Mooi toch? Maar wat staat er op een andere pagina van het folderje?quote:Ware religie toont liefde: ware aanbidders zijn "geen deel van de wereld", kennen geen verdeeldheid door ras of cultuur, en hebben "liefde onder elkaar". Ze doden elkaar niet, maar zijn zelfs bereid hun leven voor elkaar te geven
En verder:quote:Valse religie staat tolerant tegenover immorele seks
[...]
Wat leert de bijbel? "Wordt niet misleid. Noch hoereerders, noch afgodendienaars, nog overspelers, noch mannen die er voor tegennatuurlijke doeleinden op na worden gehouden, noch mannen die bij mannen liggen (lees: homo's) zullen Gods koninkrijk beërven
Hoe incongruent kan het allemaal worden??quote:[...]
Iemand die de bewering uit "Ik heb God lief" en toch zijn broeder haat, dan is hij een leugenaar
[...]
Jezus zij zelfs: "Blijft uw vijanden liefhebben"
[...]
SAY WHAT??quote:Als meer mensen zouden toepassenwat Jehova's Getuigen prediken en in de praktijk brengen, had de Holocaust voorkomen kunnen worden en zou de wereld niet meer geteisterd worden door de genocide
hmmm... ik ben ook een 'gelovige'... Met 'liefde onder elkaar'... En tóch zie ik mezelf als mens van 'normale' geestelijke gezondheid en zonder de innerlijke drang om iemand anders van mijn gelijk te overtuigen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:06 schreef PLAE@ het volgende:
Bij mij werd er van de week ook om een uur of 10 aangebeld maar dan doe ik standaard niet open. Veuls te vroeg
Even later vond ik hetzelfde foldertje.
Maar goed voor mij zijn gelovigen 1 pot nat. Allemaal full of shit.
Jehova's getuigen werden ook vervolgd in WW2quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:00 schreef NT-T.BartMan het volgende:
...
SAY WHAT??Slachtoffers van de Holocaust zijn toch voornamelijk Joden die niet leven naar het woord van Jezus, homo's die al eerder genoemd zijn en zigeuners die ook niet in het ideaalbeeld van JG vallen.
...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jehovah's_getuigen#1914_2quote:In de Tweede Wereldoorlog was het werk van de Getuigen verboden en werd het Wachttorengenootschap ontmanteld. Vele Getuigen werden naar concentratiekampen gedeporteerd. In totaal werden 426 personen gearresteerd en gevangengezet; hiervan overleden er 117 als direct gevolg.
Ik nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
hmmm... ik ben ook een 'gelovige'... Met 'liefde onder elkaar'... En tóch zie ik mezelf als mens van 'normale' geestelijke gezondheid en zonder de innerlijke drang om iemand anders van mijn gelijk te overtuigen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie je als brainwashed.
Die mensen moeten ook langs de deuren van hun geloof he, ze moeten mensen overtuigen van iets. En dan komen ze in de "hemel" naar het schijnt dat er maar 150.000 mensen in passen. Dan zal ie vast wel vol zitten. Dus warom proberen ze het nog? Ze kunnen beter tot de islam bekeren en martelaar worden. Dan krijg je tenminste nog een hele zwerm maagden en een hemel!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:14 schreef vdvorst het volgende:
Waarom de bel van mensen laten verslijten (door meermaals per jaar aan te bellen) als je toch weet dat niemand erbij gaat?
tja... als ik dat licht nou eens krijg zal ik er over nadenken, scheelt in de stroomrekening dus;)
heb je de plaatjes niet in de krant (buitenlandse krant) zien staan? maagden zijn op... helaas, volgend geloof?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:27 schreef mSt. het volgende:
[..]
Die mensen moeten ook langs de deuren van hun geloof he, ze moeten mensen overtuigen van iets. En dan komen ze in de "hemel" naar het schijnt dat er maar 150.000 mensen in passen. Dan zal ie vast wel vol zitten. Dus warom proberen ze het nog? Ze kunnen beter tot de islam bekeren en martelaar worden. Dan krijg je tenminste nog een hele zwerm maagden en een hemel!![]()
Jij hebt geen leven, wat jank je?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:58 schreef Xebber het volgende:
Werd van de week ook aangebeld hier. Wilde ze me ook een folder geven. Niet eens de moeite genomen hem aan te nemen. Die brievenbus zit d'r toch niet voor jan lul? Stel je voor. 1 minuut minder FOK!ken in mijn leven. Mijn leven, wat doe je?
Holocaust/genocide kan niet bestaan zonder moord/doding. Dus als je niet dood, is er geen genocide/holocaust. Dat jij nu te dom bent om dat te begrijpen...quote:Ware religie toont liefde: ware aanbidders zijn "geen deel van de wereld", kennen geen verdeeldheid door ras of cultuur, en hebben "liefde onder elkaar". Ze doden elkaar niet, maar zijn zelfs bereid hun leven voor elkaar te geven
Hij heeft een cyber levenquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:58 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Jij hebt geen leven, wat jank je?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |