Vet Dude net als de Kawasaki Cross motorenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:35 schreef Desensitized het volgende:
Net even een lekker kleurtje gescoord voor een volgend Strat/Tele opknap project.
[afbeelding]
ps ik heb een knutsle gitaar die gedeeltelijk die kleur is ik post wel een picquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:27 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Vet Dude net als de Kawasaki Cross motoren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Zal ik je gitaar even behandelen ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:01 schreef Desensitized het volgende:
Ik geef toe, apart is hij zeker...
Thanksquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:05 schreef Desensitized het volgende:
Nou neuh, doe ik zelf wel, danku
Gewoon een zaag in een gitaar zetten toont wel lef, respect hoor![]()
Kloptquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De meeste gitaren waar ik op geil, heb ik ook...![]()
![]()
![]()
Omfgquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:46 schreef allsystemshalt het volgende:
[afbeelding]
Don't mind the tennis racket
![]()
Ik hoop voor je dat dat een Stagg is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:46 schreef allsystemshalt het volgende:
[afbeelding]
Don't mind the tennis racket
![]()
Het was ooit een Aria Pro IIquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat een Stagg is.
Anders is dat namelijk heel erg zonde
Goed spulquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:05 schreef Hammet het volgende:
Is iemand hier bekend met het merk Carvin? Ik kan er namelijk misschien eentje kopen, maar ik heb geen flauw idee hoe het zit met waarde en kwaliteit.
Niet goed, aangezien ik het nooit gedaan heb heb ik het nooit geleerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:17 schreef Blivox het volgende:
Jezus Dribbel, kan je niet eens op gehoor stemmen?
Same Here hoor!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet goed, aangezien ik het nooit gedaan heb heb ik het nooit geleerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |