over die ouderen, de huren, de stofzuigerfabrikanten, heel veel schaammomenten voor Balkenende.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt en waar heb je dat gekocht?
Ik vond juist dat Balkende de bal wel goed terug speelde, niet dat het mijn humor is hoor, maar het publiek lachtte en Bos leek geïntimideerd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:58 schreef rebel6 het volgende:
Bos had diverse oneliners/grapjes (stopwatch-cultuur, stofzuigerfabrikant).
Wat stelde Balkenende daar tegenover?
Hij probeerde de bal een paar keer terug te spelen, maar die grapjes mislukten jammerlijk!
Dat was juist een prachtig verhaal sprookje. Iedereen wil gewoon in die wijken wonen binnen 10 jaar. Let maar op!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef MarchingHome het volgende:
Het verhaal van Bos over de slechtste wijken het mooist maken vind ik echt nergens over gaan, dan gaat het in andere wijken weer slechter :S
et voila. Was toch een moeilijk moment van Bush en Indonesie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:03 schreef rebel6 het volgende:
oh ja, ik wacht nog op een herhaling van de moeilijke momenten van Balkendene, die komen zeker niet.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:01 schreef wunderbaum het volgende:
Pff, een van deze heren premier? Het is als kiezen tussen aids en kanker
geirriteerd door dat klapee vol instructies.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:04 schreef Asmodean het volgende:
Ik ben het zelden met Henkjan Smits eens volgens mij, maar hij sloeg echt de spijker op zijn kop toen hij het had over de pesterige, arrogante lachjes van Balkenende...
idd erg triest. Als dat het enige is waar ze Bos op kunnen pakken zit het wel goed voor hemquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:03 schreef rebel6 het volgende:
die Elsevier man:
"verschrikkelijk dat Bos de leeftijd van Balkenendes dochter niet wist"
"hij droeg geen stropdas"
oh ja, ik wacht nog op een herhaling van de moeilijke momenten van Balkendene, die komen zeker niet.
Ik ben meer een fan van de lach'jes' van Zalmquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:04 schreef Asmodean het volgende:
Ik ben het zelden met Henkjan Smits eens volgens mij, maar hij sloeg echt de spijker op zijn kop toen hij het had over de pesterige, arrogante lachjes van Balkenende...
dat klapvee was gewoon fucking irritant. Maar dat heeft niks met Balkenendes minzame lachje te maken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
geirriteerd door dat klapee vol instructies.
Was jij dat niet?
Dat was inhoudelijk zwak, het zegt wel wat over Balkenende dat hij daar niet op ingaat want hij ziet die zwakte van Bos' verhaal niet eens.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Het verhaal van Bos over de slechtste wijken het mooist maken vind ik echt nergens over gaan, dan gaat het in andere wijken weer slechter :S
ow wat een rampquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of bij de koningin. Of bij een grote ramp. Daarmee is het verstandig dat hij altijd een stropdas draagt, anders is het een wanneer wel en wanneer niet verhaal.
Dat gaf hem niet de kans meteen accuraat te reagerenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:06 schreef Asmodean het volgende:
[..]
dat klapvee was gewoon fucking irritant. Maar dat heeft niks met Balkenendes minzame lachje te maken.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:06 schreef Asmodean het volgende:
dat klapvee was gewoon fucking irritant.
Bij een grote ramp ga je er niet bijstaan zoals Bos er bij stond.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ow wat een rampGeen stropdas. Staat immers zo netjes. Fuck off, Claus had gelijk.
heel leuk hoor enzo, maar als je geirriteerd bent ga je niet arrogant reagerenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:06 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat gaf hem niet de kans meteen accuraat te reageren![]()
PvdA'ers lachen graag anderen uit dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:08 schreef rebel6 het volgende:
Lees trouwens nog eens de slowchat-topics terug!
De meeste mensen moesten vaker over Balkenende's zwakke optreden lachen dan over Bos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |