abonnement Unibet Coolblue
pi_43259829
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:07 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Wat is je budget zo'n beetje?
Auping is imho gewoon heel erg goed. Of je het nu over de AVS matrassen of over de boxspring matrassen hebt. De Titania vind ik bijv. een erg fijn boxspring matras van Auping.
Naar budget kijk ik niet, iedere keer als ik zo'n winkel binnen kom dan eindigen we toch allebei in de duurdere klasse.
Geld is het probleem ook niet, eerder het feit om twee bij elkaar passende matrassen te vinden.
De kans dat we uiteindelijk eindigen bij het zelfde type is erg klein, dus moeten we het eerder in dezelfde hoogte zoeken.
Anders moeten we de bodems op verschillende hoogtes plaatsen en dat doe ik liever niet.
Zij is een lichtgewicht en ik ben een zwaargewicht.
Zeg maar een turnster samen met een sumoworstelaar

En ik wil dus ook niet over 1 nacht ijs gaan, het moet wel goed zijn.
pi_43261452
Probeer eens de Pullman Gold matras op een Boxspring deLuxe van Pullman. Erg mooie combi.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  zondag 5 november 2006 @ 18:36:59 #53
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_43266572
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:02 schreef klipper het volgende:

bla bla bla
Uhm, koop jij elk jaar een nieuw bed ofzo? Die indruk krijg ik als ik je stukskes lees

Je kan toch in de winkel een matras proberen die je allebij goed vindt en er 1 wat dikker laten maken ofzo? Je hebt sowieso al 2 of 3 gradaties standaard als keuze bij matrassen
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  zondag 5 november 2006 @ 18:40:10 #54
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_43266657
quote:
Op zondag 5 november 2006 00:18 schreef gothic-blackie het volgende:
en toch wel raar, jij zegt dat je bij zevensprong werkt, maar auping heeft toch echt maar een vestiging in nederland zoals ze op hun site uitleggen, en die zit in deventer.
Hoi. psv01 en ik komen van Zevenslaper en dat is al sinds 1999 van Auping. Eindhoven trouwens.

psv01 bind houten planken onder beweegbare bedden en ik doe de koffieapparaten bijhouden.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_43267243
quote:
Op zondag 5 november 2006 18:40 schreef __________ het volgende:

[..]

Hoi. psv01 en ik komen van Zevenslaper en dat is al sinds 1999 van Auping. Eindhoven trouwens.

psv01 bind houten planken onder beweegbare bedden en ik doe de koffieapparaten bijhouden.
Ik heb al genoeg splinters in mijn vingers gehad van die **** houten plankjes
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_43267956
quote:
Op zondag 5 november 2006 18:36 schreef __________ het volgende:

[..]

Uhm, koop jij elk jaar een nieuw bed ofzo? Die indruk krijg ik als ik je stukskes lees

Je kan toch in de winkel een matras proberen die je allebij goed vindt en er 1 wat dikker laten maken ofzo? Je hebt sowieso al 2 of 3 gradaties standaard als keuze bij matrassen
Nee niet ieder jaar, het is tenslotte geen auto.
Maar het laatste is twee jaar oud en daar ben ik niet tevreden over, vandaar dat ik nu een paar weekjes aan het rondzoeken bent.
Het nadeel is dat de meeste winkels dus weer het standaard rijtje matrassen in hun assortiment hebben, en moet je dus wat meer winkels afzoeken.
De pullman gold vind ik bv wel lekker liggen maar mijn vrouw vind dat weer niets.
Zij vind bv de eastborn feel better of excellen weer lekker liggen, en ik vind dan de noble better of excellentweer lekker liggen.
Maar dan zit je met twee totaal verschillende tijken, en met de excellent serie weer met twee verschillende hoogtes.
Vandaar dat ik afgelopen week eastborn gebeld heb en daar het probleem voorgelegd heb.
En gelukkig wisten ze daar te vertellen dat met ongeveer 3 weken de sence serie uitkomt, deze serie heeft de tijk van de feel serie, maar de inhoud van de noble serie.
Dus over een weekje of 3 a 4 kan ik terug bellen om te vragen waar ze hem in de "showroom" hebben.

ps ik kan er ook niets aan doen wat de winkels rondbazuinen, dan kan je beter de pr afdeling bij jullie inschakelen.
pi_43268163
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:13 schreef klipper het volgende:

[..]

Auping matrassen worden speciaal gemaakt voor spiralen en niet voor lattenbodems, ze geven er ook geen garantie op als deze op een lattenbodem gelegd word.
Zelf ben ik bezig met een eastborn.
De Feel serie is bijvoorbeeld voor iedereen geschikt, deze is verkrijgbaar in feel good, feel better en feel excellent.
Hierin hebben ze ook een Noble variant en over drie weken komt er een derde serie van uit die sense gaat heten.
www.eastborn.nl
en ik kan je vertellen die sense is heel mooi hoor
pi_43269243
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:30 schreef afraidtech het volgende:

[..]

en ik kan je vertellen die sense is heel mooi hoor
Daar wacht ik dan ook op.
pi_43274918
Je zou oko eens de Tréca de Paris Silver Prestige kunnen proberen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_43276926
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:01 schreef klipper het volgende:

[..]

Daar wacht ik dan ook op.
moet je doen, goed voor mijn winstuitkering
pi_43277035
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:55 schreef afraidtech het volgende:

[..]

moet je doen, goed voor mijn winstuitkering
En hoeveel % was die dit jaar?
Bij ons was het ruim 10%
pi_43277083
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:58 schreef klipper het volgende:

[..]

En hoeveel % was die dit jaar?
Bij ons was het ruim 10%
zou ut niet weten , moet nog even wachten december he
pi_43277237
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:08 schreef Mastroianni het volgende:
Je zou oko eens de Tréca de Paris Silver Prestige kunnen proberen.


[ Bericht 26% gewijzigd door klipper op 05-11-2006 23:12:36 ]
pi_43280207
@ Mastroianni:

Wat zou jij aanraden bij een budget van +-2000/2500 (bodem/matras+eventueel ombouw als nodig). Het hoeft niet lang mee te gaan (5 jaar) en breedte 140/lengte 200.

Bodem/ombouw 2ehands kopen is ook geen probleem als dat handiger is, Matras natuurlijk wel nieuw.
pi_43295121
Misschien eens kijken naar een Auping Dublin Boxspringcombinatie?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  maandag 6 november 2006 @ 19:47:54 #66
105356 psv01
-----040-----
pi_43301275
of een inzetcombinatie ook heel mooi als voorzet te gebruiken
pi_43301498
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef psv01 het volgende:
of een inzetcombinatie ook heel mooi als voorzet te gebruiken
Ik weet niet hoe ze het bij jullie doen. Maar bij Pullman heb je aan het voet/hoofd eind bij een inzet ook geen versteviging van hout meer zeg maar. Dus als je later een hoofdbord wilt monteren kan het niet meer. Dan kun je nergens die bevestiging voor het hoofdbord aan vast maken.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  maandag 6 november 2006 @ 19:55:25 #68
105356 psv01
-----040-----
pi_43301569
met een beetje handigheid maak je een vrijstaand hoofdbord
pi_43301636
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:55 schreef psv01 het volgende:
met een beetje handigheid maak je een vrijstaand hoofdbord
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Je zou een hoofdbord ook aan de muur kunnen bevestigen (de Helsinki bijv.) maar waarom zou je als het ook aan het bed kan.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  maandag 6 november 2006 @ 20:02:04 #70
105356 psv01
-----040-----
pi_43301828
ik gaf een optie voor een goedkope combinatie van goede kwaliteit, de helsinki is niet echt goedkoop neem dan een kiruna combinatie (verstelbaar uiteraard) of 2 ravennas met cambridge matrassen
pi_43302385
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:02 schreef psv01 het volgende:
ik gaf een optie voor een goedkope combinatie van goede kwaliteit, de helsinki is niet echt goedkoop neem dan een kiruna combinatie (verstelbaar uiteraard) of 2 ravennas met cambridge matrassen
Dublin zit verkoop zo rond de 2100 euro als ik me niet vergis. Dan heb je compleet bed met een net hoofdbord, fatsoenlijke matrassen en goede boxen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  maandag 6 november 2006 @ 20:23:34 #72
105356 psv01
-----040-----
pi_43302739
verstelbare dublin al gezien? en wat vind jij van de superbox?
pi_43303603
Verstelbare Dublin nog niet gezien.

De superbox is niet mijn ontwerp qua uiterlijk... Maar is op zich best comfortabel. Het IR oogje zit alleen heel erg rot bij de verstelbare versie. Je moet zowat 't bed uit om het te kunnen verstellen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_43303844
ik hou ook wel van goede matrassen
feest
  maandag 6 november 2006 @ 20:51:23 #75
105356 psv01
-----040-----
pi_43303967
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:43 schreef Mastroianni het volgende:
Verstelbare Dublin nog niet gezien.

De superbox is niet mijn ontwerp qua uiterlijk... Maar is op zich best comfortabel. Het IR oogje zit alleen heel erg rot bij de verstelbare versie. Je moet zowat 't bed uit om het te kunnen verstellen.
Kan komen door de ruimte waarin de box staat. IR weerkaatst weinig in een showroom, in een slaapkamer weerkaatst het meer tegen de muren.
pi_43308121
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef psv01 het volgende:

[..]

Kan komen door de ruimte waarin de box staat. IR weerkaatst weinig in een showroom, in een slaapkamer weerkaatst het meer tegen de muren.
Heb je een punt. Dat zal zeker helpen. Maar de concurrentie heeft zo'n los IR ontvangertje, werkt prima voor in de showroom maar vind het zelf weer een beetje rommelig.

Ik zou trouwens eerder een superbox kopen dan een Kiruna.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  maandag 6 november 2006 @ 22:30:14 #77
105356 psv01
-----040-----
pi_43308710
quote:
Op maandag 6 november 2006 22:16 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Heb je een punt. Dat zal zeker helpen. Maar de concurrentie heeft zo'n los IR ontvangertje, werkt prima voor in de showroom maar vind het zelf weer een beetje rommelig.

Ik zou trouwens eerder een superbox kopen dan een Kiruna.

Waarom, zou je eerder een superbox kopen dan een kiruna?
pi_43309211
quote:
Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef psv01 het volgende:

[..]


Waarom, zou je eerder een superbox kopen dan een kiruna?
Misschien vanwege de vormgeving?
pi_43309432
quote:
Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef psv01 het volgende:

[..]


Waarom, zou je eerder een superbox kopen dan een kiruna?
Ik vind een Kiruna totaal niet comfortabel.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  maandag 6 november 2006 @ 22:59:44 #80
105356 psv01
-----040-----
pi_43310180
wat vind je er niet comfortabel aan en welke versie kiruna hoog, kiruna laag of kiruna vsb
en bij kiruna hoog kun je kiezen soepel, medium of stevig
pi_43311596
quote:
Op maandag 6 november 2006 22:59 schreef psv01 het volgende:
wat vind je er niet comfortabel aan en welke versie kiruna hoog, kiruna laag of kiruna vsb
en bij kiruna hoog kun je kiezen soepel, medium of stevig
Eigenlijk vind ik al die Kiruna's niet prettig. Maar zeker die verstelbare en hoge niet. Daar is het net alsof ze zoveel mogelijk lagen veren op elkaar gestapeld hebben om de concurrentie af te troeven. Daar zit 'm nou net het probleem denk ik. Door al die laagjes heb ik (zelf op de stevige) niet het gevoel dat ik goed ondersteund wordt. Geef mij maar een Cambridge of Oxford matras.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_43311610
Tvp
pi_43317427
tvp 2
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:07:56 #84
105356 psv01
-----040-----
pi_43333173
In de kiruna collectie zitten pocket veringen. In een cambridge en oxford zitten bonell veringen. De tegendruk van deze veringen is verschillend, misschien dat je daardoor het gevoel hebt niet goed ondersteund te worden (maar dat is persoonlijk dus bij iedereen anders)
pi_43336090
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:07 schreef psv01 het volgende:
In de kiruna collectie zitten pocket veringen. In een cambridge en oxford zitten bonell veringen. De tegendruk van deze veringen is verschillend, misschien dat je daardoor het gevoel hebt niet goed ondersteund te worden (maar dat is persoonlijk dus bij iedereen anders)
Ook in de Cambridge en Oxford zitten pocketveren. Respectievelijk een 7-slags en een 5 slags veer. Bedoel je misschien de boxspring zelf?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_43363562
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:14 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Ook in de Cambridge en Oxford zitten pocketveren. Respectievelijk een 7-slags en een 5 slags veer. Bedoel je misschien de boxspring zelf?
he jij ook weer hier, de matrassen expert .

Btw klipper heb vandaag weer een paar mooie sense matrassen gezien. hoe ze liggen zou het niet weten maar mooi zijn ze iig.
pi_43363814
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:59 schreef afraidtech het volgende:

[..]

he jij ook weer hier, de matrassen expert .

Btw klipper heb vandaag weer een paar mooie sense matrassen gezien. hoe ze liggen zou het niet weten maar mooi zijn ze iig.
Wat ik voor heb, op degenen die de matrassen maken, is dat ik het dagelijks contact met de consument heb én de mogelijkheid om alles te vergelijken tussen de verschillende merken. Aan de andere kant, als je zelf die matrassen in elkaar zet weet je natuurlijk exact wat er in gaat
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_43364215
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:07 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Wat ik voor heb, op degenen die de matrassen maken, is dat ik het dagelijks contact met de consument heb én de mogelijkheid om alles te vergelijken tussen de verschillende merken. Aan de andere kant, als je zelf die matrassen in elkaar zet weet je natuurlijk exact wat er in gaat
helemaal, ik maak ze wellisweer niet meer wgens omstandigheden, maar weet wel wat er in gaat (overigens nog steeds werkzaam in de branche ).

Heb zelf geeneens een eb matras. maar ben wel aan het kijken weet niet precies wat mij het fijnst lijkt, ga denke voor een pocketveren getaped denk ik. al hoe wel een matras met een hoes er omheen die kunt uitwassen/luchten is ook wel ideaal.
pi_43367636
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:18 schreef afraidtech het volgende:

[..]

helemaal, ik maak ze wellisweer niet meer wgens omstandigheden, maar weet wel wat er in gaat (overigens nog steeds werkzaam in de branche ).

Heb zelf geeneens een eb matras. maar ben wel aan het kijken weet niet precies wat mij het fijnst lijkt, ga denke voor een pocketveren getaped denk ik. al hoe wel een matras met een hoes er omheen die kunt uitwassen/luchten is ook wel ideaal.
Ik vind de O' Leary echt een goed matras.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_43390729
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:54 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Ik vind de O' Leary echt een goed matras.
misschien dat ik straks de sense wel wil hebben of een van de feel series.
pi_47477414
Als je het mij vraagt, mijn oude matras ligt nog steeds het beste. We hebben 1 week geleden een Auping Kiruna gekregen en na 1 nacht lig je al in een kuil. Dit schijnt zo te horen maar ik sta nu iedere morgen met pijn in mijn rug op. Naast rugpijn dus ook buikpijn van de blijkbaar verkeerde keuze.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:15:06 #92
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_47487957
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:54 schreef Willempie301 het volgende:
een Auping Kiruna gekregen en na 1 nacht lig je al in een kuil. Dit schijnt zo te horen
Welke mongool heeft je dat wijsgemaakt?
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:42:31 #93
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_47592433
Hallo?
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:13:38 #94
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_49571408
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:00 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

die tempur matrassen hoor ik trouwens alleen maar slechte klachten over. mensen die zo'n matras kopen, in de winkel ligt het lekker, komen ze thuis en na een nacht erop slapen willen ze weer hun oude doorgezakte matrasje terug, omdat ze pijn aan de rug hebben.
Dacht je dat je in één nacht een aan matras kunt wennen?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')