We zijn alweer een tijdje terug en het was leuheuk! 
![]()
Een vriend met wie ik was is een diehard fan van de eerste albums en heeft dus keihard mee lopen zingen, en de andere gozer met wie ik was is min of meer gedwongen meegegaan maar is toch ontdooit voor Placebo! 
Het begin vond ik zelf ook een beetje saai, omdat ik toch fan ben van de wat nieuwe songs (vanaf without you, ongeveer) maar bij Infrared stond ik toch lekker mee te bleren. Vanaf Sleeping with Ghosts ging het helemaal los. 
![]()
 Vooral de reactie van het publiek deed het hem, ook tijdens the Bitter End en Special K. 
Domper was dat ik tijdens de break voor Running Up That Hill een beetje ziek werd, en even moest gaan zitten (vooral nadat Steven bij ons het publiek indook, werd het ineens veels te druk vooraan). 
![]()
 RUTH heb ik nog meegezongen maar daarna wilde de security me echt uit het publiek hebben. Wel voor mijn eigen bestwil natuurlijk, maargoed. Erg jammer. Gelukkig alleen 20 years gemist, het had erger kunnen zijn, want bij de EHBO trof ik meisjes die gewoon elleboogjes in het gezicht hadden gekregen van mensen die zich perse naar voren wilden worstelen.
Ik stond trouwens vooraan 
![]()
 en achter me stonden veel jonge meiden, en dat was goed te horen. 
![]()
 *Hoort nog steeds een piep*  Voor me stonden veel fans van de eerste orde, die volgden Placebo al jaren en ik heb lekker met ze kunnen kletsen. Gezellige sfeer wel.
Toppunt was dat Steven voor mijn neus het publiek indook en ik heb hem dus uitgebreid kunnen betasten en bepotelen. 
 ![]()
! Dat was geweldig. 
Nog een heel mooi Tshirt gescoord (met goud, woei 
![]()
) en ben toen in een metro vol Placebo fans huiswaards gekeerd.
Ik wil nog een keer. 
Maar dan meer drinken, beter eten en dextro meenemen.  
  Zei de EHBO.