Omdat je achter alle meiden aan zit?quote:Op maandag 6 november 2006 10:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waarom had ik hier ook alweer gepost. hmm.
Ah! Ik dacht al zoiets. Nou morgen weer lekker even sociaal doen enzoquote:Op maandag 6 november 2006 10:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Omdat je achter alle meiden aan zit?
BTW, Zaterdag komt een leuke band in Amsterdam...quote:Op maandag 6 november 2006 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah! Ik dacht al zoiets. Nou morgen weer lekker even sociaal doen enzo
Ze is er nu niet zeker naar school ofzoquote:Op maandag 6 november 2006 10:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hoi meisje!
Zaterdag interview met Kaiser Chiefs en daarna Goose. Veul leukerquote:Op maandag 6 november 2006 10:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
BTW, Zaterdag komt een leuke band in Amsterdam...
Nog meer britpop, ole olequote:Op maandag 6 november 2006 10:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
BTW, Zaterdag komt een leuke band in Amsterdam...
jij kent haar & mag haar nietquote:Op maandag 6 november 2006 10:55 schreef Mathijz het volgende:
Dan bel je dr toch mobiel, heeft ze toch wel vast aanstaan. Krijgt ze aandacht!
O ik heb geen hekel aan dr, sinds gister zij meer aan mij vermoed ikquote:Op maandag 6 november 2006 11:10 schreef miodzio het volgende:
[..]
jij kent haar & mag haar nietvertel, want volgens mij wil jij hier aandacht
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 10:55 schreef Mathijz het volgende:
Post dan nietquote:Op maandag 6 november 2006 11:23 schreef Mathijz het volgende:
[..]
O ik heb geen hekel aan dr, sinds gister zij meer aan mij vermoed ik
Ik mag dr wel hoor, ze moet alleen niet zo happenquote:Op maandag 6 november 2006 11:28 schreef miodzio het volgende:
[..]
Post dan nietstel je voor als iedere user uit elk subforum gaat posten in topics uit alle fora die ze niet leuk vinden.
![]()
Neequote:Op maandag 6 november 2006 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe Guitarist, het had je dochter kunnen zijn men
Owhja dank dat ik van je code voor PM gebruik mag makenquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 11:41 schreef miodzio het volgende:
[..]
Owhja dank dat ik van je code voor PM gebruik mag maken![]()
![]()
![]()
(zie klik klik klik klik bij jouw en PM bij mij)
o jawel hoorquote:Op maandag 6 november 2006 10:30 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Niet voor haar, dat gaat niet goed![]()
hoiquote:Op maandag 6 november 2006 10:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hoi meisje!
heb al aandacht zat hoor, kan jij niet zeggen, jij maakt gewoon overal foto's van om een beetje hip te doenquote:Op maandag 6 november 2006 10:55 schreef Mathijz het volgende:
maar , dat wist je al schatquote:Op maandag 6 november 2006 11:23 schreef Mathijz het volgende:
[..]
O ik heb geen hekel aan dr, sinds gister zij meer aan mij vermoed ik
Knap hoor.quote:Op maandag 6 november 2006 12:38 schreef dominique.90 het volgende:
wow 5 posts van mij achter elkaar *o*
Ja als je tussen 1000 man gaat nekken vraag je idd om aandachtquote:Op maandag 6 november 2006 12:36 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
heb al aandacht zat hoor, kan jij niet zeggen, jij maakt gewoon overal foto's van om een beetje hip te doen
quote:Op maandag 6 november 2006 13:15 schreef Jo0Lz het volgende:
Gefeliciteerd.
`quote:Op maandag 6 november 2006 13:16 schreef miodzio het volgende:
[..]
volgens mij de eerste on topic post ? iig deze pagina
![]()
nou nou, overdrijven is ook een vak natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 13:12 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ja als je tussen 1000 man gaat nekken vraag je idd om aandacht
Haha jaloers?quote:Op maandag 6 november 2006 15:51 schreef Sebasser het volgende:
slotje verdomme.
JAAAAquote:
neeheee, laat nou ff open, tot de 7 pagina's, en ik maak geen deel 2quote:Op maandag 6 november 2006 15:51 schreef Sebasser het volgende:
slotje verdomme.
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 november 2006 15:52 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
JAAAAvet dom, zeiden ze dat er onderhoudsservice ofzo was, tot 8 uur 's avonds..
wss dus gewoon een uurtje, van 1 tot 2 ofzo.. maar ja toen was ik in het bos aan het wandelen
Dikke slowchat met 2 personen..quote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
neeheee, laat nou ff open, tot de 7 pagina's, en ik maak geen deel 2![]()
ja manggg, dikke slowchatquote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dikke slowchat met 2 personen..
Dat gaat zelfs deze baggerkoning te ver..
Baggerkoning?quote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dikke slowchat met 2 personen..
Dat gaat zelfs deze baggerkoning te ver..
Gast, met al die kutbaggerposts, En mijn daggemiddelde?quote:Op maandag 6 november 2006 15:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Baggerkoning?
Jij bent gewoon een kutusert
doe ik ook niet, alleen hij stond nog in mijn myat.quote:Op maandag 6 november 2006 15:54 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja manggg, dikke slowchat
je hoeft niet in het topic te kijken hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |