De tering! Dat moet een hoop tijd kosten en hebben gekost!quote:Op maandag 25 december 2006 20:54 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik ben begonnen een legoprojectDit:
[afbeelding]
moet het uiteindelijk worden. Het schiet alleen nog niet echt op. Losse onderdelen maken kost me meer tijd dan ik had verwacht. Dit heb ik tot nu toe:
[afbeelding]
Het plaatje is klikbaar![]()

he die heb ik ookquote:Op maandag 25 december 2006 20:54 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik ben begonnen een legoprojectDit:
[afbeelding]
moet het uiteindelijk worden. Het schiet alleen nog niet echt op. Losse onderdelen maken kost me meer tijd dan ik had verwacht. Dit heb ik tot nu toe:
[afbeelding]
Het plaatje is klikbaar![]()

Thanksquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:52 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
De tering! Dat moet een hoop tijd kosten en hebben gekost!![]()
Volgens mij heb je op die.... shit naam kwijt, daar waar je gratis dingen van kunt downloaden, wel kant en klare legostukjes. Dat zal wel helpen denk ik.
Iig veel succes ermee!Mooi project.

Ik heb ff een "policy violation" gemeld.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:43 schreef Xbox_360 het volgende:
Één of andere vieze tyfuslijer heeft mijn bureaustoel onder zijn naam in het 3D-warehouse gezet![]()
![]()
![]()
Mijn link:
http://sketchup.google.co(...)619f174b6156db666192
Zijn link:
http://sketchup.google.co(...)09858d775f6f7c8f1b0d
En hij kan niet eens fatsoenlijk Engels. Dood aan dit soort teringlijers![]()

Had ik ook al gedaanquote:Op woensdag 27 december 2006 21:13 schreef Creature het volgende:
[..]
Ik heb ff een "policy violation" gemeld.
Fijn he, dat je snel resultaat ziet in sketchupquote:Op woensdag 27 december 2006 21:11 schreef SuperRembo het volgende:
Ontwerp in SketchUp (+/- 1 uur)
[afbeelding]
Fysieke uitvoering (+/- 100 uur)
[afbeelding]

quote:Thank you for your note. Please review section #4 (Proprietary Rights) in
the 3D Warehouse Terms of Service which are available via this link:
http://sketchup.google.com/3dwarehouse/en/tos.html
The model you are contacting us about is based on a model that you
previously uploaded to the 3D Warehouse, the user whose content you are
contacting us about has the right under the Terms of Service to modify and
repost the model.
Regards,
The Google Team
Find answers, ask questions, and share your expertise with others in the
Google SketchUp Help Group at http://groups.google.com/group/SketchUp

We kunnen jou kwaliteit en creativiteit toch niet halenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:49 schreef Xbox_360 het volgende:
[afbeelding]
Subtiele kickWaarom is eigenlijk niemand meer SketchUp aan het doen?

Uuh thanksquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:34 schreef dop het volgende:
[..]
We kunnen jou kwaliteit en creativiteit toch niet halen![]()

Ziet er netjes uitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:32 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb tekeningen gemaakt van onze nieuw te realiseren aanbouw. Dit als springplank voor de architect. De architecten die we de tekeningen hebben laten zien waren onder de indruk. Wat ze zelf maken is natuurlijk niet meer dan een paar lijntjes
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik zal jouw vertellen dat dat paar lijntjes vies tegenvalt voor een goede autocad tekening ben je veel langer bezig dan in sketch up.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:32 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb tekeningen gemaakt van onze nieuw te realiseren aanbouw. Dit als springplank voor de architect. De architecten die we de tekeningen hebben laten zien waren onder de indruk. Wat ze zelf maken is natuurlijk niet meer dan een paar lijntjes
[afbeelding]
[afbeelding]

probeer het maar is met autocadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik zal jouw vertellen dat dat paar lijntjes vies tegenvalt voor een goede autocad tekening ben je veel langer bezig dan in sketch up.

Ik geloof wel dat moeilijk is maar ik vind z'n sketchup tekening veel meer zeggen dan een plat aanzicht dat een archtect inlevert bij een bouwdienst van de gemeente. Als je iemand je bouwtekening laat zien denk diegene, owja het zal wel maar als je met 3d ingekleurde tekening aankomt zien ze wat het wordquote:Op zondag 7 januari 2007 22:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
probeer het maar is met autocad
dan ben je ook een tijdje bezig hor

Dat zegt ie toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
probeer het maar is met autocad
dan ben je ook een tijdje bezig hor

Dat zijn de leuke dingen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:11 schreef SuperRembo het volgende:
Ontwerp in SketchUp (+/- 1 uur)
[afbeelding]
Fysieke uitvoering (+/- 100 uur)
[afbeelding]
Autocad? Dude, dat doet pijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik zal jouw vertellen dat dat paar lijntjes vies tegenvalt voor een goede autocad tekening ben je veel langer bezig dan in sketch up.
 Gebruik je niet op zn minst Autodesk Inventor, Solidworks of Pro/Engineer? Oh wacht, je reageerde op een architectenwerk. Okayyy. Dan. 

maar dat kan ook met autocad horquote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat moeilijk is maar ik vind z'n sketchup tekening veel meer zeggen dan een plat aanzicht dat een archtect inlevert bij een bouwdienst van de gemeente. Als je iemand je bouwtekening laat zien denk diegene, owja het zal wel maar als je met 3d ingekleurde tekening aankomt zien ze wat het word![]()

Autocad is niet echt voor 3D bedoeld.quote:

maar het kan welquote:Op zondag 7 januari 2007 23:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Autocad is niet echt voor 3D bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |