nope uit het 3d warehouse gejatquote:
zeer netjesquote:Op maandag 20 november 2006 14:55 schreef Creature het volgende:
M'n vakantiehuisje nagebouwd
[afbeelding]
Netjes manquote:Op maandag 20 november 2006 14:55 schreef Creature het volgende:
M'n vakantiehuisje nagebouwd
[afbeelding]
Ja... ben van plan em van binnen helemaal in te richten. Updates volgen dusquote:Op maandag 20 november 2006 21:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Netjes manGa je er nog mee verder? Ook nog andere kamers indelen dan de serre? Zou wel mooi zijn
![]()
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 29 november 2006 01:08 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben met een stad bezig, morgen de screens
En nee ik heb idd geen leven
Ook al niks beters te doen?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:32 schreef GasTurbine het volgende:
[afbeelding]
Het stadje
[afbeelding]
De eerste huisjes die ik heb gemaakt
[afbeelding]
Overzicht van alles, nog lang niet af..
[afbeelding]
Huisje, heeft zonnepanelen
Nou, zoiets:quote:Op woensdag 29 november 2006 23:18 schreef GasTurbine het volgende:
Wat bedoel je precies met rondingen?
Inderdaad, al begin ik volgens mij de follow-me tool te begrijpen.quote:
Thanksquote:Op donderdag 30 november 2006 23:12 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Inderdaad, al begin ik volgens mij de follow-me tool te begrijpen.
Mooi dingetje op de 5 trouwens, sowieso mooi toetsenbordje.
Lijpo...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:16 schreef ROG het volgende:
[[url=http://i11.tinypic.com/498y1ib.jpg]afbeelding][/url]
Of iemand dit even in Sketchup tot leven zou kunnen wekken..Of een poging tot?
Meer maten heb ik niet, gokwerk mag! Plafonhoogte is 4 meter. Ramen zijn ca. 3½.
Mocht er iemand heel handig zijn.. Alvast zéér bedankt!
@last als je profi bezig bent want dan kun je ook importeren en exp[orteren naar autocadquote:Op woensdag 6 december 2006 14:41 schreef Firenzo het volgende:
wat is nou beter?
de google sketchup, of die van @lastsoftware?
Dit even snel in elkaar gegooid. Zoals je ziet zijn er geen ramen/deuren/details. Maargoed, misschien kan je er wat mee. Was leuk om te doen in ieder gevalquote:Op woensdag 6 december 2006 13:16 schreef ROG het volgende:
[[url=http://i11.tinypic.com/498y1ib.jpg]afbeelding][/url]
Of iemand dit even in Sketchup tot leven zou kunnen wekken..Of een poging tot?
Meer maten heb ik niet, gokwerk mag! Plafonhoogte is 4 meter. Ramen zijn ca. 3½.
Mocht er iemand heel handig zijn.. Alvast zéér bedankt!
Héél gaaf! Super bedankt!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:58 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Dit even snel in elkaar gegooid. Zoals je ziet zijn er geen ramen/deuren/details. Maargoed, misschien kan je er wat mee. Was leuk om te doen in ieder geval![]()
Plaatjes:
1
2
3
4
Idd ja, misschien had ik het plattegrondje eronder weg moeten halen zodat het leek alsof het from scratch was? Neuj grapje, was alsnog wel wat werk hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef DennisMoore het volgende:
Werken vanuit zo'n plattegrond is wel prettig.
Alle lijntjes overtrekken en dan ineens de muren omhoog-pullen..
De achtergrond (en dieverse andere dingen) kun je andere kleur geven bij Window > Model Info.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je de "achtergrond" kan veranderen?Als ik sommige dingen download uit het 3D Warehouse, zie ik dat ze in plaats van een lichtbruine en lichtblauwe achtergrond bijvoorbeeld een groene-paarse achergrond hebben. Het groen en paars vloeit ook in elkaar over. Ik heb alleen geen idee hoe je dit in kan stellen.
Zoiets als dit:
[afbeelding]
Ook schijn je lijntjes een andere kleur kunnen geven, iemand enig idee hoe![]()
Thanksquote:Op zaterdag 16 december 2006 04:32 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
De achtergrond (en dieverse andere dingen) kun je andere kleur geven bij Window > Model Info.
Window > Display Settings is ook wel handig.
ja, maar als ik dat dus doe in m'n template met bv. cm dan lijkt het vlak zo klein. dan moet ik behoorlijk inzoomen. Misschien hoort dat wel zo hoor, maar het lijkt een beetje apart.quote:Op maandag 18 december 2006 16:17 schreef C10H14N2 het volgende:
Als je een vlak maakt daarna gewoon je maten intypen, dus zo:
-Sleep een vlak-
-10cm;10cm-
-Enter-
Of bedoelde je dat niet?
Gewoon inzoomen gastquote:Op woensdag 20 december 2006 19:24 schreef Eraser127 het volgende:
[..]
ja, maar als ik dat dus doe in m'n template met bv. cm dan lijkt het vlak zo klein. dan moet ik behoorlijk inzoomen. Misschien hoort dat wel zo hoor, maar het lijkt een beetje apart.
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 20 december 2006 19:29 schreef PatjeDoN het volgende:Ik las Google KetchUp.
Schaamteloze TVP
Nu is ie tof :pquote:
het is makkelijker als photoshop, met een beetje creativitijd kom je een heel eindquote:Op woensdag 20 december 2006 19:47 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
Nu is ie tof :p
Anyway, maybe dat ik het ook even ga proberen. Is het net zoiets als Photoshop?
En is het makkelijk te leren?
Het is een 3D-teken programma, geen photoshopprogrammaquote:Op woensdag 20 december 2006 19:47 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
Nu is ie tof :p
Anyway, maybe dat ik het ook even ga proberen. Is het net zoiets als Photoshop?
En is het makkelijk te leren?
Jou ouders zijn lamequote:Op woensdag 20 december 2006 20:01 schreef PatjeDoN het volgende:
Ziet er erg tof uit. Als mijn vader thuis is, hem even lief aan kijken om te installeren, sinds ik een gedeelde PC heb, en mijn ouders de administration rights hebben weggenomen. (zij wouden IE, ik Mozilla. Zij wouden WMP, ik WinAmp. etc. etc.)
Die follow me tool gaat bij mij vaak niet doen wat ik wil.quote:
Hoe kwam ik op dieverse i.p.v. diverse?quote:Op zaterdag 16 december 2006 04:32 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
De achtergrond (en dieverse andere dingen) kun je andere kleur geven bij Window > Model Info.
Window > Display Settings is ook wel handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |