De meeste verwachtten pics, natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:35 schreef Peter6000 het volgende:
Al 40 pageviews in 5 minuten, best wel een hoop
Ja, ik heb best wel veel users teleurgesteld, denk ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De meeste verwachtten pics, natuurlijk.
Mwha...same old same old...quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben DGK aan het opnemen![]()
Verder geen nieuwtjes, en met jou![]()
ja, same old, zo kan ik mijn bestaan ook wel samenvatten....quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwha...same old same old...![]()
Wrom neem je die zooi op ?
Ik heb bij jou iets in het jaar NUL verwachtquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:41 schreef K2u het volgende:
1972, dat valt me tegen.
Had iets hoger in de 80 verwacht..
Een mens moet zich doelen stellen he..quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ja, same old, zo kan ik mijn bestaan ook wel samenvatten....![]()
Omdat ik me aan het "inkijken" ben om de leegte na deze fantastische BB6 editie op te vullen.
DGK eindigt denk ik in mei, vlak voor de zomer
Ja, ik heb besloten dat honden verzorgen mijn roeping is: dus ik ga daar weg in mijn kist.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een mens moet zich doelen stellen he..![]()
![]()
Maar eh ...niet om het een of ander...kwa zinvolle invulling kom jij momenteel een stuk beter uit de verf dan Jappert.......doe je dat vrijwilligerswerk nog ?
In de zin van een nuttige bijdrage leveren aan deze maatschappij absoluut.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik heb besloten dat honden verzorgen mijn roeping is: dus ik ga daar weg in mijn kist.
Heb jij een nòg zinlozere weekinvulling dan ik dan![]()
Geeft niets hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
In de zin van een nuttige bijdrage leveren aan deze maatschappij absoluut.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |