman David Meul een hard schot van ex-Fortunees Aziz Moutawakil precies in de voeten van Erik Quekel, maar de spits schoot over het verlaten doel.

Dat TOP won, was grotendeels te danken aan trainer Hans de Koning. Het duel zat op slot, waarop de oefenmeester aanvaller Ousmane Sanou inbracht. De ex-Willem II’er had ongeveer drie seconden nodig om na een hoekschop de winnende 1-0 binnen te frommelen. Daarmee gaat Sanou de recordboeken in. Tot gisteravond was Gregory Playfair, in 1997 namens Cambuur, de invaller in een eerste divisiewedstrijd die het snelste scoorde. Hij had zeven seconden nodig.
pi_65825388
Was allemaal al een tijdje bekend. Het is alleen lekker sensationeel verpakt omdat ze tegen Fortuna meosten
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65825474
Het Osse kuipje binnenkort uitverkocht
pi_65825510
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Osse kuipje binnenkort uitverkocht
Alsof het de eerste keer is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65825696
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:54 schreef Tim86 het volgende:
Alsof het de eerste keer is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de krant een record.
pi_65828679
Jep, aangezien nu alle stoelen bezet mogen worden. In de play-offs tegen NAC was dat dus niet het geval gezien de uitsupporters
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_66651103
Volgend jaar falliet, maar wel met een mooi logo:

Gokken ze op een nieuwe hoofdsponsor ofzo?
pi_66651165
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[ afbeelding ]

christus wat lelijk
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_66652353
democratisch besloten door de certificaathouders.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66653059
Hoe lelijk moeten de overige opties dan wel niet geweest zijn?
pi_66750983
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[ afbeelding ]

Omfg nu is dit cluppie wel helemaal verloren
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_66751291
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe lelijk moeten de overige opties dan wel niet geweest zijn?
Waren qua vormgeving redelijk vergelijkbaar, hoewel ik dit ook wel de minst mooie vond eigenlijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66762094
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Waren qua vormgeving redelijk vergelijkbaar, hoewel ik dit ook wel de minst mooie vond eigenlijk.
Valt nog mee dat ze nadat ze FC Oss gaan heten, in het blauw wit willen gaan spelen en hun mascotte Ozzie noemen, geen draak in het logo zetten
pi_66771843
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Valt nog mee dat ze nadat ze FC Oss gaan heten, in het blauw wit willen gaan spelen en hun mascotte Ozzie noemen, geen draak in het logo zetten
Blauw-wit is onzin. Dat is toen half gesuggereerd door de media dat het de kleuren zouden kunnen zijn, maar in de stemming werd er gekozen tussen drie combinaties en daar zat absoluut geen blauw bij. Gaat gewoon rood-wit worden, maar in een ander motief.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_66773493
heeft er iemand trouwens zo'n certificaat
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_66787470
Excelsior
pi_66789234
Wat een gruwelijk mooi avondje was het weer zeg, genieten
"Matchpoint" nu. Bij winst zeker van de periode, bij een gelijkspel afhankelijk van RKC. Op dit moment is het verschil 2 punten en 2 goals extra in ons voordeel. Winnen dus, aangezien RKC tegen EIndhoven moet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:41:33 #169
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_66795234
TOP doet het sportief wederom prima dit jaar, maar wat een lelijk logo zeg...
pi_67023797
verloren helaas maar wel zo goed als zeker periode kampioen
pi_67056794

Periode is binnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67056827
pi_67158412
Voor beelden van het bescheiden feestje in het sponsorhome op zaterdag en interviews: Zat in het DTV journaal van maandag 16-03. Hier te downloaden:
http://www.maaslandfm.nl/index.php?do=kijkonline
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67160778
quote:
Op zondag 15 maart 2009 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Doet ie vandaag nog een open sollicitatie bij Den Bosch ook
pi_67161085
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Doet ie vandaag nog een open sollicitatie bij Den Bosch ook
Que?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')