Waarom is dat fotoboek eigenlijk gekomen?
ik sta er zelf niet in, maar vind het vooral leuk om naar andere mensen te kijken
en zo weet ik ook een beetje op wie je reageert af en toe
quote:Het is waarschijnlijk een diepgewortelde vorm van exhibitionisme. Het hele Fok! gebeuren is natuurlijk nogal anoniem, en dus is het gewoon leuk om wat meer van je te laten zien dan alleen die Icon met onderschrift.
Op woensdag 09 januari 2002 11:23 schreef Kimmy het volgende:
Is het fotoboek eigenlijk niet gewoon een ontzettende ego-tripprij van fok-mensen? Ik heb mezelf ernu ook in gezet, maar ik heb wel het idee dat het gewoon een plek is waar het toegestaan is om het vooral over jezelf te hebben. En ook waar je jezelf zo exhibitionistisch mogelijk kan presenteren als je maar wil, klopt dat?Waarom is dat fotoboek eigenlijk gekomen?
Ik wil hier trouwens niet echt spreken van egotripperij, maar das weer persoonlijk. Het was echt egotripperij wanneer ik mijn fotoboek zou gaan promoten.
quote:Ik denk vooral vanwege het feit dat mensen dan kunnen zien wie er achter de nick zit.
Waarom is dat fotoboek eigenlijk gekomen?
Vind ik af en toe ook leuk.
De reden dat ik mijzelf erop heb gezet is niet uit exhibitionisme (puhrleeeese), maar meer zodat mensen die dat willen kunnen zien wie er achter de nick Verbal huist.
Dat levert kleuterachtige reacties op en leuke reacties.
Mij boeit het verder niet zo.
Als ik geen mod was geweest had ik mezelf sowieso niet geroepen gevoelen om dat te doen.
V.
quote:Helemaal met je eens. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar zodra Fok een soort dating en vriendenclubje wordt ben ik weg.
Is het fotoboek eigenlijk niet gewoon een ontzettende ego-tripprij van fok-mensen? Ik heb mezelf ernu ook in gezet, maar ik heb wel het idee dat het gewoon een plek is waar het toegestaan is om het vooral over jezelf te hebben. En ook waar je jezelf zo exhibitionistisch mogelijk kan presenteren als je maar wil, klopt dat?Waarom is dat fotoboek eigenlijk gekomen?
Het fotoboek is overbodig vind ik.
Gewoon een een toevoeging aan je profiel waar je wat foto's en achtergrondinfo kwijt had gekunt was volgens mij veel beter geweest.
quote:Ik denk dat het grote aantal meetings daar debet aan is. Op het moment dat je contact met iemand gehad hebt en je weet dat er eventueel volgend contact komt, haal je het niet meer in je hoofd om uit jezelf, lees: wat kritischer en oprechter, te reageren. Althans bij het gros werkt het zo. Dat zie je ook in de echte wereld.
Op woensdag 09 januari 2002 16:12 schreef Rica het volgende:[..]
Helemaal met je eens. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar zodra Fok een soort dating en vriendenclubje wordt ben ik weg.
Bedoel, sinds dat fotoboek zie je dat het daar veel meer op gaan lijken is.
Gevolg: te pas en te onpas
quote:Wat is daar mis mee? Mensen krijgen door egotripperij een goed gevoel over zichzelf, denk ik.
quote:Dat is allang al zo, denk ik.
Op woensdag 09 januari 2002 16:12 schreef Rica het volgende:Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar zodra Fok een soort dating en vriendenclubje wordt ben ik weg.
Kweet niet of het ego-trippen was toen. Ik wilde gewoon laten zien wie ik was en hoe ik eruit zag.
Heb nog steeds geen foto in het fotoboek staan, maar dat ga ik ooit eens doen. De foto-cd waar de foto's op staan is op de een of andere manier niet meer te lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |