Sommige mensen doen het denk ik eerder omdat ze een verminderd geweten hebben Of de lijn tussen fantasie en werkelijkheid vaag isquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:22 schreef Disorder het volgende:
Doet iedereen wel eens, lijkt me. Daar was op discovery channel ooit nog eens een kort filmpje over. Alledaagse situaties waarin mensen in hun gedachten over de rooie wilden gaan maar het niet deden. Gevolgd door een voice over die zich af vroeg waarom sommige mensen nooit over die lijn gingen en anderen wel.. En toen kwam er aankondiging voor een of andere crime serie voorbij.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:52 schreef tlepel het volgende:
Heb ik bij 1 iemand.Al 15 jaar Als ik die tegen kom doe ik haar wat..Als ik met de trein richting die stad moet ben ik extra alert of ze toevallig instapt..Ben haar alleen nog nooit tegengekomen.Voor mij is het alleen geen droom .Ik wil het echt
Dan ben ik maar geen lieve kangeroequote:Op zaterdag 4 november 2006 17:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
En voor TS.![]()
Nee heb ik nooit.
En je bent geen lieve kangeroe meer.
Ik heb toch al gestemd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan ben ik maar geen lieve kangeroe![]()
Ik droomde laatst dat ik met iemand een container aan het tillen (nee dat doe ik niet als werkquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:18 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
Akelig .. ik heb een paar weken geleden gedroomd dat ik mijn vriendje heb vermoord.
Helemaal in detail en nogal luguber. Ik sneed hem in stukken met een mes. Nadien lag hij op zijn buik en bewoog hij nog een beetje. Ik nam een vork en stak het in zijn rug terwijl ik hem met het mes nog eens doorsneed.
Daarna stak ik de messen in een container en ging lopen. Ik zag politiewagens waardoor ik besliste mezelf te gaan aangeven.. Naar mijn mama stuurde ik 'ik heb iets heel ergs gedaan'.
Ik was er de hele dag slecht van.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:34 schreef Mustard_Man het volgende:
Mijn dromen zijn altijd erg geweldadig en ik slacht meestal vele mensen (waaronder ook bekenden, die ik niet haat).
en in mijn fantasie sla/schiet/wurg/steek ik bepaalde mensen kapot wanneer ze mij irriteren (storende mensen in de trein etc)
ben ik nu raar?
Ik weet niet wat jullie allemaal dromen of fantaseren maar ik heb nog nooit iemand vermoord!??quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:22 schreef Disorder het volgende:
Doet iedereen wel eens, lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |