Die grafsteen datum kan nooitquote:
Doodverwensing dusquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die grafsteen datum kan nooitdat is maandag pver een week pas!
Timbob, dat meisje uit je user-icon heeft wél lekkere tietenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:28 schreef timbob het volgende:
Ik zit al 3 jaar, 1 maand en 2 dagen op fok en ik moest steeds m'n eigen feliciteertopics maken
Had ik maar tieten, dan kreeg ik ook aandacht.
Daar moest ik ook om lachenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:58 schreef tuktak het volgende:
ze was ook een keer naar lowlands dat vond ze super gaaf! ze gaat er voortaan weer heen, ze vind het nl een aanrader![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:58 schreef tuktak het volgende:
ze was ook een keer naar lowlands dat vond ze super gaaf! ze gaat er voortaan weer heen, ze vind het nl een aanrader![]()
waarom, wat is daar grappig aan dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:00 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Daar moest ik ook om lachen
Geen idee.. het is gewoon grappig.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
waarom, wat is daar grappig aan dan?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:07 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Geen idee.. het is gewoon grappig.
Gewoon ineens, uit het niets op FoBo: 'Ik was dus naar lowlands en het was leuk! Ik ga er nog een keer heen.'
Net als wanneer ik in mijn FoBo zou schrijven: 'Ik was naar Sixflags en OMG! Het was zo vet cool te gek gaaf! Ik ga er nog een keertje heen.'
Nee, het siert je FoBo.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:08 schreef dominique.90 het volgende:
[..]okee.. maar sixflags en lowlands is dus wel echt ff wat anders
moet k het weg halen dan?? anders lijk ik op een newbie
ENENEHEHEENNENENEENENEEEE!
haha dan laat ik het erin staanquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:10 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Nee, het siert je FoBo.![]()
jaa!! al mijn topique's die ik heb overgenomen, gaan altijd tot pagina 3 ..quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:15 schreef miodzio het volgende:
Op naar pagina 3!
Overgenomen? deze was al aan jouw gerichtquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:16 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
jaa!! al mijn topique's die ik heb overgenomen, gaan altijd tot pagina 3 ..
best wel kansloos
ja oke, maar 2 andere topique's wel.. zielig kind ben ik ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:17 schreef miodzio het volgende:
[..]
Overgenomen? deze was al aan jouw gerichten in pagina 3 komt er zeker een slotje
![]()
![]()
nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef miodzio het volgende:
lapo
okequote:Op zaterdag 4 november 2006 19:24 schreef miodzio het volgende:
ik durde eigenlijk niet meer te posten want het gaat werkelijk nergens meer over maar het moest van Dominique![]()
![]()
Dan post ik ook maar hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:24 schreef miodzio het volgende:
ik durde eigenlijk niet meer te posten want het gaat werkelijk nergens meer over maar het moest van Dominique![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |