abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:36:00 #101
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60279176
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 21:27 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Was jij er ook .

Wat een baggerpot zeg .
Samen met fanneke.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60279233
Ik woon al heel wat jaren in Oss, en heb altijd weinig tot niks met TOP gehad. Als ze er nu een heel andere club van maken mogen ze het wel opdoeken wmb
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60463914
quote:
TOP Oss niet zeker verder als FC Oss
TOP Oss zal na dit seizoen zeker niet doorgaan onder de huidige naam. Onduidelijk is echter nog onder welke naam de club wel verder gaat. Eerder werd nog door diverse media gemeld dat die naam vanaf 2009 FC Oss is, maar dat blijkt voorbarig.

"De naam TOP Oss verdwijnt, maar Oss moet in de clubnaam blijven. FC Oss heb ik één keer genoemd, maar staat niet vast. Er zijn volop varianten. Ik heb bijvoorbeeld al Oss United of Ossasuna gehoord. De KNVB moet de nieuwe naam nog wel goedkeuren", reageert voorzitter Bert Zwanenburg tegenover ELF Voetbal.

De club uit Oss zal overigens niet alleen de naam van de club veranderen, maar ook het stadion en het logo. Daarnaast zullen ook de clubkleuren rood en wit in 2009 waarschijnlijk verleden tijd zijn.

VoetbalPrimeur.nl
Oss United, Ossasuna... gaat het hier nu echt om profvoetbal of om het spelletje Hattrick?
pi_60463983
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Oss United, Ossasuna... gaat het hier nu echt om profvoetbal of om het spelletje Hattrick?
Fc Ossasuna United

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:20:35 #105
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_60464222
Ossasuna

Alleen al zo'n voorstel is reden genoeg om TOP per direct uit het betaald voetbal te verwijderen. Hoeft Kesler ook niet verder te saneren.
pi_60465086
Ossasuna
AFC AJAX
pi_60467246
lol..die oss United zei ik meteen al dat die werd genoemd

Zwanenburg maakt zichzelf weer lekker belachelijk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:49:07 #108
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_60468456
Je was ooit supporter van Top Oss. Bent even 2 jaar in het buitenland. Komt terug. Geen TOP Oss meer, geen rood-witte clubkleuren en een nieuw stadion. Ik denk dat je er dan (of uberhaupt als supporter) heel snel klaar mee bent.

Ze hebben toch een modern stadion, is er behoefte aan nieuw? En wat is er mis met rood-wit? Of uberhaupt met de naam TOP?

Het lijkt inderdaad of die Bert Zwanenburg een computerspelletje denkt te spelen.
pi_60468553
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:02 schreef BonJovi het volgende:
Ossasuna
Inderdaad klinkt meer als een turkse ploeg dan een nederlandse ploeg.
Oss united klinkt nog erger.
maar wel schandalig dat gewoon de clubkleuren weggaan voor commercieel succes we zijn geen FC Red Bull Salzburg.
en natuurlijk komen er meer mensen als het FC Oss heet
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:50:08 #110
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_60475636
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:54 schreef gers het volgende:

[..]

Inderdaad klinkt meer als een turkse ploeg dan een nederlandse ploeg.
Ik vind het meer iets Spaans hebben eigenlijk

Ook nog nieuwe kleuren dus. Welke moeten dat dan gaan worden en waarom? Als ze dan toch een nieuwe naam willen, ga er dan even voor zitten. Oss-Maaslandia FC of Villa Constance FC (zo heet een bekend gebouw daar volgens wikipedia) zo zou ik mijn Osse hattrickteam in ieder geval genoemd hebben
pi_60475936
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:50 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Ik vind het meer iets Spaans hebben eigenlijk

Ook nog nieuwe kleuren dus. Welke moeten dat dan gaan worden en waarom? Als ze dan toch een nieuwe naam willen, ga er dan even voor zitten. Oss-Maaslandia FC of Villa Constance FC (zo heet een bekend gebouw daar volgens wikipedia) zo zou ik mijn Osse hattrickteam in ieder geval genoemd hebben
Blauw wit zal bertje wel bedenken
maar met FC Oss zal het internationaal aanzien wel stijgen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
  donderdag 31 juli 2008 @ 22:09:29 #112
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_60476134
Osstanbulspor dan misschien? Of anders Tottenham Osspur of Energie Ossbus

En laat ik Spartak Osskou ook niet vergeten.
pi_60476212
Den Oss
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60476248
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:01 schreef gers het volgende:
Blauw wit zal bertje wel bedenken
Nou dat zat die wel niet doen Daar haat die ons teveel voor

Bertus het Osse boefje
pi_60477056
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nou dat zat die wel niet doen Daar haat die ons teveel voor

[ afbeelding ]

Bertus het Osse boefje
en toen de volgende wedstrijd die middelvingertjes van fc den bosch
maar blauw wit trekt wel meer bezoekers volgens bertje
pi_60479410
Schijnbaar willen ze echt iets met blauw gaan doen in het nieuwe shirt van FC Oss heb ik ergens gehoord. Dat zou echt te gek voor woorden zijn.

Verder over het 'nieuwe' stadion, dat is gewoon een gebouw dat op de plek waar vroeger staanplaatsen waren worden neergezet. Ik vind dat zo'n gebouw er best mag zijn, maar dan wel als ervoor een tribune wordt gebouwd om het een beetje een echt stadion te laten lijken. Ik vind het in ieder geval wel raar dat ik naar een gebouw zit te kijken in plaats van een andere tribune.
pi_60479699
Alles wordt nu flink uit zijn verband gerukt. Er is nog NIETS besloten over nieuwe clubkleuren. Het staat open voor debat en het onderwerp zal zeker met de fans besproken worden vanwege de gevoeligheid van het onderwerp. Ik verwacht eigenlijk dat hier geen verandering in gaat komen. Enige reden dat dit er steeds wordt uitgelicht is een vraag op de persconferentie waarin werd aangegeven dat "alles mogelijk is" qua clubkleuren. Een nieuw logo en clubnaam gaan er zeker komen en de naam Oss zal hierin nog prominenter aanwezig zijn. Dat het FC Oss wordt staat eigenlijk al gewoon vast, maar dat Zwanenburg nu weer zoiets zegt is gewoon een typisch moment van kortsluiting wat hem helaas vaker overkomt (zie middelvinger verhaal). Het huidige TOP Oss is vaak genoeg gezien als een van de lelijke eendjes in het betaalde voetbal en met de huidige professionalisering binnen de organisatie en de verbeterde sportieve prestaties wordt dit imago steeds meer teniet gedaan. Helaas zorgen zulke uitspraken, en dan vooral de lachwekkende voorbeelden, er weer voor dat TOP Oss/FC Oss of wat dan ook wordt gezien als laughing stock en dat is gewoon zonde.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 00:59:07 #119
223287 ome-neukbeer
ome neukbeer weet het wel!
pi_60479837
degradatie ole ole
tinus prikt je zo in de kont
pi_60480959
Ze moeten het gewoon laten, ik wil geen nieuwe clubkleur, clublied of clubnaam. Gewoon hetzelfde laten. Net of door een naamswijziging en shirt wijziging in een klap het verleden wordt vergeten. Ook als je mensen vraagt of ze Oss kennen buiten de stad is het herkenningspunt meteen TOP. Dat hoort gewoon te blijven!
pi_60866589
3-0 gewonnen
pi_60870074
Tering wat was het slecht vandaag...maarja wel gewonnen van onze angstgegner (5 uit 6 verloren voor vandaag). Lekker snelle goal uit het niets na 1 minuut (vd Ven)waarna het niveau de rest vd helft van beide teams bizar laag was. Snel na rust brak Fachtali door maar werd hij met een klein tikje vlak buiten de 16 neergehaald: resultaat: rode kaart en vrije trap rand 16, fantastisch benut door van HIntum. UIteindelijk was het toen simpel uitspelen met een paar mooie aanvallen, waaruit 1 keer van Elsäcker scoorde toen hij net 1 min in het veld stond.

Goed was het niet, efficient wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60870086
Bestuur en medewerkers liepen vandaag overigens rond in pakken waar FC Oss op stond
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60928623
Tja, levert dat wellicht meer geld op? Want ze hebben dus geen cent te makken, exact de reden waarom de ervaren spelers weg moesten.

Wel grappig, die Bert Zwanenborg. Had ooit een heel lijstje voor de pers gemaakt met beoogde aanwinsten. Stonden grote namen op als Dirk Jan Derksen, zeker voor JL-begrippen. De spelersraad had eerder gehoord dat er helemaal geen geld was en de premies verlaagd werden naar 55 euro per punt. Toen ze vroegen hoe het zat, zei Bert: "Ach joh, ik wist al dat die niet zouden komen. Maar dan heeft de pers weer wat te schrijven en blijft het rustig, want dan lijkt het of we intensief zoeken."
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61053422
Telstar 2-2 (0-2) TOP Oss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')