UPIk heb me er niet meer mee bezig gehouden, maar ik heb hem nog steeds staan... Wil er nu eigenlijk wel vanaf, doe er nl toch niks mee. Ik weet niet of de originele reageerders er nog interesse in hebben, maar zo ja: reageer!
hier nog even de openingstekst herhaald, de foto's staan in mijn openingspost:
Radio controlled brandstof auto schaal 1 op 8.
Zoals gezegd van een topmerk (HPI) met een body van een Mitsubishi Lancer EVO
VI, inclusief 4WD, schijfrem, tuned pipe, olieschokbrekers, Totale nieuwprijs meer dan 1100 gulden!
Zie ook:
http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=461〈=enGeheel compleet, dus inclusief zender en starterskit, zie ook de foto\'s. Alleen in 1 koop.
Aangezien het een zeer compleet en behoorlijk zwaar pakket is, liefst zelf op te halen in Maastricht. Eventuele verzendkosten volledig voor koper.
Vraagprijs: 200¤, of doe een reeel bod!
Achtergrondinfo: In 2001 heb ik hem nieuw gekocht bij Muco modelbouw in Alkmaar. Alle onderdelen zijn in nieuwstaat, aangezien hij de laatste paar jaar op zolder heeft gestaan. Hij heeft na het bouwen alleen een aantal testritten op een schoolplein in de buurt gemaakt, en is daarna rijdend weggezet (toen ik ging verhuizen). Heb vanmiddag de zender wel getest, die doet het. Echter, aangezien het 5 jaar geleden is durf ik geen harde garanties te geven omtrent het werken van het motortje. Daar is de prijs dan ook naar. Ik heb geen brandstof meer o.i.d., en eigenlijk ook geen plek in groot genoeg in de buurt om te rijden, dus vandaar dat ik maar besloten heb om hem weg te doen, kan iemand anders er nog plezier van hebben!
Bieden staat natuurlijk vrij, maar hou het wel reeel!
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie