quote:Op maandag 6 november 2006 11:50 schreef J-Will het volgende:
Mensen die vinden dat Ajax - Feyenoord nog een klassieker is, zijn blijven hangen in '92 toen die clowns uit Rotterdam nog een topclub waren. De laatste 15 jaar is PSV - Ajax de klassieker geweest. Feyenoord heeft geen enkele aanspraak op de titel 'topclub'. Het is dat PSV en zijn supporters veel gemoedelijker zijn dan de Rotterdammers, daardoor is de rivaliteit tussen PSV en Ajax (de enige topclubs in Nederland) misschien wat minder. Maar Feyenoord - Ajax of andersom kun ja al minstens vijf jaar geen klassieker meer noemen.
Vraag eerst eens wat hij met provincie mentaliteit bedoelt, voor je twee loze kreten afvuurt.quote:Op maandag 6 november 2006 12:16 schreef J-Will het volgende:
provinciementaliteit, waar lul je over? Enige ploeg van betekenis in Europa, zeer actief scoutbeleid over heel de wereld, je praat onzin
ik denk trouwens 1-1 of 1-2. Ajax wint niet in ieder geval.
idd, zie die linkjes in het Ajax topic maar eensquote:Op maandag 6 november 2006 12:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Vraag eerst eens wat hij met provincie mentaliteit bedoelt, voor je twee loze kreten afvuurt.
Welkequote:Op maandag 6 november 2006 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, zie die linkjes in het Ajax topic maar eens.
Schijnbaar denken jullie in Eindhoven zo. Ajax-PSV & PSV - Ajax zijn toppers, maar er zijn maar 2 klassiekers in Nederland en dat zijn die tussen Feyenoord & Ajax.quote:Op maandag 6 november 2006 11:50 schreef J-Will het volgende:
Mensen die vinden dat Ajax - Feyenoord nog een klassieker is, zijn blijven hangen in '92 toen die clowns uit Rotterdam nog een topclub waren. De laatste 15 jaar is PSV - Ajax de klassieker geweest. Feyenoord heeft geen enkele aanspraak op de titel 'topclub'. Het is dat PSV en zijn supporters veel gemoedelijker zijn dan de Rotterdammers, daardoor is de rivaliteit tussen PSV en Ajax (de enige topclubs in Nederland) misschien wat minder. Maar Feyenoord - Ajax of andersom kun ja al minstens vijf jaar geen klassieker meer noemen.
Op resultaat kunnen spelen.quote:Op maandag 6 november 2006 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
In de zin van?
Uit Utrecht, uit Heerenveen en vooral uit feyenoord waren inderdaad niet onaardig en in vergelijking met het ajax van de vorige jaren misschien zelfs wel indrukwekkend.quote:Op maandag 6 november 2006 13:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Mwa ik vind de resultaten van Ajax ook niet onaardig moet ik zeggen. Maar goed we zullen zien.
Maar de wedstrijden van psv vind je wel indrukwekkend?quote:Op maandag 6 november 2006 13:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Uit Utrecht, uit Heerenveen en vooral uit feyenoord waren inderdaad niet onaardig en in vergelijking met het ajax van de vorige jaren misschien zelfs wel indrukwekkend.
Voor de rest valt het allemaal reuze mee in mijn optiek......
Je kunt in ieder geval niet ontkennen dat PSV met speels gemak een wedstrijd wint, alwaar Ajax nog wel eens een steekje wil laten vallen.quote:Op maandag 6 november 2006 13:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar de wedstrijden van psv vind je wel indrukwekkend?
Buiten AZ uit om eigenlijk niet echt nee.quote:Op maandag 6 november 2006 13:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar de wedstrijden van psv vind je wel indrukwekkend?
Niet bepaald nee als je kijkt naar de tegenstanders.quote:Op maandag 6 november 2006 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Buiten AZ uit om eigenlijk niet echt nee.
Maar het feit dat PSV zich na 4 wedstrijden al geplaatst heeft voor de 2e ronde CL is toch redelijk indrukwekkend of vind je van niet Snertie?
AZ? feyenoord? Bordeaux?quote:Op maandag 6 november 2006 13:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind psv juist in de topwedstrijden veel geluk hebben, zoals tegen az, feyenoord, bordeaux, galatasaray uit en liverpool. Met een beetje minder geluk verliezen ze die wedstrijden of spelen ze gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |