abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43229673
Wat vinden we van dit stadsdeel?

Wij hebben er een leuk huis gezien. Ikzelf ben recentelijke import, dus echt een idee van welke delen van Amsterdam wel of neit prettig zijn om te wonen, weet ik nog niet echt.
Over de Baarsjes hebben we verschillende dingen gehoord van mensen in onze omgeving als reactie op het feit dat we daar naar een huis hebben gekeken:

- Baarsjes? Nee joh, daar wil je echt niet wonen!
- Baarsjes? Leuk wonen daar
- Baarsjes? Nog geen topbuurt, maar enorm in ontwikkeling. goede investering om daar nu heen te gaan.

Wat vinden de Fokkers die bekend zijn in Amsterdam van de Baarsjes?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:39:10 #2
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_43229777
Lees het volgende stuk over de baarsjes eens door.
Komt van de site van het stadsdeel zelf
Stuk
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_43230024
Ik woon er ook sinds een half jaar (ook import) en het lijkt alsof je constant op vakantie bent. Tot nu toe is het er prima wonen en ik denk dat het zich wel positief zal ontwikkelen.
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:54:08 #4
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_43230171
Ik woon op het randje van Oud-West, tegen de Baarsjes aan en woon er prima.
Ligt er ook wel een beetje aan welke straat.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_43232055
Woon in Bos en Lommer, paar straten ervandaan. Zijn volgens mij veel schietpartijen en de schoonmaakploeg durfde de straten niet schoon meer te maken. Heb er echter nooit iets gezien en het is gewoon een ''normale'' wijk
pi_43232356
Als ik door fiets vind ik het er nogal pauper uitzien allemaal, maar het aantal schietpartijen valt denk ik wel mee. De wijk is 'gedemoniseerd' door de media. Als je een woning aan een gracht kan krijgen heb je er zozo minder last van.
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
pi_43232405
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:28 schreef Yestuuur het volgende:
Als ik door fiets vind ik het er nogal pauper uitzien allemaal, maar het aantal schietpartijen valt denk ik wel mee. De wijk is 'gedemoniseerd' door de media. Als je een woning aan een gracht kan krijgen heb je er zozo minder last van.
pi_43232916
Ja, er zijn huizen aan het water.
Ja, er zijn stukken die er idd pauper uitzien, maar ook vee is van binnen mooi gerenoveerd; ik denk dat het zich positief zal ontwikkelen.
Schietpartijen? Nog niet één meegemaakt/gehoord/gezien/etc.
pi_43233256
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:55 schreef Kjew het volgende:
Ja, er zijn huizen aan het water.
Ja, er zijn stukken die er idd pauper uitzien, maar ook vee is van binnen mooi gerenoveerd; ik denk dat het zich positief zal ontwikkelen.
Schietpartijen? Nog niet één meegemaakt/gehoord/gezien/etc.
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=21962

Deze week
pi_43295330
miss_sly, dit kun je beter in Het Grote Amsterdam Topic #5 vragen, dan krijg je vast meer reacties. Hier gaat een slotje op.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')