abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:09:17 #1
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_43234636
Fok vrindjes wie heeft het wel eens dat hij/zij fantaseert om iemand anders te vermoorden waar je een hekel aan hebt Bvb die kwal op je werk waar je al tijden last van hebt En hoe vermoord je iemand in je fantasie/dromen Zelf heb ik het alleen als ik slaap In m,n dromen dus En de volgende dag als ik wakker word met alles nog een keer na loop Ik heb het zelf alleen gehad met mensen waar ik echt een hekel aan had
Wat me opvalt is dat ik diegene altijd met een geweer overhoop knal En nooit met m,n voorpootjes wurg of met een mes etc En heeft iemand wel eens echt moeite gehad om het niet te doen
pi_43234705
In mijn fantasy beuk ik ze allemaal dood met de meest ongeloofelijke "Martial Arts" moves.
Bruce Lee zou nog jaloers worden.
pi_43234739
freak..
pi_43234966
Doet iedereen wel eens, lijkt me. Daar was op discovery channel ooit nog eens een kort filmpje over. Alledaagse situaties waarin mensen in hun gedachten over de rooie wilden gaan maar het niet deden. Gevolgd door een voice over die zich af vroeg waarom sommige mensen nooit over die lijn gingen en anderen wel.. En toen kwam er aankondiging voor een of andere crime serie voorbij.
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:51:33 #5
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_43235731
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:13 schreef Maart85 het volgende:
freak..
Nee kangeroe
pi_43235750
Heb ik bij 1 iemand.Al 15 jaar Als ik die tegen kom doe ik haar wat..Als ik met de trein richting die stad moet ben ik extra alert of ze toevallig instapt..Ben haar alleen nog nooit tegengekomen.Voor mij is het alleen geen droom .Ik wil het echt
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:54:39 #7
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_43235827
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:22 schreef Disorder het volgende:
Doet iedereen wel eens, lijkt me. Daar was op discovery channel ooit nog eens een kort filmpje over. Alledaagse situaties waarin mensen in hun gedachten over de rooie wilden gaan maar het niet deden. Gevolgd door een voice over die zich af vroeg waarom sommige mensen nooit over die lijn gingen en anderen wel.. En toen kwam er aankondiging voor een of andere crime serie voorbij.
Sommige mensen doen het denk ik eerder omdat ze een verminderd geweten hebben Of de lijn tussen fantasie en werkelijkheid vaag is
pi_43236412
of dat je zo belazerd bent door iemand .En degene die jou belazerd heeft er met geen enkele straf vanaf komt..Hun leven gewoon zonder schaamte verder leven.Dan zijn er mensen die niet met dat onrechtmatige gevoel kunnen leven.Alleen maar voldoening nog kunnen voelen door die persoon zelf dan maar iets aan te doen.
pi_43236452
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:52 schreef tlepel het volgende:
Heb ik bij 1 iemand.Al 15 jaar Als ik die tegen kom doe ik haar wat..Als ik met de trein richting die stad moet ben ik extra alert of ze toevallig instapt..Ben haar alleen nog nooit tegengekomen.Voor mij is het alleen geen droom .Ik wil het echt

En voor TS.

Nee heb ik nooit.

En je bent geen lieve kangeroe meer.
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:48:06 #10
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_43237510
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:14 schreef IHVK het volgende:

[..]

En voor TS.

Nee heb ik nooit.

En je bent geen lieve kangeroe meer.
Dan ben ik maar geen lieve kangeroe
pi_43237559
Zover ik mij kan herinneren heb ik dat nooit gehad.
Gelukkig niet.
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:51:04 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_43237601
Ik heb wel eens gedroomd dat ik twee mensen had vermoord. Niet dat ik echt droomde dat ik ze koud maakte ofzo, maar m'n vader stond op een plein met twee zakken met in stukken gesneden lichaamsdelen. En ik wist dat ik dat gedaan had.

Ziek hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_43237609
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:48 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Dan ben ik maar geen lieve kangeroe
Ik heb toch al gestemd.
pi_43238033
Nee, wel andersom. Gedroomd dus dat iemand op een zwarte motor, zwart motorpak en zwarte helm, mij probeerde te vermoorden. Werd ik altijd zwetend wakker, maar heb hem al een hele tijd niet meer gehad.
pi_43238350
Akelig .. ik heb een paar weken geleden gedroomd dat ik mijn vriendje heb vermoord.
Helemaal in detail en nogal luguber. Ik sneed hem in stukken met een mes. Nadien lag hij op zijn buik en bewoog hij nog een beetje. Ik nam een vork en stak het in zijn rug terwijl ik hem met het mes nog eens doorsneed.
Daarna stak ik de messen in een container en ging lopen. Ik zag politiewagens waardoor ik besliste mezelf te gaan aangeven.. Naar mijn mama stuurde ik 'ik heb iets heel ergs gedaan'.
Ik was er de hele dag slecht van.
Got cat ?
pi_43238573
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:18 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
Akelig .. ik heb een paar weken geleden gedroomd dat ik mijn vriendje heb vermoord.
Helemaal in detail en nogal luguber. Ik sneed hem in stukken met een mes. Nadien lag hij op zijn buik en bewoog hij nog een beetje. Ik nam een vork en stak het in zijn rug terwijl ik hem met het mes nog eens doorsneed.
Daarna stak ik de messen in een container en ging lopen. Ik zag politiewagens waardoor ik besliste mezelf te gaan aangeven.. Naar mijn mama stuurde ik 'ik heb iets heel ergs gedaan'.
Ik was er de hele dag slecht van.
Ik droomde laatst dat ik met iemand een container aan het tillen (nee dat doe ik niet als werk ) was, maar ik liet het vallen en die persoon kwam eronder en was plat zeg maar. Was ook akelig.

En iets wat meer op jouw droom lijkt,
ik had tientallen parkieten ( ) vermoord (maar niet bewust of opzettelijk, het gebeurde gewoon) en ik voelde me behoorlijk schuldig en slecht.
pi_43241265
ja, ik heb dat weleens... ook gewoon overnacht als ik mn ogen dichtdoe of zo maar ik ben écht ziek in mn hoofd. mja ach, niks an te doen.

ik zou het igg nooit doen
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:05:49 #18
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_43243608
Ik droom nooit dat ik iemand vermoord, maar wel dat ik vermoord wordt. Meestal is mijn broertje de dader, ik ben echter ook al een keer omgebracht door Edward Scissorhands .
Ik vraag me wel af wat zo'n droom betekent: vermoord worden door iemand waar je in het dagelijks leven heel goed mee op kunt schieten.
Fuck the EBU
pi_43247794
Mijn dromen zijn altijd erg geweldadig en ik slacht meestal vele mensen (waaronder ook bekenden, die ik niet haat).

en in mijn fantasie sla/schiet/wurg/steek ik bepaalde mensen kapot wanneer ze mij irriteren (storende mensen in de trein etc)

ben ik nu raar?
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_43247951
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 23:34 schreef Mustard_Man het volgende:
Mijn dromen zijn altijd erg geweldadig en ik slacht meestal vele mensen (waaronder ook bekenden, die ik niet haat).

en in mijn fantasie sla/schiet/wurg/steek ik bepaalde mensen kapot wanneer ze mij irriteren (storende mensen in de trein etc)

ben ik nu raar?
Ja.
pi_43247982
Tja, ben daar ook schuldig aan. Zie niet dat het een probleem is, vaak gewoon het afreageren van je aggressie/aversie middels je onderbewustzijn. Zolang je je zelf irl maar in de hand hebt, zal het wel loslopen.

Oh, btw, ik 'gebruik' meestal 2 methodes: vergiftiging of explosieven (jaja, zal wel een afwijking zijn).
- It's good to be back?
- Darwin awards are the most prestigious awards in the world... and the cheapest; no winner ever comes and claim the trophy
- Murphy's law is the mild version of reality
pi_43248113
Niet echt. Meestal maken ze mij dood waardoor ik een nog grotere hekel aan ze krijg, damn, in het dagelijks leven valt het wel mee maar in mijn dromen mag ik best wat assertiever worden

Oh ik word meestal van gebouwen geduwd trouwens of in putten oid.
some things you lose, and some things you just give away
  zaterdag 4 november 2006 @ 23:52:48 #23
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_43248212
nee nooit gedroomd , ik ben nooit in mijn dromen vermoord en heb het ook nooit in mijn dromen gedaan.
Wel heb ik een terugkerende droom over twee leeuwen die mij in een leegstaand flatgebouw achterna zitten , tot nu toe hebben ze me nog niet te pakken gekregen
Weird ik weet het..
Neem je dromen eens mee de dag in..
  zaterdag 4 november 2006 @ 23:58:09 #24
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43248356
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:22 schreef Disorder het volgende:
Doet iedereen wel eens, lijkt me.
Ik weet niet wat jullie allemaal dromen of fantaseren maar ik heb nog nooit iemand vermoord!??
Of ik ben een uitzondering op de regel of je zit er heel erg naast...
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43248637
nog nooit gedaan, dromen of fantaseren dat ik iemand vermoord .
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')