Thanks. Detail zit er zeker in, maar dat vid ik juist wel de uitdaging in Sketchup. Vooral omdat het pakket wat moeilijk gaat lopen doen als je iets van enkele mm wil tekenen. Veel al groot tekeken en terug scalen.quote:
I'll see what I can doquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:48 schreef angel008 het volgende:
een model stand maar dan met een plateu in het midden welke ik naar onze lasser kan sturen en dat hij dit dan voor ons kan realiseren (de stand hierboven heeft nml een holle buis waar de kabels inkunnen maar geen gat in het midden en ook geen optie tot plateu..)
Laat eens zienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:48 schreef angel008 het volgende:
en ik zou dit graag in 3d kunnen presenteren (we moeten nml 3 van dit soort systemen laten maken)
net een poging gedaan tot maken ervan met sketchup maar dat was op zn zachts gezegd een drama..
Ik snap je systeem nog niet helemaalquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:48 schreef angel008 het volgende:
edit :
krijg net te horen dat er toch liever een verstelbaar systeem moet komen dus de ronde buis moet vervangen worden voor een rechthoekige welke uit 2 delen bestaat (waarvan er ergens boven bv een knop moet komen zitten waarmee de hoogte versteld kan worden (losdraaien verstellen vastdraaien)
dit systeem moet dus wel boven de plek komen waar de pc hangt vanwege de kabels die in de goot moet lopen (en dat gat mag dus niet dichtvallen)
word ik all vervelend?
Daarom werk ik alleen in metersquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:18 schreef tnimble het volgende:
[..]
Thanks. Detail zit er zeker in, maar dat vid ik juist wel de uitdaging in Sketchup. Vooral omdat het pakket wat moeilijk gaat lopen doen als je iets van enkele mm wil tekenen. Veel al groot tekeken en terug scalen.
[afbeelding]
[afbeelding]
een pin hoeft niet per se een soort van schroefmechanisme wat de 2 delen klemt is ook voldoende (all is jou oplossing wel steviger.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:47 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
I'll see what I can do![]()
[..]
Laat eens zien![]()
[..]
Ik snap je systeem nog niet helemaalTwee rechthoekige delen die in elkaar kunnen bedoel je denk ik?
Zoiets?
[afbeelding]
Of bedoel je niet met een pin?
Zijn schroeven die een buis klemmen wel stevig genoeg dan? LCD-tv's zijn niet echt lichtgewichten..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:53 schreef angel008 het volgende:
[..]
een pin hoeft niet per se een soort van schroefmechanisme wat de 2 delen klemt is ook voldoende (all is jou oplossing wel steviger.
(hier word dus een soort van buisje met draaischroef opgezet welke dus de binnenste buis klemt.
Thanksquote:ziet er verder heel goed uit !!
daar twijfel ik atm ook over vandaar dat ik ook jou systeem beter vind.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:00 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Zijn schroeven die een buis klemmen wel stevig genoeg dan? LCD-tv's zijn niet echt lichtgewichten..
[..]
ThanksDit stelt niet eens zoveel voor, binnen 3 minuten was het af
![]()
Zal eens zien wat ik kan doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:08 schreef angel008 het volgende:
[..]
daar twijfel ik atm ook over vandaar dat ik ook jou systeem beter vind.
we hebben nml van oude buro stoelen nog de draaiknoppen over.
kan hier wel een pin an maken dus geen probleem![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
...
Verder nog een update van het lego-project:
[afbeelding]
sketchup is helemaal niet geschikt voor wat jij er mee wilt, hiervoor kan je beter 3d cad programa's gebruiken. die hebben ook de de functie om er een technische 2d tekening van te maken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:48 schreef angel008 het volgende:
[..]
een model stand maar dan met een plateu in het midden welke ik naar onze lasser kan sturen en dat hij dit dan voor ons kan realiseren (de stand hierboven heeft nml een holle buis waar de kabels inkunnen maar geen gat in het midden en ook geen optie tot plateu..)
en ik zou dit graag in 3d kunnen presenteren (we moeten nml 3 van dit soort systemen laten maken)
net een poging gedaan tot maken ervan met sketchup maar dat was op zn zachts gezegd een drama..
edit :
krijg net te horen dat er toch liever een verstelbaar systeem moet komen dus de ronde buis moet vervangen worden voor een rechthoekige welke uit 2 delen bestaat (waarvan er ergens boven bv een knop moet komen zitten waarmee de hoogte versteld kan worden (losdraaien verstellen vastdraaien)
dit systeem moet dus wel boven de plek komen waar de pc hangt vanwege de kabels die in de goot moet lopen (en dat gat mag dus niet dichtvallen)
word ik all vervelend?
Lees nog eens goedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef _GdR_ het volgende:
heeft iemand goede texures voor me?
[afbeelding]
Thanksquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:06 schreef Eltonno het volgende:
Zo, tijdens darten even doorgegaan... Maar tering wat worden hier mooie dingen gemaakt.. Xbox_360, damn NICE!![]()
Maargoed, dit is mijn eerste project en ben er wel tevreden mee...
[afbeelding]
En de arm iets dichterbij...
[afbeelding]
Nu nog voor alles textures vinden, alles netjes afwerken... Pff. nog genoeg te doen..
vind je t nie mooi dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:56 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Lees nog eens goed:
Dump hier je Google SketchUp kunstwerken! #2
Het is een goed begin, maar het mist nog de expressie en stijl van de alternatieve kunststroming. Wat meer gebruik van felle kleuren zou geen kwaad kunnen. Uw kunstwerk is mischien iets te gewaagd voor de gemiddelde bezoeker van deze kunstgallerij.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
vind je t nie mooi dan?
mn eerste kunstwerk!
Ga naar Tools --> Paint bucket (sneltoets = B):quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:42 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een vraag.
Waar kun je mooie textures vinden?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:28 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Wat lul ik, het ziet er niet uitkon er wel om lache
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |