abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60109172
Hoorde het al ja..TOP was veel te vermoeid en speelde mat. En dan nog een scheids die het stuk fluit met 2 onnodige rode kaarten..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 14 juli 2008 @ 23:04:56 #52
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60109304
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Hoorde het al ja..TOP was veel te vermoeid en speelde mat. En dan nog een scheids die het stuk fluit met 2 onnodige rode kaarten..
Technisch gezien had ie denk ik bij beide rode kaarten gelijk al moet je een vriendschappelijk anders fluiten dan een wedstrijd waar het ergens om gaat.
Zo onvriendelijk was het ook weer niet vond ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60121943
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Technisch gezien had ie denk ik bij beide rode kaarten gelijk al moet je een vriendschappelijk anders fluiten dan een wedstrijd waar het ergens om gaat.
Zo onvriendelijk was het ook weer niet vond ik.
Toppunt was toch wel die gele kaart in de 94ste minuut omdat iemand de bal iets te hard weg schoot Het was volgens mij geen bekende scheids, maar dat zal ie op deze manier ook niet worden denk ik.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60124481
Liesveld dacht ik. Marchanderende idioot altijd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60124582
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Liesveld dacht ik. Marchanderende idioot altijd.
Liesveld?!
pi_60130656
toch wel respect voor die grieken die toch naar oss komen voor een oefenwedstrijdje.
Wel een leuke wedstrijd opzich PAOK terecht gewonnen, en inderdaad die scheidsrechter
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:43:06 #57
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60132641
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:33 schreef gers het volgende:
toch wel respect voor die grieken die toch naar oss komen voor een oefenwedstrijdje.
Wel een leuke wedstrijd opzich PAOK terecht gewonnen, en inderdaad die scheidsrechter
Draai het om, die Grieken uit Duitsland en Nederland mogen blij zijn dat ze PAOK weer eens dichtbij kunnen bekijken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60132801
Het was inderdaad Liesveld:
TOP Oss – PAOK Saloniki 0-1 (0-0) 54. Bakayoko (pen.)
Scheidsrechter: Liesveld
TOP Oss: De Vogt, Schoofs (59. Landers), Jacobs, Van Hintum (65. Van Elsäcker), Thijssen, (90. Geurts), Harlaux, Van de Sande, Kazlauskas, Fachtali (75. Almeida), Moutawakil (90. Renirie)

En de aankomende revelatie:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60136262
Tja, in de competitie waren de scheidsrechters nou ook niet bepaald goed te noemen .
pi_60167274
Oss, 17 juli 2008

TOP Oss vanaf seizoen 2009-2010 FC Oss

Tijdens de traditionele Persdag die vandaag gehouden had TOP Oss groot nieuws te melden. Betaald voetbal organisatie TOP Oss is druk bezig de structuur van haar organisatie te veranderen. Zoals eerder door de Raad van Advies reeds naar buiten is gebracht wordt de bvo geherstructureerd van vereniging naar een BV. Diverse adviseurs van de club zijn hiermee bezig.

Al een aantal jaren wordt er binnen de betaald voetbalclub gesproken of de naam TOP Oss na deze herstructurering gehandhaafd dient te blijven of dat er andere keuzes gemaakt moeten worden. Het huidige bestuur, de huidige Raad van Advies en de toekomstige Raad van Commissarissen zijn van mening dat de tijd nu rijp is om de betaald voetbalclub een nieuw gezicht én een nieuwe naam te geven. Per seizoen 2009-2010 zal de club verder gaan als FC Oss.

UNIEKE GRATIS SHIRTRECLAME

Dit seizoen al zal het huidige shirt van TOP Oss voorzien worden van een unieke gratis shirtreclame. “WONEN IN OSS” zal op de achterkant van het shirt gedrukt worden. TOP Oss biedt deze shirtreclame gratis aan, in samenwerking met de hoofdsponsor Heesen Yachts. De Osse gemeente en haar gemeenschap krijgen dit geschenk in het kader van de filosofie dat FC Oss een symbool is van goed wonen, werken, studeren en recreëren in Oss. Het geschenk werd tijdens de persdag aangeboden aan Gé van Thiem, namens de gemeente Oss. De BVO treedt hiermee in de voetsporen van FC Barcelona, welke club eveneens haar shirt gebruikt om haar grote maatschappelijke betrokkenheid te tonen richting Unicef.

CLUB MET OSSE TALENTEN

“FC Oss, een club voor alle Ossenaren” is een stelling waar de club zich onder meer mee wil profileren. De club moet een nieuwe plaats krijgen in de Osse samenleving. Alle Ossenaren, jong en oud, vrouwen en mannen, supporters en leden van alle Osse voetbalclubs, sporters bij alle andere sportverenigingen, iedereen moet zich kunnen associëren met het nieuwe

FC Oss. FC Oss moet een club worden waar alle inwoners van Oss trots zijn.
Dat FC Oss dit seizoen ook al een gezicht is van Ossenaren blijkt wel uit het feit dat in de selectie van 32 spelers er 10 geboren zijn in Oss (tellen we Erik Quekel ook mee) en 16 spelers uit de eigen jeugdopleiding komen. De naam FC Oss is getoetst bij gemeente Oss en een aantal andere Osse voetbalclubs en zij staan allen achter deze nieuwe naam.

FC OSS PARADEPAARDJE SPORTMINNEND OSS

Voorzitter Bert Zwanenburg: “De club gaat nog meer wegen bewandelen om het Osse publiek de weg naar het stadion te laten vinden. Een stadion wat het hart moet worden van de Talentencampus. Midden tussen jeugd en het bedrijfsleven, een plek waar toekomst gloort! We willen iets creëren waar iedereen bij wil horen voor alle geledingen in de Osse maatschappij. FC Oss moet hét paradepaardje worden van sportminnend Oss”, aldus Bert Zwanenburg tenslotte.

SPELERSGROEP 2008-2009

Trainer/coach en manager Technische Zaken Hans de Koning presenteerde tijdens de Persdag zijn spelersgroep 2008-2009. Ook deelde hij mede dat er nog twee contractspelers aan de selectie toegevoegd moeten worden. Nieuwe spelers zij dit seizoen o.a. Almeida (komt van SVVSMC), Khandan (komt van beloftes RKC Waalwijk), Kabana Sita, komt op amateurbasis, (Congolees, gespeeld in Kameroen) en Fachtali (gehuurd van N.E.C.). Ook zijn een zestal A-junioren toegevoegd aan de spelersgroep, waarbij opnieuw een tweeling deel uitmaakt van de selectie, de gebroeders Van der Kraan, geboren en getogen Ossenaren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60167310
quote:
De BVO treedt hiermee in de voetsporen van FC Barcelona, welke club eveneens haar shirt gebruikt om haar grote maatschappelijke betrokkenheid te tonen richting Unicef.
pi_60167493
Nou gek, als ze het FC Oss noemen vind ik het als Ossenaar wel boeiend men

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60167612
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Geweldige vergelijking.
pi_60167631
Als je uit Oss komt ben je voor Top oss luulhhh

[ Bericht 3% gewijzigd door Blawh op 17-07-2008 15:52:47 (Ook op deze manier geen ziektes svp.) ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60167840
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:41 schreef _Mike_ het volgende:
Als je uit Oss komt ben je voor Top oss luulhhh
Ik ben meer voor Ajax.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 17-07-2008 15:53:35 ]
Striving to be more than average.
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:50:43 #66
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_60167842
Flop Oss
pi_60167893
Mag je hier niet eens meer een Rotterdammer citeren?
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:50 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ik ben meer voor Ajax.
Is een filmpje van Geenstijl, zal hem straks eens opzoeken
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60167944
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]

Ik ken het filmpje niet, mijn excuses dan.
pi_60168243
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]

Okee! Ik ken hem in ieder geval nog niet.
Striving to be more than average.
pi_60168313
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Flop Oss
Agayovv

als we zo gaan beginnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60168353
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij bedoelt dit filmpje volgens mij:

http://www.dumpert.nl/med(...)terdamse_denker.html
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60168438
FC OSS, dat klinkt toch niet.
pi_60168473
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:15 schreef sjimz het volgende:
FC OSS, dat klinkt toch niet.
Dat dacht ik ook al. TOP is tenminste iets origineels. Heel de wereld noemt zich al FC
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60168945
Fc Oss
AFC AJAX
pi_60169036
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef Blawh het volgende:

[..]

Maakt niets uit, hier het filmpje voor je

Geenstijl

Edit: Spuit 11 Breach had hem al gepost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')