quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:06 schreef S-Two het volgende:
Volgens Rik Schutz, uitgever / publisher Van Dale Lexicografie is er niets dat op twaalf rijmt
Echter zwaalf is een soort zwaluw en volgens sommige bestaat er een voornaamwoord aalf, maar beide woorden staan niet in de Dikke Van Dale.
Volgens Herman Dumont (verzonden op 19 maart 2000): "in de dikke Valdaele van 1961 ( achtste druk) staat het woord zwaalf wel ."
Ruud Baartscheer kwam met halvertwaalf, gevonden in een puzzelwoordenboek
bier en tietenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:05 schreef midje het volgende:
ik kom er serieus maar niet achter? het rijmt natuurlijk wel op onzin woorden als kaalf etc maar ik wil een echt woord..
Hahaha, ja idd...quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
Halvertwaalf? Dan kan kwartvoortwaalf ook wel.
Ik weet ook ff zo gauw niks te verzinnen op elf... jullie welquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:16 schreef Asilanom het volgende:
Niks.
zelfquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:19 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik weet ook ff zo gauw niks te verzinnen op elf... jullie wel?
gewelfquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:19 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik weet ook ff zo gauw niks te verzinnen op elf... jullie wel?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:22 schreef Herald het volgende:
je moet het ook op zijn breezah gebruiken:
LiEvE $iNd
Ik wiL gRaAg GhB DiT JaaR
wAnT Me sMaAtJuH DoEt 4LtIjD GaAr
eLkE KeEr 4lS Ik hAaR n3uK3N GaaT
wOrDt zIj hEeL eRg kWaaD
w4nT Ze zEgT StEdS Ik beN P4S tWaaLLuF
ZeG NoU ZeLf dIe rEdEn iS ToG SuF
dAarOm WiL Ik haAr dRoG3ReN
zOd4t iK HaaR Een$ KaN DooRsMeReN
big.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:24 schreef leolinedance het volgende:
wat rijmt er op 64?
quote:Wat rijmt er op Twaalf
Volgens Rik Schutz, uitgever / publisher Van Dale Lexicografie is er niets dat op twaalf rijmt
Echter zwaalf is een soort zwaluw en volgens sommige bestaat er een voornaamwoord aalf, maar beide woorden staan niet in de Dikke Van Dale.
Volgens Herman Dumont (verzonden op 19 maart 2000): "in de dikke Valdaele van 1961 ( achtste druk) staat het woord zwaalf wel ."
Ruud Baartscheer kwam met halvertwaalf, gevonden in een puzzelwoordenboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |