abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61365083
Feyenoord-TOP Oss komt live op tv kan ik bij deze bevestigen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61367914
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:08 schreef Tim86 het volgende:
Feyenoord-TOP Oss komt live op tv kan ik bij deze bevestigen
Waar?
pi_61369153
Rtl geloof ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61419156
quote:
FT Top Oss [2 - 1] Emmen
61' [0 - 1] R. Stroeve
87' [1 - 1] T.d. Groot
88' [2 - 1] T.d. Groot
pi_61419322

Het was natuurlijk een belabberde wedstrijd. Belachelijk slechte eerste helft van beide ploegen met 1 kans Emmen (redding Wilco) en 2 voor TOP, waarbij 1 keer Fachtali teveel truukjes wil doen en bij een 1 op 1 niet tot een schot komt, en waarbij 1 keer zijn mooie volley wordt geredt.

Na rust was er voor het eerst een periode met druk van Emmen en daarin viel de goal meteen na matig ingrijpen in een kopduel (zeg maar gerust niet). Op het einde verdienden we zeker de gelijkmaker na een flinke tijd druk en halve kansen. Ook nog een schot op de lat en een totaal van 3 gevaarlijke vrije trappen, waarbij die van Schoofs slecht over ging en die van Bart van Hintum 2 keer nipt werden geredt (wat een traptechniek heeft die jongen!). Toen kwam supersub Maratony erin en deed hij wat hij al zo vaak deed als invaller: scoren. 2 keer binnen 1 minuut
1 keer koel gebleven in de 16 en prima gekapt en binnenkant paal binnen gekruld en 1 keer een snelle counter waaruit hij hem prima de lange hoek in nam ineens.

Knappe overwinning, maar een draak van een wedstrijd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_61588258
Top Oss [2 - 1] FC Zwolle

33' [1 - 0] D. Zafarin

47' [1 - 1] A.V.d. Haar

57' [2 - 1] D. Zafarin

Wat aanvals problemen?
Wil er wel bij zijn (Heb ook hoofdpijn though)
pi_61588333
En nog 3-1
pi_61588492
Davy Zafarin, voor altijd een held.
pi_61588748
Tsja wat wil je als je Davy heet
pi_61589773
Leuke pot
Eerste helft had Zwolle veruit het meeste balbezit en eigenlijk wel controle over de wedstrijd. Ze konden niet concreet worden in hun kansen alleen, terwijl TOP er 3 keer erg gevaarlijk uit kwam via de counter. Met een echte spits hadden de 1 op 1 situatie en de kopbal voor open doel zeker een goal opgeleverd al, maar uiteindelijk was de derde kans pas raak, toen Zafarin een 1 op 1 kans op de keeper schoot, maar in de rebound alsnog via Boer scoorde.

De tweede helft begon veel beter vanuit Zwolle kant. Na een donderspeech in de rust (gok ik, de spelers stonden 5min te vroeg weer op het veld) waren ze veel en veel beter, scoorden direct uit een vrije trap (foutje Wilco) en leek de 1-2 een kwestie van tijd. Uit het niets viel toen de 2-1 voor TOP. Een hoge voorzet van rechts viel over keeper Boer die hem nog net uit het doel kon tikken. Zafarin kreeg hem voor zijn linker op de achterlijn ongeveer en schoot hem "Robben vs Frankrijk" style binnen via onderkant lat. Hierna was Zwolle nog een tijdje dreigend, maar werden er opnieuw geen kansen weggegeven. Ook zij missen momenteel duidelijk een spits toch. Inmiddels waren Djollo en Tony erin gekomen (vreemd dat Tony niet mocht starten, denk een lichte blessure ofzo). Djollo deed werkelijk niks goed (zoals altijd) maar in de laatste minuut werd hij weggestuurd, speelde hij (al dan niet per ongeluk ) de keeper uit en scoorde zijn bevrijdende eerste goal. Geweldig resultaat!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_61608112
Leon van Dalen was in de bus vanmorgen ook verbaasd over de prima start van TOP. Vond het wel leuk voor de club natuurlijk!

Uiteraard de nodige grappen in de trant van "dat krijg je als jij weg bent" enzovoort.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63144417
quote:
TOP Oss gaat een unieke verandering naar buiten brengen die grote gevolgen zal hebben voor het totale Nederlandse voetbal. Morgen om twaalf uur is er een persconferentie. Wat er precies gaat gebeuren is nog niet duidelijk. 'TOP Oss gaat iets bijzonders doen. Iets dat uniek is in Nederland, maar dat grote gevolgen kan hebben voor het totale Nederlandse voetbal. Kán hebben? Nee, zal hebben, daarvan zijn wij wel overtuigd,' aldus de voorzitter.

In de email van de voorzitter staat onder andere het volgende: 'Bij clubs is het zo mogelijk nog extremer. Een beetje volksclub wordt echt als ‘van ons’ beschouwd. Clubbestuurders doen het in de ogen van supporters nooit goed. In sommige gevallen wordt dat hen zelfs op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt… TOP Oss is ook van de supporters. Straks helemaal! Maar dan anders.'

Tevens wordt er gemeld dat Johan Derksen volledig achter het initiatief staat. Morgen om twaalf uur zal bekend worden hoe TOP Oss de 'wereld op zijn kop gaat zetten'.
V-bal.nl

Denken we hier van?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_63144633
Nou nou ben benieuwd
pi_63146516
Supporters kunnen betalen om te participeren in bepaalde beslissingen ofzo? Zoiets zal het worden als ik het tekstje zo lees. Maar echt uniek is dat ook weer niet.
pi_63154774
Nou Top Oss, kom er maar in.
pi_63155156
idd?
pi_63156388
Staat ook niks op de website.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:20:39 #144
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63156775
Volgens mij mogen supporters wekelijks de opstelling bepalen. Maar we zijn dik een uur verder, lange persconferentie.
pi_63157457
quote:
Fans krijgen zeggenschap binnen TOP Oss
OSS – "We willen spraakmakend zijn", aldus Bert Zwanenburg. En spraakmakend is TOP Oss. De club geeft als eerste club in Nederland de supporters de kans om over veel clubzaken mee te beslissen. Met de uitgifte van certificaten krijgt de achterban inspraak in allerlei beleidszaken.

Een certificaat kost 75 euro. TOP Oss heeft de ambitie om er dit jaar 10.000 te verkopen. "Dan hebben we een bedrag van 750.000 euro bruto. 30 procent zal in eerste instantie gaan naar de site. Tien procent geven we aan goede doelen in de Osse maatschappij en 60 procent gaat naar de club", zegt Zwanenburg.
Op de vandaag gelanceerde site www.mijntop-oss.nl kunnen supporters een certificaat kopen. Jaarlijks mogen de fans met certificaat over 50 tot 60 financiële en beleidsmatige zaken beslissen. Van het tenue, het logo tot aan het liedje als de spelers het veld betreden. Dit werkt volgens het concept: meeste stemmen gelden. Ook mogen ze zelf onderwerpen aandragen. "We hebben er lang over nagedacht en iedereen binnen de club heeft zijn zegje mogen doen", zegt Zwanenburg. "Wij willen iets tegen de stroom indoen. Dit is uniek in de voetbalwereld."
Het doel van Zwanenburg is duidelijk. "We willen als club niet weggesaneerd worden. Het is absoluut niet de laatste actie binnen de club. We willen spraakmakend blijven."
Derksen heeft het eerste certificaat:
quote:
Johan Derksen nu lovend over TOP Oss
OSS - Johan Derksen is de eerste Nederlander die een certificaat van TOP Oss in zijn bezit heeft. Liet hij zich onlangs zeer negatief uit over TOP Oss, nu was de hoofdredacteur van Voetbal International lovend over de Osse club. "Het is het eerste aandeel van mijn leven. Ik ga nauwkeurig een IJslandse bank opzoeken. Het idee is zo voorspelbaar, maar niemand is er ooit opgekomen. Ik hoop dat het een succes gaat worden", zei hij voor de camera van Eredivisie Live.

kliknieuws.nl/sport
pi_63158127
opzich wel een leuk idee maar 10.000 van die dingen willen verkopen in het eerste jaar
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_63159406
Website ziet er ook schitterend uit! Vermoedelijk door de dochter van Zwanenburg zelf gemaakt.

Ook belachelijk hoe die man zich aan het inlikken is bij Derksen en Genee.
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=19284
pi_63159760
10.000 certificaten verkopen? Er zitten amper duizend supporters in het stadion....
pi_63159797
Wellicht verwachten ze ook wat Helmond en Den Bosch certificaathouders, om de beleidsbeslissingen een beetje te dwarsbomen.
pi_63159945
Ik wilde zeggen leuk filmpje maar toen zag ik een 2-0 tussenstand tegen Feyenoord en dat we Leonardo en Messi willen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')