Jaren hebben we er hier last van gehad. Hoog kalkgehalt in water. Is er in Duitsland in een super een aanbiedingquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:48 schreef Marsepein het volgende:
Je zou je natuurlijk ook af kunnen vragen hoe het komt dat het elke keer verstopt is. Woon je in een gebied met hard water? Of komt het water niet uit het waterleidingnet?
zal wel veel kalk zijn,quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:48 schreef Marsepein het volgende:
Je zou je natuurlijk ook af kunnen vragen hoe het komt dat het elke keer verstopt is. Woon je in een gebied met hard water? Of komt het water niet uit het waterleidingnet?
Bij Normaquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:51 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Ik woon in een gebied met heel erg hard water, 16DH ongeveer. De ene helft van de stad krijgt al water van de onthardingsfabriek en over 2-3 jaar krijgt mijn stadsdeel ook zachter water. Tot die tijd is het dus nog hommeles en moet de kraan 3-4keer per jaar van de muur af.
Allemaal geen probleem als ik die zeefjes maar kon krijgen. De originele waren van rubber, die kon ik nog 2 keer gebruiken maar later werden het fiberringen (rode ringen) en die zijn na 1 keer kapot.
Het is dus gewoon een pakkingring met een zeefje erin.
@Solingjan: Wil je me eens laten weten waar je dat pakket hebt gekocht? Of kan ik jouw restant overnemen?
Wat is dat in godsnaam dan voor een kraan. Welk Merk? Site ? Kun je een foto plaatsen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:02 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Jammer genoeg geen Fixet bij mij in de buurt. Op Bengshop vind ik de ringen ook al niet. Viakal enz helpt wel, dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat de kraan van de muur moet en dat ik de filterringen dan weg moet gooien.
Zucht, er zitten nu gewone ringen tussen. Ik hoop er maar op dat de rommel met het stromende water meespoelt en gewoon de kraan uitloopt.
Grote kans dat de o-ringen versleten en/of gescheurd zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:28 schreef Solingjan het volgende:
http://sanitair.bengshop.nl/detail.php?shop=1&sess=30042707&art_id=23293&maingroup=36&itemgr=05&startlimit=15
@ Klipper
Van mijn badkraan Ideal Standard Ceramix is waarschijnlijk de Cartouche niet meer 100% Van kraan naar sproeier en andersom open en dicht. gaat zwaar. Moet dan die hele cartouche vervangen worden of......?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |