abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:50:36 #1
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_43205554
Radio controlled brandstof auto van schaal 1 op 8.

Zoals gezegd van een topmerk (HPI) met een body van een Mitsubishi Lancer EVO
VI, inclusief 4WD, schijfrem, tuned pipe, olieschokbrekers, Nieuwprijs meer dan
1100 gulden!

Zie ook: http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=461&lang=en

Geheel compleet, dus inclusief zender en starterskit, zie ook de foto's. Alleen
in 1 koop.

Aangezien het een zeer compleet en behoorlijk zwaar pakket is, zelf op te halen
in Maastricht.

Vraagprijs: 200¤, of doe een reeel bod!

Foto's:

Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:14:41 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_43206213
Maastricht :/ beetje ver vanuit zwolle
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:27:00 #3
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43206556
tvp
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43208092
Hoe snel gaat 'ie ?
(Y)
pi_43211135
Gekocht bij Shamrock? Hoe oud is hij? En in welke staat zijn de onderdelen? Loopt hij nog lekker.. TVP iig!
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:23:47 #6
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_43214509
In 2001 heb ik hem nieuw gekocht bij Muco modelbouw in Alkmaar. Alle onderdelen zijn in nieuwstaat, aangezien hij eerlijk gezegd heeft hij de laatste paar jaar bij mijn moeder op zolder heeft gestaan, was zelfs vergeten dat ik hem had..

Ik heb geen idee hoe hard hij gaat.. Hij heeft na het bouwen alleen een aantal testritten op een schoolplein in de buurt gemaakt, en is daarna rijdend weggezet (toen ik ging verhuizen). Heb vanmiddag de zender wel getest, die doet het. Ik heb geen brandstof meer o.i.d., en eigenlijk ook geen plek in groot genoeg in de buurt om te rijden, dus vandaar dat ik maar besloten heb om hem weg te doen, kan iemand anders er nog plezier van hebben.
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
  vrijdag 3 november 2006 @ 21:18:59 #7
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_43215996
wil je echt niet versturen? Maastricht is een beetje ver..
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_43216596
Leuk ding!

Heb m zelf niet nodig aangezien ik er al 1 heb
HPI is wel 1 van de beter merken idd.

Kan het alleen niet zo zijn dat de schaal 1:10 is? (dat is de meest gangbare maat)

PS: Als je m hier niet kwijtraakt: www.modelbouwforum.nl

SUc6 met de verkoop
Time's fun when you're having flies.
pi_43218664
Heb je er na de laatste rit after-run olie in gedaan ? Zo niet, dan heb je kans dat 't motortje niet (of niet lekker) meer loopt. En hoe heb je de testritten gemaakt ? Als je die op vol gas hebt gemaakt is dat ook niet zo best.

@krazny: "super" betekent bij HPI 1:8
pi_43222621
100 euro
Live it!
  zondag 5 november 2006 @ 19:50:31 #11
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_43268838
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef T_E_O het volgende:
Heb je er na de laatste rit after-run olie in gedaan ? Zo niet, dan heb je kans dat 't motortje niet (of niet lekker) meer loopt. En hoe heb je de testritten gemaakt ? Als je die op vol gas hebt gemaakt is dat ook niet zo best.

@krazny: "super" betekent bij HPI 1:8
Ja, heb ik gedaan. Er zit ook nog afterrun olie bij, maar aangezien het 5 jaar geleden is durf ik geen harde garanties te geven omtrent het werken van het motortje. Ik heb het motortje ingereden d.m.v. de testritten, dus niet meteen vol gas.
Ik herinner me nog (was overgestapt van elektra naar benzine) dat ik het afstellen e.d. best ingewikkeld vond. Toen mijn verhuizing eroverheen eroverheen kwam heb ik hem dus thuisgelaten, en hij kwam nu pas naar boven omdat we een grote zolderopruiming/ inventarisering hebben gedaan..
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 21:18 schreef Catch22- het volgende:
wil je echt niet versturen? Maastricht is een beetje ver..
Het zijn veel componenten: de doos, auto, afstandsbediening, en starterskit.. Volgens mij past dat bij elkaar zelfs niet in de grootste doos van TNT, om over het gewicht nog te zwijgen (ik schat zeker 5 kilo). Maar als je bereid bent de verzendkosten en de doos om het in te verzenden te betalen, wil ik wel er wel even moeite voor doen. Ik zou zeggen, make me an offer I cannot refuse..
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef BlueEyed het volgende:
100 euro
Voor de vorm staat het genoteerd, ik vind het alleen te weinig..
Mijn DVD-collectie
  woensdag 8 november 2006 @ 16:02:34 #12
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_43361697
Kick!
Mijn DVD-collectie
pi_43452898
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:50 schreef _Kuch_ het volgende:

[..]

Het zijn veel componenten: de doos, auto, afstandsbediening, en starterskit.. Volgens mij past dat bij elkaar zelfs niet in de grootste doos van TNT, om over het gewicht nog te zwijgen (ik schat zeker 5 kilo). Maar als je bereid bent de verzendkosten en de doos om het in te verzenden te betalen, wil ik wel er wel even moeite voor doen. Ik zou zeggen, make me an offer I cannot refuse..
Je kunt een willekeurige doos gebruiken en dichtmaken, hierna adres erop en naar postkantoor, kost je 6,20 tot 10 kilo.

Werk bij de TNT ja
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 21:09:54 #14
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_43462645
kom je ook wel eens buiten Maastricht?
want dan heb ik nog wel interesse..
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  zondag 12 november 2006 @ 18:00:59 #15
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_43482276
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 21:09 schreef Geckoo het volgende:
kom je ook wel eens buiten Maastricht?
want dan heb ik nog wel interesse..
Mja, niet echt veel meer, althans niet op een manier dat ik het allemaal mee kan slepen.

Maar gezien de reactie boven je, is verzenden blijkbaar toch wel iets makkelijker (en vooral goedkoper) dan ik zelf dacht.. Heb wel via marktplaats ook een bod gekregen van iemand die woensdag wil komen kijken, dus dan moet je wel snel reageren.
Mijn DVD-collectie
pi_43484522
125
  donderdag 16 november 2006 @ 18:31:05 #17
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_43616272
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:13 schreef heus het volgende:
125
Genoteerd, maar vind het nog steeds laag...
Mijn DVD-collectie
pi_43627161
is toch al gecancelled.. duurde me te lang.. overigens ie ie niet meer waard aangezien het een oud type is met een rot motortje..
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:04:47 #19
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_43663607
Ik ben niet iedere dag online, 4 dagen valt toch wel mee?

Catch22-, Geckoo, BlueEyed of iemand anders, hebben jullie nog interesse?
Mijn DVD-collectie
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 10:24:58 #20
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_43678735
mail me maar...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_43696386
ik heb ook interesse alleen zou je misschien een closeup van je motor willen maken zowel op de kop als van de zijkant want ik heb mijn auto ook 1.5jaar stil laten staan met afterrun olie en toch is me motor overleden aan corrosie van het bijtend goedje vreet heel je zuigerwand uit zodat hij slecht loopt dat is mijn ervaring van het lang stil staan van nitro's
pi_43726967
Mijn bod staat ook nog
Live it!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 17:06:21 #23
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_50035595
UP

Ik heb me er niet meer mee bezig gehouden, maar ik heb hem nog steeds staan... Wil er nu eigenlijk wel vanaf, doe er nl toch niks mee. Ik weet niet of de originele reageerders er nog interesse in hebben, maar zo ja: reageer!

hier nog even de openingstekst herhaald, de foto's staan in mijn openingspost:

Radio controlled brandstof auto schaal 1 op 8.

Zoals gezegd van een topmerk (HPI) met een body van een Mitsubishi Lancer EVO
VI, inclusief 4WD, schijfrem, tuned pipe, olieschokbrekers, Totale nieuwprijs meer dan 1100 gulden!

Zie ook: http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=461〈=en

Geheel compleet, dus inclusief zender en starterskit, zie ook de foto\'s. Alleen in 1 koop.

Aangezien het een zeer compleet en behoorlijk zwaar pakket is, liefst zelf op te halen in Maastricht. Eventuele verzendkosten volledig voor koper.

Vraagprijs: 200¤, of doe een reeel bod!

Achtergrondinfo: In 2001 heb ik hem nieuw gekocht bij Muco modelbouw in Alkmaar. Alle onderdelen zijn in nieuwstaat, aangezien hij de laatste paar jaar op zolder heeft gestaan. Hij heeft na het bouwen alleen een aantal testritten op een schoolplein in de buurt gemaakt, en is daarna rijdend weggezet (toen ik ging verhuizen). Heb vanmiddag de zender wel getest, die doet het. Echter, aangezien het 5 jaar geleden is durf ik geen harde garanties te geven omtrent het werken van het motortje. Daar is de prijs dan ook naar. Ik heb geen brandstof meer o.i.d., en eigenlijk ook geen plek in groot genoeg in de buurt om te rijden, dus vandaar dat ik maar besloten heb om hem weg te doen, kan iemand anders er nog plezier van hebben!

Bieden staat natuurlijk vrij, maar hou het wel reeel!
Mijn DVD-collectie
  zondag 3 juni 2007 @ 05:52:57 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_50052839
hoeveel ben je per 'run' gemiddeld kwijt? Ik bedoel, moet je er vaak nieuwe onderdelen voor halen etc ?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 juni 2007 @ 12:41:53 #25
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_50088169
Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Ik heb hem al jaren niet meer gebruikt, en ik denk dat ik er misschien 5 keer mee gereden heb toen ik hem af had... Het is in ieder geval niet iets voor een beginner op het gebied van R/C cars.
Mijn DVD-collectie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')