Samen met fanneke.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Was jij er ook.
Wat een baggerpot zeg.
Oss United, Ossasuna... gaat het hier nu echt om profvoetbal of om het spelletje Hattrick?quote:TOP Oss niet zeker verder als FC Oss
TOP Oss zal na dit seizoen zeker niet doorgaan onder de huidige naam. Onduidelijk is echter nog onder welke naam de club wel verder gaat. Eerder werd nog door diverse media gemeld dat die naam vanaf 2009 FC Oss is, maar dat blijkt voorbarig.
"De naam TOP Oss verdwijnt, maar Oss moet in de clubnaam blijven. FC Oss heb ik één keer genoemd, maar staat niet vast. Er zijn volop varianten. Ik heb bijvoorbeeld al Oss United of Ossasuna gehoord. De KNVB moet de nieuwe naam nog wel goedkeuren", reageert voorzitter Bert Zwanenburg tegenover ELF Voetbal.
De club uit Oss zal overigens niet alleen de naam van de club veranderen, maar ook het stadion en het logo. Daarnaast zullen ook de clubkleuren rood en wit in 2009 waarschijnlijk verleden tijd zijn.
VoetbalPrimeur.nl
Fc Ossasuna Unitedquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oss United, Ossasuna... gaat het hier nu echt om profvoetbal of om het spelletje Hattrick?![]()
![]()
Inderdaad klinkt meer als een turkse ploeg dan een nederlandse ploeg.quote:
Ik vind het meer iets Spaans hebben eigenlijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:54 schreef gers het volgende:
[..]
Inderdaad klinkt meer als een turkse ploeg dan een nederlandse ploeg.
Blauw wit zal bertje wel bedenkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:50 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets Spaans hebben eigenlijk
Ook nog nieuwe kleuren dus. Welke moeten dat dan gaan worden en waarom? Als ze dan toch een nieuwe naam willen, ga er dan even voor zitten. Oss-Maaslandia FC of Villa Constance FC (zo heet een bekend gebouw daar volgens wikipedia) zo zou ik mijn Osse hattrickteam in ieder geval genoemd hebben
en toen de volgende wedstrijd die middelvingertjes van fc den boschquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou dat zat die wel niet doenDaar haat die ons teveel voor
[ afbeelding ]
Bertus het Osse boefje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |