0-0 gespeeldquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft psv die niet gewonnen dan? Hoe kan dat.
Snert loopt je te fucken dndiek....niet happenquote:
Verliezen bij Roda ook niet, zeker gezien het feit dat AZ en (FCOL) feyenoord daar wel weten te winnenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou nou, dat is niet zo best.
wie is dniekquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Snert loopt je te fucken dniek....niet happen
In tegenstelling tot jouIk heb nooit gezegd dat Ajax zomaar ging winnen. Maar je brengt me wel enigszins in de verleidingquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Verliezen bij Roda ook niet, zeker gezien het feit dat AZ en (FCOL) feyenoord daar wel weten te winnen![]()
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.....
Zondag gaat het om de knikkers, mogen de beste winnen.
Ik durf eigenlijk wel ¤ 50,- op winst van PSV te zetten, durf je het aan Snert?
Als ajax wint jij ¤ 50,- van mij, andersom ik ¤ 50,- van jou?
Kun je beter bij een bookie wedden op een odd van + 2quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk wel ¤ 50,- op winst van PSV te zetten, durf je het aan Snert?
Als ajax wint jij ¤ 50,- van mij, andersom ik ¤ 50,- van jou?
Bij een gelijk spelletje betaald geen van beide.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouIk heb nooit gezegd dat Ajax zomaar ging winnen. Maar je brengt me wel enigszins in de verleiding![]()
Je bent zo zeker van de zaak, bij een gelijkspel ook 50 euro voor mij?
Pfffffffff, dat valt me een beetje tegen van je Snertquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Laat dan maar zitten.
Nee dat blijkt wel weer, maar het geeft toch nog maar eens aan dat je angstig bent dat ajax Zondag een nederlaag zal leidenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kan niet alles hebben.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee dat blijkt wel weer, maar het geeft toch nog maar eens aan dat je angstig bent dat ajax Zondag een nederlaag zal leiden
heb je ook nog iets anders te meldenquote:
Enigszins, en dat zou jij ook moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee dat blijkt wel weer, maar het geeft toch nog maar eens aan dat je angstig bent dat ajax Zondag een nederlaag zal leiden
Naaah, ik ben er redelijk van overtuigd dat PSV in ieder geval niet gaat verliezen Zondag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Enigszins, en dat zou jij ook moeten zijn.
Dat is geen arrogantie, gewoon overtuigd zijn van je eigen kwaliteiten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:15 schreef Cheiron het volgende:
Die Eindhovense arrogantie he. Legendarisch
Edit - laat ook maar -quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is geen arrogantie, gewoon overtuigd zijn van je eigen kwaliteiten.
Ben wel benieuwd wat er stond SGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |