ik ken hem niet (maar doe ook niet aan TMF)quote:Op donderdag 16 november 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Valerio (van Wakker worden enzo, helemaal hip dankzij TMF) misschien als tegenhanger?
Tijdens 6pack was hij al uitermate hip hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Valerio (van Wakker worden enzo, helemaal hip dankzij TMF) misschien als tegenhanger?
ergo: het was een puberprogramma?!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar jij bent van een andere generatie, babette.
Nee, een jongerenprogramma.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ergo: het was een puberprogramma?!
prima, verklaart 'n hoop... maar dan kunnen we niks met die suggestie van jou
ik vond 't al bewonderenswaardig van mezelf dat ik weet hoe de bijna-ex van Britney heetquote:Op donderdag 16 november 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeer alleen maar mee te denken heur, 't is niet zo dat jij met hippe namen komt.
.
oh oke.... blijf het opvallend vinden dat ik alleen 'n paar FOKkers ken die iets met dat 6Pack hebben, daarom lijkt het zo selectief. Ik ken echt heel die gast niet, weet niet eens hoe hij eruit ziet... dan voelt het toch vreemd om de über-Award naar hem te noemenquote:Op donderdag 16 november 2006 19:17 schreef BVO het volgende:
Valerio krijgt mijn stem.
Verschil is dat het programma was voor 16-28. Ofzo.
Als hij - nu werkend bij een 'topzender'quote:Op donderdag 16 november 2006 19:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh oke.... blijf het opvallend vinden dat ik alleen 'n paar FOKkers ken die iets met dat 6Pack hebben, daarom lijkt het zo selectief. Ik ken echt heel die gast niet, weet niet eens hoe hij eruit ziet... dan voelt het toch vreemd om de über-Award naar hem te noemen
maar goed, naam genoteerd!!
Dat krijg je als je omgaat met mensen die moeten werken en dus niet 's nachts om 1 uur achter de buis zitten.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
ik ken IRL níemand die naar 6pack keek
ben zelf - door jullie - 1x gaan kijken, maar ben na 5 minuten afgehaakt
oh ja, hij is ook vaste side-kick bij DWDD.... net als Sophie trouwens, dus da's wel 'n leuk linkjequote:Op donderdag 16 november 2006 19:36 schreef Radobe het volgende:
Giel Beelen zie je ook overal, als populairste user bv
Die jongen is bijna net zo oud als babette21quote:Op donderdag 16 november 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
ik was al druk aan 't googleën en deze foto's bevestigen mijn angstig vermoeden: 't joch moet nog schaamhaar krijgen!!! ik zeg: leuk voor de PUB Awards ofzo
ik zeg: Valerio is out, Smit is in!!
en daar heb ik persoonlijk ook niks mee, voor me dat verwetenn wordt
andere suggesties blijven uiteraard welkom!!
arme jongen dan, zulks een babyfacequote:Op donderdag 16 november 2006 19:41 schreef BVO het volgende:
Die jongen is bijna net zo oud als babette21. Nouja, bijna
.
Giel is dus van de lijst, van populair en meest irritant is íets te tegenstrijdigquote:En Giel Beelen mag voor mij de irritantse user worden.
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:29 schreef babette21 het volgende:
Sophie Hilbrand Award voor populairste user (v)??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |