Volgens mij is er nog nooit zo veel aandacht geweest voor kansloze splinters als dit jaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:57 schreef Chewie het volgende:
Peilingen zie ik niet zo als bedreiging voor de democratie, zelf heb ik meer problemen met media die deze verkiezingen brengen alsof we een 2 partijenstelsel hebben.
Ze hebben het toch ook gewoon fantastisch gedaan? Veiligheid toegenomen, wachtlijsten in de zorg gedaald, werkloosheid is sterk aan het dalen, de economie groeit weer hard, asielproblematiek eindelijk weer op orde, het aantal gezinsherenigers sterk gedaald door strengere regels, eindelijk eens serieus werk gemaakt van inburgeren, enz.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:00 schreef LuukBes het volgende:
Onbegrijpelijk dat het CDA mogelijk weer gaat winnen en diezelfde bloempot weer president wordt. Minst populaire MP sinds decennia, en toch weer allemaal CDA stemmen. Je zou haast denken dat het niet kan, en doorgestoken kaart is.
Ja maar niet tijdens de campagne, aandacht gaat de laatste tijd vooral uit naar CDA/PvdA en maakt de media er een MP verkiezing van.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog nooit zo veel aandacht geweest voor kansloze splinters als dit jaar.
Ach gister stukje RTL gezien en die kwamen er al weer op terug.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja maar niet tijdens de campagne, aandacht gaat de laatste tijd vooral uit naar CDA/PvdA en maakt de media er een MP verkiezing van.
Het CDA profiteert weer eens van gebeurtenissen bij andere partijen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:00 schreef LuukBes het volgende:
Onbegrijpelijk dat het CDA mogelijk weer gaat winnen en diezelfde bloempot weer president wordt. Minst populaire MP sinds decennia, en toch weer allemaal CDA stemmen. Je zou haast denken dat het niet kan, en doorgestoken kaart is.
Yep, de peiling vanavond kan de PvdA maken of breken. Als de SP nu ook in de Barometer wint ten koste van de PvdA, dan wordt het zo langzamerhand steeds moeilijker voor Bos. Ter rechterzijde is het het uur van de waarheid voor de VVD. Blijven de strategische stemmers hangen bij Balkenende of gaan ze weer wat terug?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:08 schreef Genverbrander het volgende:
Vanavond weer een peiling van Interview/NSS, de enige peiling die nog een nek-aan-nek-race aangeeft tussen PvdA en CDA.
Bos gaat eraanquote:
Hoezo de VVD? Blijft 23 toch?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:26 schreef Jurgen21 het volgende:
De Nieuwe BarometerPvdA en VVD dalen verder
Inderdaad, ik denk dat de SP 12 zetels gaat halen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het wordt wel heel ernstig voor Bos. Maar goed, ik zou de rechtse mensen toch waarschuwen om niet te vroeg te juichen. Er kunnen nog heel veel SP'ers terugkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |