Ach ieder zn ding.. ik heb echt niks met haar.. snap haar niet.. ze doet net of ze dood gaat ofzo.. komop zeg, hoe lang kent ze Angelique nou..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:07 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad, maar geen reden omte doen als Natasia huilt
Een stuk KORTER als haar kinderen !!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ach ieder zn ding.. ik heb echt niks met haar.. snap haar niet.. ze doet net of ze dood gaat ofzo.. komop zeg, hoe lang kent ze Angelique nou..![]()
Daarom snap ik haar ook totaal niet....quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Een stuk KORTER als haar kinderen !!!!
En de geluids stekker op stream 4quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wel fijn van Talpa dat ze die aantdachtstrekker ff uit trekken !
Aan de wijn ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia wil haar spullen pakken, Nena wil het gezellig met z'n alleen hebben en Angélique ook maar Stephan is donders bekaf!![]()
Hij sliep vannacht ook slecht had ik begrepen... wat raar..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia wil haar spullen pakken, Nena wil het gezellig met z'n alleen hebben en Angélique ook maar Stephan is donders bekaf!![]()
Ben blij dat ik bij de 10% zatquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Dus 90% van de stemmers op de talpa poll hadden het fout
Ze gaat de volgende keer eruitquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Dus 90% van de stemmers op de talpa poll hadden het fout
Hij vond het lekkerder om naast de kegel van Nicolaas te liggen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij sliep vannacht ook slecht had ik begrepen... wat raar..
Nu je het zegt.. kan me eigenlijk niet herinneren dat Stephan en Angelique ooit zo met elkaar gepraat hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:13 schreef moowriece het volgende:
Wow, Stephan zit te slijmen met Angelique.
Op een bepaald moment hadden ze allebei alleen een onderbroek aanquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef My_ het volgende:
[..]
Hij vond het lekkerder om naast de kegel van Nicolaas te liggen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |