is goed!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:50 schreef en_door_slecht het volgende:
Dubai, hotel. (Burj Al Arab)
Nee, ook niet in de buurt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:05 schreef warchaser44 het volgende:
area 51 ?
prettig weekend, ik stop er ook veel te veel tijd in, verslavend...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:37 schreef _jero_ het volgende:
Redunzl loopt in zie ikEn waarschijnlijk nog iets meer aangezien ik tot zondag/maandag weg ben. In ieder geval succes tot ik terug ben
![]()
Romeinse Thermen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:35 schreef redunzl het volgende:
ok dan, volgende
nog meer archeologie![]()
wat en waar ?
[afbeelding]
Spockjuh_ +1quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
zuidelijkste puntje van argentinie??
Ik gok hawaiquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:15 schreef redunzl het volgende:
goeiemiddag,
deze dan, waar is dit?
[afbeelding]
Wilde gok, Aswan dam?quote:
Inderdaad, Glen Canyon damquote:Op zondag 5 november 2006 22:52 schreef warchaser44 het volgende:
hoover dam?
edit: het is de glen canyon dam
quote:
Klopt! Congo Kinshasa en Congo Brazzaville gescheiden van elkaar door de Congo.quote:Op maandag 6 november 2006 08:18 schreef Sitethief het volgende:
Kinshasa en Brazzaville met in het midden de Congo rivier
Kleiner,quote:
+1 _jero_quote:
Nee, het land zit daar wel in de buurt. Het is iets heel anders dan een bunker en het staat in de hoofdstad van het land.quote:
Dat is helemaal goedquote:Op maandag 6 november 2006 12:06 schreef en_door_slecht het volgende:
Het parlementsgebouw in Dhaka, Bangladesh
Leuk, maar dat is het niet.quote:Op maandag 6 november 2006 12:25 schreef Sitethief het volgende:
Lijkt me Wales ?
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch?
Nee, die is al geweest.quote:Op maandag 6 november 2006 12:47 schreef Zephyrus het volgende:
De Stonehenge, VK??
quote:Op maandag 6 november 2006 12:57 schreef twentemeisje het volgende:
Nouvion in Frankrijk...
quote:Op maandag 6 november 2006 14:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
gaat zo snel nu dat ik geen eens tijd heb om mijn vifit op te drinken..
Je kunt nu zo opzoeken waar het ligt, dus het punt krijg je. Het is inderdaad de botenslooptoko Alang in India. Is wel imposant om te zien.. http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=ship+breaking+alangquote:Op maandag 6 november 2006 14:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
Botenslooptoko in india, ik geef de voorzet..
Ik wil niet zeiken, maar als ik had gezegd at 't een botensloop op de wereld was, had ik het ook goed gehad. Ik vind dus India alleen niet precies genoeg. Ik vind dus dat VanOekelen 't punt moet hebben.quote:Op maandag 6 november 2006 14:46 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Je kan nu zo opzoeken waar het ligt, dus het punt krijg je. Het is inderdeed de botenslooptoko Alang in India. Is wel imposant om te zien.. http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=ship+breaking+alang
Spockjuh_ +1
Ik ook, sorry Spockjuh, niets ten nadele van jou maar het antwoord is in mijn ogen te algemeen... Dan had het antwoord op mijn vraag ook kunnen zijn 'een pretpark in Duitsland'...quote:Op maandag 6 november 2006 14:51 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken, maar als ik had gezegd at 't een botensloop op de wereld was, had ik het ook goed gehad. Ik vind dus India alleen niet precies genoeg. Ik vind dus dat VanOekelen 't punt moet hebben.
Ik zie het punt graag naar en_door_slecht gaan, alleen moet ik nog wel een reden verzinnen waarom dat zou moeten.quote:Op maandag 6 november 2006 15:00 schreef Sitethief het volgende:
Ik zie het punt graag naar vanOekelen gaan.
Omdat die het juiste antwoord gaf, en niet Spockjuh_ .
yep, mijn zegen heb je.quote:Op maandag 6 november 2006 15:01 schreef vanOekelen het volgende:
Zal ik dan maar een nieuwe vraag posten?
Yup ga je gang,quote:Op maandag 6 november 2006 15:01 schreef vanOekelen het volgende:
Zal ik dan maar een nieuwe vraag posten?
jep helemaal goed!quote:Op maandag 6 november 2006 15:28 schreef redunzl het volgende:
Lotus Temple, Delhi, India
Hey,quote:Op maandag 6 november 2006 16:10 schreef twentemeisje het volgende:
Florida Keys? (zo wilde gok uit de losse pols)
Ik was dus niet de enige die daar alles al had uit zitten te bekijken :-) .quote:Op maandag 6 november 2006 16:10 schreef twentemeisje het volgende:
Florida Keys? (zo wilde gok uit de losse pols)
is goed!quote:Op maandag 6 november 2006 16:44 schreef Zephyrus het volgende:
Cancun, Mexico!
http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=16&ll=21.134945,-86.747811&spn=0.01417,0.019956&t=k&om=1
Nou, niet echt heel erg bekend. Het is een soort van ex-vulkaanquote:Op maandag 6 november 2006 17:45 schreef en_door_slecht het volgende:
Even een vraagje. Is dit een bekende vulkaan? Want ondanks de Geographic Features is het maar moeilijk zoeken tussen al die vulkanen.
quote:Op maandag 6 november 2006 17:59 schreef en_door_slecht het volgende:
Chaine des Puys, Frankrijk. (Puy de Dome)
Nee, geen Sachalin. Je snapt de hint, nu het plaatje nog.quote:Op maandag 6 november 2006 20:31 schreef vanOekelen het volgende:
Aan de hand van je hint gok ik op Sachalin...
Sjef van Oekelen heeft hem al.quote:Op maandag 6 november 2006 20:43 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, die googlehit werkt niet zie ik.
Nieuwe hint: teering!
Is goed!quote:Op maandag 6 november 2006 20:40 schreef vanOekelen het volgende:
Gevonden, de teerzandafgraving in Alberta, Canada.
Van syncrude trouwes, niet shell.
Helemaal goed!quote:Op maandag 6 november 2006 20:48 schreef en_door_slecht het volgende:
Gibraltar
das goedquote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef redunzl het volgende:
zal ik een nieuwe plaatsen dan?
Dat is snelquote:Op maandag 6 november 2006 22:24 schreef en_door_slecht het volgende:
Kyoto, Japan, ik meen imperial palace. Ff checken...
Handig, van elkaar niet kunnen zien wat er gedaan wordt. Regel jij 't nu nog even?quote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef _jero_ het volgende:
en_door_slecht +1
Nog voor de Imperial Palace in Kyoto.
edit : hehe, te laat![]()
En bedankt!quote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef _jero_ het volgende:
en_door_slecht +1
edit 2 : zie hieronder
Jep,quote:Op maandag 6 november 2006 23:00 schreef en_door_slecht het volgende:
Bajkalmeer
Iedereen noemt het Twekkelerveld, maar volgens mij is Bruggenmors de echte naam idd.quote:
baukeliet? vlgs mij bedoel je bauxietquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:43 schreef hjs het volgende:
baukeliet mijn in suriname ??
oh en de C5365BI(you got mail)
tuurlijk, het gaat om een presidentieel paleis in het midden oosten (niet van saddam hussein)quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:35 schreef twentemeisje het volgende:
Misschien een tipje van de sluier redunzl? Ik moet zelf telkens aan Egypte denken... maar zal ook wel niet goed zijn...
echt iets voor een dictator...quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:56 schreef vanOekelen het volgende:
Mooie locatie voor een paleis, tussen de sloppen en een gevangenis in...
Fout! het is Guggenheimquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:25 schreef vanOekelen het volgende:
Het Gugenheim museum in BIlbao, Spanje
Je moet toch wat als SOG he?!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Fout! het is Guggenheim
Moest dat nu echt zo snel?
vanOekelen +1
Helemaal goed (hoe heb je em zo snel gevonden?)!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:41 schreef _jero_ het volgende:
Esplanade Theater in Singapore
Zoneenrgiecentrale Arizona?quote:
nevada?quote:
Klopt! Barstow had ook nog goed geweest, ligt er vlakbij. Maar of het nu solar one of solar two heet ben ik niet helemaal uit, vandaar dat ik niet de exacte naam vroeg. Als je zoekt bij google images kom je volgens mij bij dezelfde uit..quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daggett Californie. Heet Solar 2
Ik heb het even gecontroleerd en het klopt. coordinaten:quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:59 schreef Zephyrus het volgende:
De Bloukrantz brug, Zuid Afrika, waar je kan bungeejumpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |